Jump to content

De echte geest !

carl
 Share

Recommended Posts

Hai allemaal,

Probeer eens: www.paynecomm.dtdn.net (hifi museum) als je wat mooie oude aparatuur wilt zien.

De Hifi News van oktober is ook de moeite waard. Bij mijn versie zit een CD met live opnamen van het LSO. Een intervieuw met een wat oudere audiofiel die een installatie heeft waar zo'n beetje alle oude (engelse) aparatuur in zit is ook de moeite waard. Overigens vind ik HiFi News minder aan het worden. Te veel home theater.

Geplaatst door carl:

Wat doe ik fout - ik geef het adres aan wat in mijn venster staat?

Je hebt dus duidelijk de "l" en de "m" vewisseld, achtraan in het adres. Volgende keer kun je beter werken met "kopieren en plakken" (rechter muis knop) dan weet je zeker dat je geen tikfouten maakt ;)

Geplaatst door carl:

Hai allen,

Bedankt, knippen en plakken had ik bij adressen nog nooi gedaan.

Gewoon in de adresbalk van Explorer klikken (zodat het geselecteerd = gehighlight wordt),=, vervolgend ^C (Ctrl C) om te kopieren.

In de te posten tekst ^v om het gekopieerde te plakken.

Plaatjes doe je het best door er met de muis in te staan, met de rechtermuistoets te klikken en "properties" kiezen. Je ziet dan het adres (de url). Die kun je dan weer selecteren (met je lnkermuistoets) en weer met ^c en ^v kopieren en plakken.

Geplaatst door Duck-Twacy:

Gewoon in de adresbalk van Explorer klikken (zodat het geselecteerd = gehighlight wordt),=, vervolgend ^C (Ctrl C) om te kopieren.

In de te posten tekst ^v om het gekopieerde te plakken.

Plaatjes doe je het best door er met de muis in te staan, met de rechtermuistoets te klikken en "properties" kiezen. Je ziet dan het adres (de url). Die kun je dan weer selecteren (met je lnkermuistoets) en weer met ^c en ^v kopieren en plakken.

Cursus Windows voor dummies/beginners/gevorderden/experts ** :P:D;)

**Doorstrepen wat niet van toepassing is