Henrie Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 Ik zag net dit staan bij de 2e hands: Speakers gaan niet weg omdat ze niet goed klinken, maar omdat ze (volgens de vrouw.. Ach ja) de verkeerde kleur hebben. Kleur: Cherry (real wood veneer), Speaker is echt smetteloos! >>LINK<< Zulke kleine speakertjes en dan nog sputtert zo'n miep tegen... *zucht* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 maart 2003 Author Report Share Posted 10 maart 2003 Geplaatst door Ome Henk:Gelukkig heb ik niet zo'n miep Anders zou het al h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 Zou je huwelijk dit overleven Henk?: A.s. vrijdag kom jij na een lange vermoeiende dag uit je werk en je vrouw kijkt jouw hoopvol aan als je de huiskamer binnenstapt. Je groet en zegt: "Wat is er? Waarom kijk je zo? Verrassing?" Je vrouw geeft geen antwoord maar laat haar blik van de jouwe naar de speakers glijden. Je kijkt mee en ziet dat de spiksplinternieuwe Usher's donkergroen zijn geverfd, het rolletje en de pot verf zie je in een ooghoek nog in de vensterbank staan na te druipen. Vervolgens zegt ze: "Ik voelde me vandaag zo creatief en ik vond de kleur eigenlijk niks dat ik maar dacht ik geef ze een ander kleurtje." Wat zou je doen Henk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 maart 2003 Author Report Share Posted 10 maart 2003 Geplaatst door Henno Appel:Wat zou je doen Henk? Leuk dilemma Ik denk dat ik zou flippen als m'n speakers ineens groen geverfd zouden zijn door m'n iets te creatieve miep Ik bedoel, GROEN!!! KOTS!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 Geplaatst door Henno Appel:Wat zou je doen Henk? Benieuwd! Heel erg benieuwd!! Wat deed JIJ toen, Henno?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 Ik zou die pot groene verf en dat rolletje pakken en haar compleet groen verven met bank en al, vervolgens de balkondeur openzetten en de bank compleet met vrouw van 4 hoog naar beneden kieperen. Vervolgens m'n schoonmoeder bellen met de mededeling dat er iemand ligt te wachten op d'r. Ik zou echt compleet doorslaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 Geplaatst door Ome Henk: Zeker ook vrijgezel D Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 zitten allemaal stoer te typen die mannen . jullie vrouwen lezen zeker niet mee h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:zitten allemaal stoer te typen die mannen . jullie vrouwen lezen zeker niet mee h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 jullie vrouwen lezen zeker niet mee h Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 die van mij leest altijd mee, kun je het merken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 Geplaatst door Henno Appel: Tip: laat ze in dit geval w Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 Geplaatst door Audiopaul: De mijne raakt al helemaal opgewonden van het idee dat ik d'r zo meteen (naakt) groen ga schilderen! Nog meer goede idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 Stel dat ze 't Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 Zie je 't al voor je? Mintgroene Thiels Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 Geplaatst door Henno Appel:Stel dat ze 't Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 En 't speakerdoek heeft ze zalmrose gewassen in de wasmachine met van die textielverf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 Geplaatst door Henno Appel:Stel dat ze 't Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 Geplaatst door spiekerboer: Benieuwd! Heel erg benieuwd!! Wat deed JIJ toen, Henno?? Spiekerboer, waarom ben je zo benieuwd hoe wij reageren op groene speakers? Loop je met plannen om je nieuwe model in het groen uit te voeren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 Geplaatst door Henno Appel: Spiekerboer, waarom ben je zo benieuwd hoe wij reageren op groene speakers? Loop je met plannen om je nieuwe model in het groen uit te voeren? Henno, ik zou patent aanvragen op je idee! Voor je het weet gaat Spiekerboer er mee aan de haal en heb jij het nakijken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 En uttis toch allemaal zo eenvoudig. Laat bij de aanschaf van je speakers je Miep de kleur bepalen. De meesten van jullie luisteren toch in het donker Anders zie je de warme buisjes niet gloeien of komt het blauwe ledje niet tot zijn recht en dat zou de muzikaliteit natuurlijk behoorlijk bederven. Maar wie neemt er nou een Miep met een heel andere smaak dan jijzelf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 maart 2003 Author Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door Pjotr:En uttis toch allemaal zo eenvoudig. Laat bij de aanschaf van je speakers je Miep de kleur bepalen. De meesten van jullie luisteren toch in het donker Anders zie je de warme buisjes niet gloeien of komt het blauwe ledje niet tot zijn recht en dat zou de muzikaliteit natuurlijk behoorlijk bederven. Maar wie neemt er nou een Miep met een heel andere smaak dan jijzelf Misschien houdt die miep wel helemaal niet van muziek (en wil dus geen speakers in huis), maar is ze verder juist wel heel leuk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door Henno Appel: Spiekerboer, waarom ben je zo benieuwd hoe wij reageren op groene speakers? Loop je met plannen om je nieuwe model in het groen uit te voeren? Met een rood biesje? Echte onvervalste boerenspaekers! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door Henrie: Misschien houdt die miep wel helemaal niet van muziek (en wil dus geen speakers in huis), maar is ze verder juist wel heel leuk... Ach Henrie, aan dat leuke wen je op den duur. Een Audiofiel met een Miep die niet van muziek houdt heeft een zwaar leven. Ben je toch aangewezen op een "part-time" Miep. Tuurlijk kun je meerdere Miepen nemen, maar daar gaat vaak erg veel tijd in zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 maart 2003 Author Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door Pjotr: Ach Henrie, aan dat leuke wen je op den duur. Een Audiofiel met een Miep die niet van muziek houdt heeft een zwaar leven. Ben je toch aangewezen op een "part-time" Miep. Tuurlijk kun je meerdere Miepen nemen, maar daar gaat vaak erg veel tijd in zitten. Of je dan per se een zwaar leven hebt, weet ik niet. Mijn vader (die overigens geen audiofiel is) heeft laatst een setje Quadral-zuiltjes aangeschaft. Mijn moeder vond dat niet zo nodig en ze vond het vooral nogal duur. Mijn moeder had het dus zelf nooit gekocht. Maar omdat mijn vader dat wel graag wilde, vond ze het verder wel prima. En ze gaf ook wel toe dat het mooier klonk dan een paar kleinere speakers (ook Quadral). Als mijn vader ook met allerlei dure kabeltjes zou beginnen te experimenteren (gaat ie niet doen, maar goed), dan zou mijn moeder denk ik wel 'lastig' gaan doen. Maar om de speakers heeft ze niet lastig gedaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts