Turbomarco Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 ik begrijp het niet helemaal? Niet meer posten op hifi.nl als ik zie op off topic waar het allemaal over gaat dan zakt toch mn broek naar beneden. Mensen wees blij met wat je hebt en met wat er is ,er zijn ergere dingen in de wereld,ik doe echt niet meer {was ook nie zo lang}mee aan die aktie ,jullie lijken wel een stelletje zeik wijven waarvan de koffiepot aan diggelen is gevallen. Gaat g*dverdomme de straat op en gaat protesteren tegen het wanbeleid wat hier in nederland gevoerd word,in plaats van lopen te mekkeren over iets waar je het allerlaatste zorgen over moet maken Houd de kop erbij,Marco Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 Er is helemaal geen boycot, die is allang voorbij en we hebben een redelijk resultaat bereikt met de actie. Ik maak zelf bijna geen gebruik meer van dat forum, want ik heb mezelf een hifi.nl boycot opgelegd en vertoon me daar nog sporadisch. Waarom, dat staat in de actie topic Hear kun je tenminste nog iets zeggen Oh ja, het lijkt hear nu wel drukker dan daar Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 Er is helemaal geen boycot, die is allang voorbij en we hebben een redelijk resultaat bereikt met de actie. Dan is mij denk ik wat ontgaan Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 Er is idd geen boycot, hifi.nl is gewoonminder gezellig en een beetje hooghartig naar gebruikers toe (imo). Als ik reden zie om daar te posten, dan doe ik dat gewoon. Wat heeft dat overigens met politiek te maken, laten we dat er aub buiten houden? Er zijn idd belangrijkere dingen (doh) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 Geplaatst door Edwin Snoek: Dan is mij denk ik wat ontgaan Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 En Hear luistert nog naar ons ook als het om het forum en de nieuwe layout gaat Dat is ook zo, bij hear.nl "werken" tenminste nog echt sociaal meevoelende mensen die openstaan voor nieuwe ideeen van hun forumleden. Nee, hifi.nl is duidelijk een spiegel van de verhardende maatschappij waar geen ruimte meer is voor medeleven en betrokkenheid naar de medemens Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 Voorlopig heb ik nog steeds geen Off-topic gezien en denk ik dat deze er ook nooit zal komen. Off-topic komt wel Edwin, ik schat nog een weekje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 Off-topic komt wel Edwin, ik schat nog een weekje. Nou, ik wil er wel een NBS Statement op verwedden dat dt iets langer gaat duren dan om en nabij een weekje. En met "iets" bedoel ik dan niet iets langer. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 Ik wed niet, tenminste, niet in dit geval Maar ik schat toch een weekje..., uiterlijk anderhalf... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 Die weddenschap was maar bij wijze van spreken hoor. Ik vind 8000 piek net iets teveel van het goede voor zo'n weddenschapje. uiterlijk anderhalf... Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 Geplaatst door Henno Appel:Ik wed niet, tenminste, niet in dit geval Maar ik schat toch een weekje..., uiterlijk anderhalf... Als dat dezelfde weekjes, of van mijn part maanden, zijn als waarmee het opgeschoonde archief van het oude forum online zou komen dan kun je idd beter niet gaan wedden. Of heb ik inmiddels wat gemist? Kom daar al heel lang niet meer, een en al sjacharijn daar. Boycot-actie ??? Wat een giller, alsof dat enig indruk daar maakt. Als er ooit een "off-topic" komt zal dat hooguit een miezerig knakworstje zijn waar je naar mag happen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjeb Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 Geplaatst door tjeb: Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 Geplaatst door Ome Henk: Verslaafd heet dat begin nou niet over verslaafd zijn ,ome henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjeb Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Netsnoerenzendeling? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Geplaatst door Pjotr:Netsnoerenzendeling? tja,ik denk dat je het daarmee wel volledig geformuleerd hebt enuuh Andre,het is inderdaad moeilijk je kindje achter te moeten laten in de handen van zulk bruut volk educatief afwezig? erg leuk gevonden trouwens,maar leren zullen ze daar nooit boycot? uiteindelijk boycotten ze zelf de inspiratie,duurt alleen wat extra tijd voordat het muntje valt -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Geplaatst door Ome Henk: Link to comment Share on other sites More sharing options...
rene1950 Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 ik weet eigenlijk in het totaal niet waar jullie het over hebben i.v.m hifi.nl. Er zal wel wat mis mee zijn ,maar ik geen idee wat.Maar ja ik ben nog niet lang op dit forum.En ik zie totaal niet wat de politiek met hifi te maken heeft.Behalve misschien dat de ene partij kan worden vergeleken met de bekende torenjes,haast iedereen koopt ze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Volgens mij ligt hifi.nl nu plat. Zou toch niet zijn ivm met de installatie van een off topic rubriek oid Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door Ome Henk: Word jij ook nog geboycot Hans nog sterker! nu is JP zelfs boos op m'n server ook die is in de ban gezet door de goeroe himself tja... -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door Duck-Twacy:Volgens mij ligt hifi.nl nu plat. Zou toch niet zijn ivm met de installatie van een off topic rubriek oid Ah gelukkig maar , dacht al dat het aan chello lag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Ja, en er is op hifi.nl nu ook al een draad geopend over........ OME HENK. Kijk maar op Over Hifi.nl onder O.J. JP heeft hem inmiddels op slot gezet.... http://forum.hifi.nl/index.php?act=ST&f=45&t=3014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Het topic is al weer afgesloten... Is die JP die forumdictator waar jullie het altijd over hebben?Ik ken namelijk niemand van HiFi.nl (tenzij ze ook hier komen) want ik kom daar nooit. Ben ooit via via hear beland en het bevalt me hear wel. Als ik de verhalen over moderators zo hoor, heb ik niet de behoefte om daar vaker te gaan kijken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 En dan zegt harry terloops nog: "En hopenlijk dat het zonder die weglopers hier weer gewoon gezellig wordt." De gezelligheid loopt net weg ..... Zoekt hij nu toch gezelligheid bij hifi.nl Ik zal Harry hier niet missen Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts