tan1415 Posted 21 maart 2003 Report Share Posted 21 maart 2003 Hoi, Heeft er iemand weleens nagedacht om stereo appartuur in het buitenland te kopen? Met de euro is het wel erg makkelijk geworden. Vroeger ging je met de auto naar duitsland of belgie om iets te kopen. Maar met de internet en de euro kan je net zo goed van uit je luie stoel bestellen. Ik bedoel wat is het verschil tussen bestellen uit maastricht of uit Aken? grenzen zijn er niet meer. Natuurlijk kunnen garantiebepaingen een probleem opleveren..maar verder? Ik bekijk de duitse websites en ik moet zeggen dat ze daar echt veel verder gaan dan in nederland met het afprijzen. Bv de yamaha YST W 800 subwoofer wordt daar voor slechts Link to comment Share on other sites More sharing options...
boy2 Posted 21 maart 2003 Report Share Posted 21 maart 2003 Ik krijg opeens een heel sterk gevoel van deja-vu nu ik deze post lees... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phelsuma Posted 21 maart 2003 Report Share Posted 21 maart 2003 Ik heb in het recente verleden mijn draaitafel en arm uit het buitenland (Hongkong) gehaald. Dat ging probleemloos. Het prijsverschil was enorm t.w. SME IV nieuw in doos Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 21 maart 2003 Report Share Posted 21 maart 2003 Geplaatst door tan1415:Hoi, Heeft er iemand weleens nagedacht om stereo appartuur in het buitenland te kopen? Met de euro is het wel erg makkelijk geworden. Vroeger ging je met de auto naar duitsland of belgie om iets te kopen. Maar met de internet en de euro kan je net zo goed van uit je luie stoel bestellen. Ik bedoel wat is het verschil tussen bestellen uit maastricht of uit Aken? grenzen zijn er niet meer. Natuurlijk kunnen garantiebepaingen een probleem opleveren..maar verder? Ik bekijk de duitse websites en ik moet zeggen dat ze daar echt veel verder gaan dan in nederland met het afprijzen. Bv de yamaha YST W 800 subwoofer wordt daar voor slechts Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 21 maart 2003 Report Share Posted 21 maart 2003 Of: op een ander forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
tan1415 Posted 22 maart 2003 Author Report Share Posted 22 maart 2003 PB...dus slechte ervaring? Tjaa...misschien dat ik het gewoon in duitsland dan gaat halen. Ik heb geen probleem om in Nederland te kopen...maar dan moeten ze beter in de prijzen zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 22 maart 2003 Report Share Posted 22 maart 2003 Mijn sacd speler die ik destijds kocht bij onze oosterburen kostte daar Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 22 maart 2003 Report Share Posted 22 maart 2003 Jaren geleden kocht ik in Londen een stel pick-up elementen, die in ons land nog niet op de markt waren. Op Heathrow informeerde ik achteloos bij de ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 23 maart 2003 Report Share Posted 23 maart 2003 Geplaatst door spiekerboer:Jaren geleden kocht ik in Londen een stel pick-up elementen, die in ons land nog niet op de markt waren. Op Heathrow informeerde ik achteloos bij de ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 23 maart 2003 Report Share Posted 23 maart 2003 Geplaatst door Ome Henk: Mmm, een retourtje Londen heeft zo z'n voordelen wanneer gaan we ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tan1415 Posted 23 maart 2003 Author Report Share Posted 23 maart 2003 John kan ik vragen waar jij over de grens gaat shoppen? Ik ben niet opzoek naar iets echt highend...maar midden segement. Ik denk dat in duitsland daar veel verder gaan. Zeker op het gebied van subwoofers. In nederland is het toch niet zo scherp. misschien minder vraag? Wel moet ik zeggen dat Rel en Tannoy altijd zeer scherp wordt geprijsd in NL. En bv Infinity HPS500 subwoofer is in Nederaland de helft van de prijs vergeleken met Duitsland. ken ik niet zo goed eigenlijk...wel zeer zeer groot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 23 maart 2003 Report Share Posted 23 maart 2003 Geplaatst door tan1415:John kan ik vragen waar jij over de grens gaat shoppen? Ik ben niet opzoek naar iets echt highend...maar midden segement. Ik denk dat in duitsland daar veel verder gaan. Zeker op het gebied van subwoofers. In nederland is het toch niet zo scherp. misschien minder vraag? Wel moet ik zeggen dat Rel en Tannoy altijd zeer scherp wordt geprijsd in NL. En bv Infinity HPS500 subwoofer is in Nederaland de helft van de prijs vergeleken met Duitsland. ken ik niet zo goed eigenlijk...wel zeer zeer groot. mag je .... vanuit Limburg richting Aken meestal of M. Gladbach, adressen vind je in b.v. Audio of Stereo als ook de aanbiedingen bij een groot aantal zaken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts