Jump to content

Arme jongen...

Henrie
 Share

Recommended Posts

Als ik zo eens door de postings wandel is het toch wel jammer dat de dienstplicht is afgeschaft.

zelden heb ik zo veel dappere jongens van Jan de Wit samen het eens zien zijn over het gegeven " MIEP " :D

het zal wel wat " anders " uitpakken in de praktijk van alle dag ;)

zo in de trend van;

Ja lieve Miep,natuurlijk lieve Miep,ik ga der gelijk aan beginnen lieve Miep :D:D

de afwas dan wel te verstaan.......

-- Hans

.....moeten mannen met baarden zijn,Jan Piet Floris en Florijn,die hebben baarden,die hebben baarden..... :D:D

Geplaatst door The Koosjer connection:

Als ik zo eens door de postings wandel is het toch wel jammer dat de dienstplicht is afgeschaft.

zelden heb ik zo veel dappere jongens van Jan de Wit samen het eens zien zijn over het gegeven " MIEP " :D

het zal wel wat " anders " uitpakken in de praktijk van alle dag ;)

zo in de trend van;

Ja lieve Miep,natuurlijk lieve Miep,ik ga der gelijk aan beginnen lieve Miep :D:D

de afwas dan wel te verstaan.......

-- Hans

.....moeten mannen met baarden zijn,Jan Piet Floris en Florijn,die hebben baarden,die hebben baarden..... :D

Ah joh, MIEP niet zo dom, man... ;):P:D

Geplaatst door Pjotr:

Maar wie neemt er nou een Miep met een heel andere smaak dan jijzelf confused.gif:rolleyes:

Valt er wel wat te "nemen"?

Al lezend bekruipt me het gevoel dat er nog stoere kerels hier zijn zonder de luxe van een Miep met wie ze het oneens kunnen zijn.

Laat staan de luxe van een Miep die het met je eens is (kennelijk voorbehouden aan enkelen onder wie Henk en mijzelf).

Maarten

Geplaatst door Maarten:

Al lezend bekruipt me het gevoel dat er nog stoere kerels hier zijn zonder de luxe van een Miep met wie ze het oneens kunnen zijn.

Laat staan de luxe van een Miep die het met je eens is (kennelijk voorbehouden aan enkelen onder wie Henk en mijzelf).

Maarten

PS. Wat is er mis met Blokker mint-groen of lila?

PS. Wat is er mis met Blokker mint-groen of lila ?

Niks, wanneer 't gaat om een interlink, maar luidsprekers in die kleur....brrrrr, dan mogen ze nog zo goed klinken.... no way.

Net als enkele draaitafels die je tegenwoordig weer in diverse "funky" kleurtjes kunt bestellen, zoals gifgroen, oranje,paars.... my god, leuk voor op de kinderkamer, maar 't doet naar mijn idee opeens erg goedkoop aan.

Maarja, toch zullen er vast (kleurenblinde ;) ) mensen zijn die 't kopen, anders brengen ze 't niet op de markt.

Mvg,

Alco :)

Geplaatst door Maarten:

Maarten

Gaanne we nou serieus doen?

Geplaatst door Maarten:

PS. Wat is er mis met Blokker mint-groen of lila?

Geen idee. Hebben jouw speakers die kleur?

Heb je wel eens goed naar de Nottingham Analogue platenspelers gezien Alco

Yep, die zijn toch een beetje groen/marmerachtig ? Dat vind ik dan nog weer wat anders, dan helemaal fel groen.

Mvg,

Alco cool.gif

Heb je wel eens goed naar de Nottingham Analogue platenspelers gezien Alco

Wat is daar mis mee? :D

sd.jpg

Kijk, als m'n "Miep" m'n speakers nou stiekum zo zou spuiten zou ik er nog wel mee kunnen leven :D

Compleet mint of oud-Hollands groen, aangebracht met een rolletje, is toch echt iets totaal anders :)

Geplaatst door Henno Appel:

Wat is daar mis mee? :D

sd.jpg

Kijk, als m'n "Miep" m'n speakers nou stiekum zo zou spuiten zou ik er nog wel mee kunnen leven :D

Compleet mint of oud-Hollands groen, aangebracht met een rolletje, is toch echt iets totaal anders :)

Delfts Blauwe tegelmotiefjes dan? Ik kan me herinneren dan VW een keer voor de AutoRAI een speciale New Beatle had gemaakt, 'belegd met Defts Blauwe tegeltjes'... Echt spuuglelijk ;) Maar wel origineel...

Geplaatst door Henno Appel:

:D

Die plant kan ik water geven wat ik wil, maar hij wordt er idd niet mooier van. :D

Nee serieus, ik denk dat ie ziek is ofzo? confused.gif

Je moet 'm natuurlijk ook weer niet te veel water geven he... Straks heb je 'm nog verzopen... :)

Geplaatst door Pjotr:

Geen idee. Hebben jouw speakers die kleur?

Nee joh, die zijn in Hindelopen nog voorzien van oerhollandse motiefjes over een klassiek groene onderlaag.

Helaas ligt er een gehaakt kleedje op, en daar staat weer een plant van Miep op dus veel zie je er niet van.

Maarten

PS. Ik neem mezelf niet eens serieus :D