Jump to content

Audio-advies aan het lijntje...

Kermit
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Pjotr:

We zijn weer bij Andre's kabeltjes hoor. Gefeliciteerd, hoe krijg je het voor elkaar. Je lijkt wel een grammofoonplaat die blijft hangen.

Als ik als niet deskundige klant voor een een goede audioset in een winkel kom en iemand begint te lullen zoals jij nu doet, sta ik binnen 5 minuten weer buiten.

Bij de weg als deskundige klant binnen 1 minuut   :D

Tjonge jonge, zelfs als het in een topic past mag het niet van Peter mad.gif

Ik begon nog speciaal eerst over een speaker, stap voor de verandering eens met je goede been uit bed ;)

Andr

Geplaatst door cgm:

Volgens mij moet er maar eens een filter op de mails worden gezet waar het woord kabel uit wordt gehaald. Ongelooflijk wat voor controversies dit oplevert..

Of gewoon allemaal aan de dropveter, dan kun je het forum ook meteen sluiten :D

Andr

Geplaatst door cgm:

Zeker als je ook nog eens uit Zuid zou komen.    :D

"Zou komen" confused.gif

Zeg maar gerust geboren en getogen, ik kan me tenminste nog ergens verstaanbaar maken :D

Andr

Geplaatst door Pjotr:

P.S.

De ruiten zijn hier nog net heel. Wat een dreun was dat vanmorgen hierachter zeg.

Oh, was dat onweer of is een van je conussen overleden confused.gif:P:D

Andr

kabels zijn een gigantisch mooi zakkenvullend middel om de mensen die nooit tevreden zijn ,zichzelf wijs te maken dat het ondanks dat er geen verschillen zijn ,toch een lekker gevoel zich van hun meester maakt ,omdat de verkoper zei dat dit echt het einde is op kabelgebied ,en de klant weer een paar meier armer is .

het is kwaad ,het is kwaad ! roept de koopman .

en heengegaan zijnde zal hij zich beroemen . :rolleyes:

Geplaatst door Pjotr:

Nee dat was geen onweer en als dat mijn conussen waren, dan zou je nu verschrompelen van jaloezie     :P     :D

Nou, ik ben niet jaloers op je :rolleyes:

(sorry, hij is 100K groot geworden)

explosie.jpg

Andr

Nee idd, niet iets om jaloers op te zijn. Het was 1 km hier vandaan maar de ruiten stonden bij ons behoorlijk te trillen. Ze weten nog steeds de oorzaak niet. Het is een wonder dat er slechts 3 lichtgewonden zijn.

;)

Geplaatst door Pjotr:

Nee idd, niet iets om jaloers op te zijn. Het was 1 km hier vandaan maar de ruiten stonden bij ons behoorlijk te trillen. Ze weten nog steeds de oorzaak niet. Het is een wonder dat er slechts 3 lichtgewonden zijn.

;)

Van Den Haag hoor ik ook nog steeds niks, dus we hebben nog even te gaan.