siebe Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Wat ik daar heel erg vond,was dat iemand een hele normale audiovraag stelde en bij de eerstvolgende reactie echt door iemand totaal neergesabeld werd,waarbij deze het onderwerp totaal niet meer belangrijk vond en zijn eigen frustraties duidelijk te kennen gaf. Dit was trouwens ook het eerste onderwerp wat ik aanklikte en ik schrok hier best wel van. Ik ben dit bij HEAR nog nooit zo erg tegengekomen. Groet'n Siebe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Ah Kennis gemaakt met Mr Puccini? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door Kermit:Ah Kennis gemaakt met Mr Puccini? Wie is dat Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoundForge Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door Ruud: Wie is dat van mij heeft gekregen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoundForge Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Overigens heb ik mij sinds gisteren geregistreerd op dit forum en ik moet zeggen dat het hier een stuk gezelliger is dan op XXXX.nl. Je kan hier in ieder geval lekker spontaan reageren zonder dat er zo'n hijgert in je e-mail en/of PMbox verschijnt. Die JP kan het l*z*r*s krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 niet hardop denken big brotheris wachting you Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoundForge Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:niet hardop denken big brotheris wachting you Hoe harder hoe beter!! En ik hoop dat ie er een anale verzakking en een muisarm van oploopt! Zo, dat wordt zeer waarschijnlijk de sin-bin. Hebben ze die hier trouwens ook?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geweldig man!! Je eigen topic! Dat moet hard aankomen bij hifi.nl dat je daar weg gaat, gezien de hoeveelheid die je normaal gesproken post. Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoundForge Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door Ome Henk: Dat je zo'n topic begint, zegt mij genoeg... Zo is't maar net Ome Henk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 sssssssssssssssst, HEEL misschien, mogen we wel HEEL erg blij zijn. Dat Ome Henk opgestapt is hier. Die voegde mijns inziens toch al niet zoveel aan dit forum toe. Had het idee dat ie alleen maar postte om sterretjes en luidsprekertjes te scoren. Heel erg missen zal ik hem niet. Misschien dat ze er op hear.nl wel blij mee zijn. Ik ben er vandaag even wezen kijken, het lijken wel een stelletje ouwe roddel tantes daar met z'n allen. Die hebben geen HIFI.nl nodig. Mij zien ze daar niet meer. En hopenlijk dat het zonder die weglopers hier weer gewoon gezellig wordt. Ik heb gezegd. hier wordt ik dus nog veeeel sjacherijniger van wat een l*l zeg die gozer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: hier wordt ik dus nog veeeel sjacherijniger van wat een l*l zeg die gozer Ja, steek d'r maar lekker eentje op! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoundForge Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: hier wordt ik dus nog veeeel sjacherijniger van wat een l*l zeg die gozer He Erik, 't ging net zo goed man. Laat die - door jou bestempelde *** - toch lekker in z'n eigen sop gaarkoken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 9 januari 2003 Report Share Posted 9 januari 2003 Heren (geen dames afaik ), laten we elkaar niet gaan lopen afzeiken. Iedereen heeft wel wat eigenaardigheden (zei de gek), dus hear of hifi forummer, je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar een beetje fatsoen lijkt me op de lange duur wel prettiger (volgens mij heb ik te weinig drank op ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 9 januari 2003 Report Share Posted 9 januari 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: hier wordt ik dus nog veeeel sjacherijniger van wat een l*l zeg die gozer >>>>> klik <<<<< even gaan kijken hier! -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 9 januari 2003 Report Share Posted 9 januari 2003 Geplaatst door SoundForge: Da's die gozert waar iedereen nogal kotsmisselijk van word en de bijnaam pukecinni van mij heeft gekregen. et ergste is hiervan dat hij alleen maar zijn eigen spullen wilt goedpraten bij een ander... als je dat volwassen noemt Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 9 januari 2003 Report Share Posted 9 januari 2003 hehe , merk net dat hifi.nl uit de lucht is wegens onderhoud , misschien komt dat off-topic dr nu wel aan , ben benieuwd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 9 januari 2003 Report Share Posted 9 januari 2003 Geplaatst door JazzLuva:hehe , merk net dat hifi.nl uit de lucht is wegens onderhoud , misschien komt dat off-topic dr nu wel aan , ben benieuwd. Mij boeit het niet meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjeb Posted 9 januari 2003 Report Share Posted 9 januari 2003 Topper man die PUKECINI, iedere keer dat hij zijn smoel op hifi laat zijn lult hij zichzelf verder vast, het mooie is dat iedereen hem afzijkt. Het minder mooie is dat je door dit soort figuren haast een wansmaak in je mond krijgt als iemand het over audio analogue heeft. Ik denk dat de gemiddelde puccini bezitter zich onderhand voor zijn versterker schaamt door z, on eikel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 9 januari 2003 Report Share Posted 9 januari 2003 Of bezitters van de NAD C-541 CD-speler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 9 januari 2003 Report Share Posted 9 januari 2003 Of Tannoy luidspreker bezitters. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 9 januari 2003 Author Report Share Posted 9 januari 2003 Eigenlijk wel jammer dat MR P niet op dit forum aanwezig is Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 9 januari 2003 Report Share Posted 9 januari 2003 Of alle mensen die Peter heten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 11 januari 2003 Author Report Share Posted 11 januari 2003 Geplaatst door JSA:Of alle mensen die Peter heten. peterrrrrrrrrr........je lult toch voor geen meterrrrrrrr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 11 januari 2003 Author Report Share Posted 11 januari 2003 oja doet u mij maar een NAT sjeedee sjpeeler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 11 januari 2003 Report Share Posted 11 januari 2003 Bijna een jaar geleden heb ik fora al eens kroegjes genoemd. Wat heeft hifi.nl nu? Een "Grand Cafe" schijnt het. Graag gedaan JP. Maar als gast heb je daar geen toegang. Nieuwe politieke truck om zieltjes te winnen? Lijkt meer op achterkamertjespolitiek. Gezien de gang van zaken van het afgelopen jaar komt het mij voor dat ze daar erg goed zijn in het creeren van problemen voordat iemand ze ooit nog heeft opgemerkt. Er komt een SinBin enz. enz. nog voordat daar enige behoefte aan is. Afijn het trekt lekker de aandacht maar of we daar nou wat aan hebben ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts