Jump to content

boycot h*f*.nl

Turbomarco
 Share

Recommended Posts

ik begrijp het niet helemaal?

Niet meer posten op hifi.nl confused.gif

als ik zie op off topic waar het allemaal over gaat dan zakt toch mn broek naar beneden.

Mensen wees blij met wat je hebt en met wat er is ,er zijn ergere dingen in de wereld,ik doe echt niet meer {was ook nie zo lang}mee aan die aktie ,jullie lijken wel een stelletje zeik wijven :( waarvan de koffiepot aan diggelen is gevallen.

Gaat g*dverdomme de straat op en gaat protesteren tegen het wanbeleid wat hier in nederland gevoerd word,in plaats van lopen te mekkeren over iets waar je het allerlaatste zorgen over moet maken :o

Houd de kop erbij,Marco cool.gif

Er is helemaal geen boycot, die is allang voorbij en we hebben een redelijk resultaat bereikt met de actie.

Ik maak zelf bijna geen gebruik meer van dat forum, want ik heb mezelf een hifi.nl boycot opgelegd en vertoon me daar nog sporadisch.

Waarom, dat staat in de actie topic ;)

Hear kun je tenminste nog iets zeggen cool.gif

Oh ja, het lijkt hear nu wel drukker dan daar :D

Greetinx

Andr

Er is idd geen boycot, hifi.nl is gewoonminder gezellig en een beetje hooghartig naar gebruikers toe (imo). Als ik reden zie om daar te posten, dan doe ik dat gewoon.

Wat heeft dat overigens met politiek te maken, laten we dat er aub buiten houden?

Er zijn idd belangrijkere dingen (doh)

En Hear luistert nog naar ons ook als het om het forum en de nieuwe layout gaat cool.gif

Dat is ook zo, bij hear.nl "werken" tenminste nog echt sociaal meevoelende mensen die openstaan voor nieuwe ideeen van hun forumleden. :o

Nee, hifi.nl is duidelijk een spiegel van de verhardende maatschappij waar geen ruimte meer is voor medeleven en betrokkenheid naar de medemens :D

Edwin :rolleyes:

Geplaatst door Henno Appel:

Ik wed niet, tenminste, niet in dit geval :D

Maar ik schat toch een weekje..., uiterlijk anderhalf... :rolleyes:;)

Als dat dezelfde weekjes, of van mijn part maanden, zijn als waarmee het opgeschoonde archief van het oude forum online zou komen dan kun je idd beter niet gaan wedden. Of heb ik inmiddels wat gemist? Kom daar al heel lang niet meer, een en al sjacharijn daar.

Boycot-actie ??? Wat een giller, alsof dat enig indruk daar maakt. Als er ooit een "off-topic" komt zal dat hooguit een miezerig knakworstje zijn waar je naar mag happen.

Geplaatst door Pjotr:

Netsnoerenzendeling? :D

tja,ik denk dat je het daarmee wel volledig geformuleerd hebt :D

enuuh Andre,het is inderdaad moeilijk je kindje achter te moeten laten in de handen van zulk bruut volk ;)

educatief afwezig?

erg leuk gevonden trouwens,maar leren zullen ze daar nooit :D

boycot?

uiteindelijk boycotten ze zelf de inspiratie,duurt alleen wat extra tijd voordat het muntje valt :)

-- Hans

ik weet eigenlijk in het totaal niet waar jullie het over hebben i.v.m hifi.nl.

Er zal wel wat mis mee zijn ,maar ik geen idee wat.Maar ja ik ben nog niet lang op dit forum.En ik zie totaal niet wat de politiek met hifi te maken heeft.Behalve misschien dat de ene partij kan worden vergeleken met de bekende torenjes,haast iedereen koopt ze.

Het topic is al weer afgesloten... Is die JP die forumdictator waar jullie het altijd over hebben?Ik ken namelijk niemand van HiFi.nl (tenzij ze ook hier komen) want ik kom daar nooit. Ben ooit via via hear beland en het bevalt me hear wel. Als ik de verhalen over moderators zo hoor, heb ik niet de behoefte om daar vaker te gaan kijken...

En dan zegt harry terloops nog:

"En hopenlijk dat het zonder die weglopers hier weer gewoon gezellig wordt."

De gezelligheid loopt net weg .....

Zoekt hij nu toch gezelligheid bij hifi.nl

confused.gif:Deek.gif

Ik zal Harry hier niet missen ;)

Greetinx

Andr