The Koosjer connection Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Als ik zo eens door de postings wandel is het toch wel jammer dat de dienstplicht is afgeschaft. zelden heb ik zo veel dappere jongens van Jan de Wit samen het eens zien zijn over het gegeven " MIEP " het zal wel wat " anders " uitpakken in de praktijk van alle dag zo in de trend van; Ja lieve Miep,natuurlijk lieve Miep,ik ga der gelijk aan beginnen lieve Miep de afwas dan wel te verstaan....... -- Hans .....moeten mannen met baarden zijn,Jan Piet Floris en Florijn,die hebben baarden,die hebben baarden..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 maart 2003 Author Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:Als ik zo eens door de postings wandel is het toch wel jammer dat de dienstplicht is afgeschaft. zelden heb ik zo veel dappere jongens van Jan de Wit samen het eens zien zijn over het gegeven " MIEP " het zal wel wat " anders " uitpakken in de praktijk van alle dag zo in de trend van; Ja lieve Miep,natuurlijk lieve Miep,ik ga der gelijk aan beginnen lieve Miep de afwas dan wel te verstaan....... -- Hans .....moeten mannen met baarden zijn,Jan Piet Floris en Florijn,die hebben baarden,die hebben baarden..... Ah joh, MIEP niet zo dom, man... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 us ff kijke hoelang dat GEMIEP nog uit gemolken kan worden voordat de forum-wout er een hout[je] voor steken gaat -- Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door Pjotr: Maar wie neemt er nou een Miep met een heel andere smaak dan jijzelf Valt er wel wat te "nemen"?Al lezend bekruipt me het gevoel dat er nog stoere kerels hier zijn zonder de luxe van een Miep met wie ze het oneens kunnen zijn. Laat staan de luxe van een Miep die het met je eens is (kennelijk voorbehouden aan enkelen onder wie Henk en mijzelf). Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door Maarten: Valt er wel wat te "nemen"? Al lezend bekruipt me het gevoel dat er nog stoere kerels hier zijn zonder de luxe van een Miep met wie ze het oneens kunnen zijn. Laat staan de luxe van een Miep die het met je eens is (kennelijk voorbehouden aan enkelen onder wie Henk en mijzelf). Maarten PS. Wat is er mis met Blokker mint-groen of lila? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 PS. Wat is er mis met Blokker mint-groen of lila ? Niks, wanneer 't gaat om een interlink, maar luidsprekers in die kleur....brrrrr, dan mogen ze nog zo goed klinken.... no way. Net als enkele draaitafels die je tegenwoordig weer in diverse "funky" kleurtjes kunt bestellen, zoals gifgroen, oranje,paars.... my god, leuk voor op de kinderkamer, maar 't doet naar mijn idee opeens erg goedkoop aan. Maarja, toch zullen er vast (kleurenblinde ) mensen zijn die 't kopen, anders brengen ze 't niet op de markt. Mvg, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door Maarten: Valt er wel wat te "nemen"? Al lezend bekruipt me het gevoel dat er nog stoere kerels hier zijn zonder de luxe van een Miep met wie ze het oneens kunnen zijn. Laat staan de luxe van een Miep die het met je eens is (kennelijk voorbehouden aan enkelen onder wie Henk en mijzelf). Maarten Gaanne we nou serieus doen? Geplaatst door Maarten: PS. Wat is er mis met Blokker mint-groen of lila? Geen idee. Hebben jouw speakers die kleur? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Heb je wel eens goed naar de Nottingham Analogue platenspelers gezien Alco Yep, die zijn toch een beetje groen/marmerachtig ? Dat vind ik dan nog weer wat anders, dan helemaal fel groen. Mvg, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door Ome Henk: H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Heb je wel eens goed naar de Nottingham Analogue platenspelers gezien Alco Wat is daar mis mee? Kijk, als m'n "Miep" m'n speakers nou stiekum zo zou spuiten zou ik er nog wel mee kunnen leven Compleet mint of oud-Hollands groen, aangebracht met een rolletje, is toch echt iets totaal anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 maart 2003 Author Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door Henno Appel: Wat is daar mis mee? Kijk, als m'n "Miep" m'n speakers nou stiekum zo zou spuiten zou ik er nog wel mee kunnen leven Compleet mint of oud-Hollands groen, aangebracht met een rolletje, is toch echt iets totaal anders Delfts Blauwe tegelmotiefjes dan? Ik kan me herinneren dan VW een keer voor de AutoRAI een speciale New Beatle had gemaakt, 'belegd met Defts Blauwe tegeltjes'... Echt spuuglelijk Maar wel origineel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Volgens mij vindt die dore plant de NA maar nix Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Met je NA is inderdaad nix mis Henno! Ik vind 't wel wat hebben dat donker blauwe er doorheen. Als ie helemaal effen blauw of mintgroen was, dan werd 't een ander verhaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 maart 2003 Author Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door Henno Appel: Die plant kan ik water geven wat ik wil, maar hij wordt er idd niet mooier van. Nee serieus, ik denk dat ie ziek is ofzo? Je moet 'm natuurlijk ook weer niet te veel water geven he... Straks heb je 'm nog verzopen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door Pjotr:Geen idee. Hebben jouw speakers die kleur? Nee joh, die zijn in Hindelopen nog voorzien van oerhollandse motiefjes over een klassiek groene onderlaag. Helaas ligt er een gehaakt kleedje op, en daar staat weer een plant van Miep op dus veel zie je er niet van. Maarten PS. Ik neem mezelf niet eens serieus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Met je NA is inderdaad nix mis Henno!Ik vind 't wel wat hebben dat donker blauwe er doorheen. In 't echt is dat blauw v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Volgens NA is het een sandwich van 2 HDF platen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Groen wordt bij de Interstate gebruikt, niet bij het Spacedeck. Hier zie je mooie foto's: De Interspace, Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 12 maart 2003 Report Share Posted 12 maart 2003 sjonge zeg , als je zoiets ziet dan moet het wel mooi klinken . of werkt het niet zo ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 14 maart 2003 Report Share Posted 14 maart 2003 nog een pot wit en geel kopen, en margrietjes op de boxen verfen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts