Keessie Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Nu was ik vandaag in een niet nader te noemen hifi-specialzaak in de randstad. Ik wilde eens kijken wat daar allemaal stond, en wellicht dat ze iets konden laten horen aan me, ik had in ieder geval een favoriete cd bij me, gewoon om eens een "ander" geluid op me af te laten komen. Kortom, ik werd half weggekeken, en het enige wat uit een kort babbeltje kwam, was dat ik te grote luidsprekers voor mijn woonkamer had staan. ik wilde ook nog weten of ze wellicht nog een demagnetiseerapparaat hadden voor mijn cassettedecks. die hadden ze tenminste nog! Tegelijkertijd met afrekenen zag ik onder de toonbank nog een tdk ma-xg90 cassetteband liggen, jullie weten wel, die doorzichtige met gietijzeren frame. ik vraag of hij er nog meer heeft, en hij antwoord met nee. het bandje dat daar nog lag, wilde hij niet pakken, want dat kostte teveel moeite, en daar had hij geen zin in. hij zei het gewoon!!! ben je dan een grote zak in het kwadraat........... nou, dat was mijn ergernis van vandaag. Het staat ze allemaal fraai, dat stelletje kakkers greetz, Keessie, die even dit forum als uitlaatklep gebruikt Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 ach ja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Dat is de bekendmaking van de naam wel waard! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Misschien had die beste man gewoon een baal dag..... wielklem, vrouw had hoofdpijn vannacht of hij wou eigenlijk met vakantie..... of zoiets of het was idd. een vlegel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 24 juli 2003 Report Share Posted 24 juli 2003 Geplaatst door Maurice:Dat is de bekendmaking van de naam wel waard! Hoeft niet zo nodig hoor. Er zijn veel van dat soort zaken waar HiFi gewoon handel is om geld mee te verdienen en nix meer. Gelukkig zijn er ook nog zaken die handel en liefhebberij voor de HiFi combineren. Als ik zo'n hork van een loopjongen tegenkom laat ik meestal op beleefde wijze er het mijne van weten. Eigenlijk verspilde moeite want het interesseert ze toch geen ruk, maar loop wel wel weer opgeruimd de winkel uit om er nooit weer terug te keren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keessie Posted 24 juli 2003 Author Report Share Posted 24 juli 2003 het was ook de laatste keer, dat ik daar geweest ben. Ze doen hun best maar daar. Greetz, Keessie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts