Jump to content

kleine forumleden meeting

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

Geeft niet, er is nog keuze zat ;)

(heb hier trouwens nog een oude Dual 505 staan en 1 van de eerste Technics DD en nog een hele oude Pioneer snaar, maar sinds ik mij AVM pre heb verkocht zit ik zonder phono pre)

Dat zijn mooie schemaatjes, maar ik snap er geen bal van! confused.gif

Luidsprekers maken daar draai ik m'n hand niet voor om, maar versterkers en met name voorversterkers vormen een grote drempel voor me.

Aan het bouwen zijn toch behoorlijke materiaalkosten verbonden en als ik wat ver@%*^t heb ik niks.

Beste,

Ik heb het al eens eerder aangeboden, maar nu nog eens.

Centraal gelegen in hilversum op onze zaak ben ik bereid onze ruimte beschikbaar te stellen voor een kleine forum meeting. De akoestiek is ontzettend goed, dus een demo set zou er erg goed presteren. Sterker nog had ik de akoestiek van mijn zaak maar thuis.

Groeten,

Bas

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

Beste,

Centraal gelegen in hilversum op onze zaak ben ik bereid onze ruimte beschikbaar te stellen voor een kleine forum meeting. De akoestiek is ontzettend goed, dus een demo set zou er erg goed presteren. Sterker nog had ik de akoestiek van mijn zaak maar thuis.

Groeten,

Bas

Sterker nog, ik meen me iets te herinneren van een Crown demo...

Beste duck twacy,

Daar was ooit sprake van, maar dat laat nog even op zich wachten. Ik heb daar momenteel de tijd niet voor, en weet ook nog niet of ik het merk (aan de audifiele markt) ga voeren.

Bij een Crown demo heb ik commerciele belangen, en het gaat hier over een forum meeting. Dat moet non-commercieel zijn.

Groeten,

Bas

Beste,

Groeten,

Bas

Ik dacht dat we die Crown K2 ook nog eens gingen beluisteren confused.gif:rolleyes:. En zeg nou niet op 21 september, want dan kan ik niet. Dan komen Stefan en Audiopaul vlaai eten en mijn set (af)keuren :P:D;)

Beste,

Wanneer het allemaal rond is met Crown, en wanneer ik er prive zoiezo 2 zou bezitten, dan zijn ze te beluisteren op de grote 800 set bij mij thuis.

Echter heeft het voor mij allemaal niet zo;n haast meer, daar ik de laatste tijd in eens temming ben dat ik het allemaal wel geloof. Daarmee bedoel ik dat ik geen drang meer heb tot mijn hifi set. Sterker nog ik heb geen amps en de set staat non-actief. Ik red me al maanden met mijn discman en HD600 en ik luister en maak alleen nog maar muziek.

Daarmee bedoel ik, dat de set er niet meer zo toe doet voor mij. Ik ben nu anders bezig.

Groeten,

Bas

Okay, even los van Erik zijn meeting van 30/8 (ik ben best geinteresseerd in dat concert, de rest weet ik nog niet) wat zou dan het onderwerp/doel moeten zijn??

Suggesties

- Een confrontaties van diverse DACS

- Roomcorrectie

- Multichannel...

Ik schat dat het doel gewoon samen genieten van het concert zal zijn. Niks discussie, gewoon de muziek laten praten. Zie het als een gezellig dagje uit ;) Erik wil niks meer dan zijn passie delen met forumgenoten cool.gif

Geplaatst door Duck-Twacy:

Okay, even los van Erik zijn meeting van 30/8 (ik ben best geinteresseerd in dat concert, de rest weet ik nog niet) wat zou dan het onderwerp/doel moeten zijn??

Suggesties

- Een confrontaties van diverse DACS

- Roomcorrectie

- Multichannel...

Als dit al gaat gebeuren, open er dan een ander topic voor :)

Eerdere sessies bij Bas gingen over zijn hele set, er werd niets specifiek getest, gewoon lekker muziek draaien :)

Iets met roomcorrectie lijkt mij heel interessant btw, een Ultracurve of ander speelgoed wil ik wel eens horen :)

Andr

Topic hijacking? ;)

Maar het "voorstel" (of beter "reminder") kwam van Bas, dus..

(ps. sry Bas, ik ben nu eenmaal een soort aparaten fetisjist. Muziek luisteren, moet dat nu echt? ;) )

Beste,

Waarom moet het weer om spullen draaien?

Kan er nou niet eens een keer een meeting zijn die er puur is om elkaar te spreken, elkaars muziek te delen. Waarom altijd wedstrijd tussen spullen?

Groeten,

Bas

Leuk, daar ben ik helemaal voor! ;) Overigens valt het me altijd op tijdens m'n luisterbezoekjes door het land dat bijna iedereen het liefst over muziek praat, er wordt veel minder over apparatuur gesproken! :)

sjonge ,

dit topic gaat echt alle kanten op zeg :);)

maar wie o wie ,komt er nou naar rotterdam ,op 30/8 ?

gewoon eens een keer lekker ontspannen genieten van een akoustisch concert in zijn meest pure vorm .

geen gediscusseer over apparatuur ,geen gemekker over kabels ,

neee ,, gezellig met elkaar wat babbelen ,en proberen wat op te steken van de klanken van het grootste orgel in nedreland.

ik zal de uitleg van de muziekstukken op papier zetten voor jullie ,dan heb je tenminste nog een idee waar het over gaat . ;)

ik wacht het rustig af . :rolleyes::)

• 2 weeks later...

Dat klinkt lekker positief Berend, altijd al pretletter geweest denk ik.

Erik, ik wil d'r in principe bij zijn. Ik neem aan dat het een zaterdag is ?

Al dat ge-orgel hoeft voor mij ook niet zo, maar de galmstaarten in de Laurenskerk zijn absolutely drop-dead gorgeous! , moet je gehoord hebben. Ik kan het alle orgelhaters aanraden. Vraag anders of die pief het programma een beetje wil inkorten :)

Paul.