Kermit Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Nu heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat quad-liefhebbers voldoen aan de volgende kenmerken - ruitbroek - interessante blik in de ogen - Serieus - zijden shalwtje - mooie auto - ouderwets - stevige bankrekening - gouden horloge Ik voldoe aan geen enkele eigenschap. Ben ik nou wel helemaal in orde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door Kermit:Nu heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat quad-liefhebbers voldoen aan de volgende kenmerken - ruitbroek - interessante blik in de ogen - Serieus - zijden shalwtje - mooie auto - ouderwets - stevige bankrekening - gouden horloge Ik voldoe aan geen enkele eigenschap. Ben ik nou wel helemaal in orde? Jij wel, maar de gemiddelde quad-liefhebber blijkbaar niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door Kermit:Nu heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat quad-liefhebbers voldoen aan de volgende kenmerken - ruitbroek - interessante blik in de ogen Ik heb beide niet bij je aangetroffen, dus dat kan niet goed zijn - Serieus - zijden shalwtje - mooie auto Ik zie de relatie met Quad bij deze punten eerlijk gezegd niet..... - ouderwets Zou kunnen, hoelang heb je die ESL's al? - stevige bankrekening - gouden horloge Beide heb je niet nodig om een Quad te kunnen betalen, of wordt met dat horloge bedoeld dat je gepensioneerd moet zijn Ik voldoe aan geen enkele eigenschap. Ben ik nou wel helemaal in orde? Volgens mij is die betrouwbare bron niet in orde Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoundForge Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door Kermit:Ben ik nou wel helemaal in orde? Volgens mij ben je weer melig! Of er is inderdaad een steekie aan je los. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Beide heb je niet nodig om een Quad te kunnen betalen, of wordt met dat horloge bedoeld dat je gepensioneerd moet zijn Ik denk dat daarmee bedoeld wordt dat je een Ajax-hooligan bent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 ik is dit een gecamoufleerde poging je quad te verkopen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 8 januari 2003 Author Report Share Posted 8 januari 2003 Nee hoor, sterker nog, misschien ga ik binnenkort met een van de andere forumleden mee om een set 2e hands ESL63 voor hem te kopen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door Kermit:Nu heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat quad-liefhebbers voldoen aan de volgende kenmerken - ruitbroek - interessante blik in de ogen - Serieus - zijden shalwtje - mooie auto - ouderwets - stevige bankrekening - gouden horloge Ik voldoe aan geen enkele eigenschap. Ben ik nou wel helemaal in orde? Mijn betrouwbare bron kenmerkt Quad-liefhebbers als volgt: - spijkerbroek van Zeeman - dicht bij elkaar staande ogen met doorgegroeide wenkbrauwen - neurotisch - bivakmuts - witte Opel Kadett 1.1i sedan (en vossestaartje aan de binnenspiegel) - ouderwets - haalt iedere week de uitkering contant op bij Sociale Dienst (uiteraard nu zonder de aanhangwagen met verfbussen e.d.) - imitatie Rolex uit Thailand Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door Kermit:Nu heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat quad-liefhebbers voldoen aan de volgende kenmerken - ruitbroek - interessante blik in de ogen - Serieus - zijden shalwtje - mooie auto - ouderwets - stevige bankrekening - gouden horloge Ik voldoe aan geen enkele eigenschap. Ben ik nou wel helemaal in orde? ja, want die van jouw klinken ook al lang niet meer als esl,63's Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door Kermit:Nu heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat quad-liefhebbers voldoen aan de volgende kenmerken - ruitbroek - interessante blik in de ogen - Serieus - zijden shalwtje - mooie auto - ouderwets - stevige bankrekening - gouden horloge Ik voldoe aan geen enkele eigenschap. Ben ik nou wel helemaal in orde? Verrek...ik ken zo iemand en die heeft......Thiels en Mark Levinson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door Ruud: Verrek...ik ken zo iemand en die heeft......Thiels en Mark Levinson Nou ja, schrap die ruitbroek dan maar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door Audiopaul: Nou ja, schrap die ruitbroek dan maar! Ruitjesoverhemd.......? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door Ruud: Ruitjesoverhemd.......? Momentje......... yep! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door Audiopaul: Nou ja, schrap die ruitbroek dan maar! Paul, wat moet jij met een gouden horloge en een zijden shawltje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 9 januari 2003 Report Share Posted 9 januari 2003 Raar figuur ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 14 januari 2003 Report Share Posted 14 januari 2003 blond,fiat tipo, geen horloge, wel een oorbel, eerder eigenwijs dan betweteriger, lastig,dominant, luid, aanwezig. een jadis en a.p.????????????????????? ben ik dat??????????????????????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 14 januari 2003 Report Share Posted 14 januari 2003 MOI????????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 16 januari 2003 Report Share Posted 16 januari 2003 ja dat ben je hehehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts