Kermit Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Ik krijg hier bijna nooit een PB (persoonlijk bericht). Dat gebeurde op hifi.nl veel meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 hoi kermit. is 4 pb's voorlopig genoeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door Kermit:Ik krijg hier bijna nooit een PB (persoonlijk bericht). Dat gebeurde op hifi.nl veel meer. Ik kreeg daar ook zat berichten (van JP ) Tis hier idd erg karig, "veel" ingelogde forummers betekent nog niet veel posten. Waar dat nou toch aan ligt.... Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door Sodejuu: ... En ja, hier zitten nou eenmaal meer gluurders dan op (het ouwe) hifi.nl Misschien vinden die "gluurders" het hier wel leuker Ik heb btw hier altijd een probleem met PBs. Als ik een antwoord geef op een PB, dan ben ik het oorspronkelijke aan mij gericht bericht kwijt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 9 januari 2003 Report Share Posted 9 januari 2003 de layout is niet ' pakkend' voor een pb op hifi.nl wel...grotere knoppen he mensen zijn knoppendrukkers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts