Jump to content

IS OF WORDT HIFI.NL EEN KLOTE FORUM?

robb
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door carl:

Hai,

Het voordeel van hifi.nl is toch wel dat je je met name kan richten op een bepaald topic en vervolgens de rest kan laten liggen. Surround zegt mij niets, maar platenspelers wel.

Het is mij overigens onduidelijk wie die recessenten zijn en met name hun achtergrond. Juigende verhalen schrijven kan iedereen.

Groet,

Er is daar een pagina waar de recensenten zich voorstellen.

Toch als ik zo de recensies eens doorlees, dan zie je dat apparatuur getest wordt in een setje thuis waar het geheel niet bij past en vervolgens is het testobject niet goed mad.gif

Of ze gebruiken totaal niet toereikende kabels, nou ja, voor mij zijn die recensies waardeloos.

Doe gewoon alles op gelijk niveau en ga niet thuis zitten prutsen :D

Ik heb nog het plan gehad om al die recensies in passende setups over te gaan doen, maar zolang ik daar nergens m'n recensies kwijt kan, is dat zinloos.

Ook ik heb het wel gehad met dat forum, stelletje kleuterklasleiders..... :D

Greetinx

Andr

Geplaatst door Turbomarco:

hey  

dus ken je hier ook obceen taalgebruik toepassen?  ........zal wel niet     confused.gif

maar ik doe het wel   :)

........SONY       :D    :P    ;)

Als je het zo schrijft, mag het dus niet, maar ZoNie is wel geoorloofd :D

BTW: HEt is wel extreem obceen wat je roept en dat gelijk bij de eerste keer :P;)

streng zijn is helemaal niet iets waar ze mensen door kwijt raken.. kijk naar tweakers.net meest grootste forum, en streng gemodereerd.

Maar er is wel een apart off topic forum daar, waar je pas in kan als je genoeg tech-posts (zoals ze het noemen) en aantal dagen geregistreerd ben. Goed idee (ik mag nog in een vip room zelfs cool.gif )

maar hifi.nl is een beetje eeen dubieuze zaak.

De hele discussie rond de actie van het actiecommitee heeft me uiteindelijk in mijn beslissing gesterkt niet meer actief te zijn op hifi.nl. Interessante postings houd ik voor het forum van Jasper en dit forum. Hifi.nl doet me denken aan een oude engelse televisieserie over een camping, waarbij de bezoekers er 's morgens vroeg met een een of andere toeter uit bed getremd werden en zich de hele dag aan allerlei idiote regeltjes moesten houden. Alleen was die serie bedoeld om te lachen...

Geplaatst door Kermit:

De hele discussie rond de actie van het actiecommitee heeft me uiteindelijk in mijn beslissing gesterkt niet meer actief te zijn op hifi.nl. Interessante postings houd ik voor het forum van Jasper en dit forum. Hifi.nl doet me denken aan een oude engelse televisieserie over een camping, waarbij de bezoekers er 's morgens vroeg met een een of andere toeter uit bed getremd werden en zich de hele dag aan allerlei idiote regeltjes moesten houden. Alleen was die serie bedoeld om te lachen...

Ik pas ff op met mijn antwoord, want wat je hier zegt komt ook bij hifi.nl terecht eek.gif

Ook ik verlaat hifi.nl en lees daar af en toe nog een berichtje, via mail beantwoord ik interessante vragen die aan mij gericht zijn.

Greetinx

Andr

Als ik het dus goed begrijp is de boycot binnen 5 (lange?) dagen inmiddels beeindigd?)

Hmmm, beetje slappe hap vind ik wel hoor..! eerst proberen zieltjes te winnen voor een boycot van een week en dan na 5 dagen snel weer terug alsof je er niet zonder kunt.....

Oh ja, gelukkige kerstfeest- en gelukkig nieuwjaar-dagen!!

Gr,

Nanning