Jump to content

industrielampen!?? aub

[[Game]]
 Share

Recommended Posts

hallo!

ik weet niet of dit de bedoeling is van hear. (eigenlijk weet ik dat wel...)

maar wie weet hier waar ik aan een partijtje oude industrielampen kan komen. op marktplaat staan ze wel maar voor 35 euro ofzo. ze hoefen niet in goede staat te zijn als het maar van die oude fabriekslampe zijn... je kent ze wel

ga ze gebruiken voor het ontwerp van een cdhoesje dus is het toch nog een beetje hear-related....

alle reactie welkom

O, die dingen, ik weet niet of je daar wel zo makkelijk aan kan komen, ze worden soms voor veel geld verkocht in winkels van brokantiek (namaak-antiek).

Met de kringloop bedoel ik inderdaad zo'n tweedehandswinkel met bruikbare spullen die anders bij de kant van de weg worden gezet.

hee figuur, hardstikke leuk die eigenhuis en tuin dingen - wel bedankt dat je eraan dacht, maar dat is niet echt mijn stijl.

Ze moeten minstens 20jaar oud zijn.

van die hippe new age gammashit moet ik kotsen...weet ook niet waarom...

wel bedankt game :D

enne game... wat dacht je hiervan:

je gaat naar een scheepswerf, vraagt of je foto's mag nemen van de gebouwen (waarvan het deel wat jij zocht). Thuis gekomen kan je er een compositie van maken.

Arie

--------------------

eh arie, ik wil niet veel zeggen maar ik had het toch over lampen. Of ben je mee een keer tegen gekomen in een scheefs erf terwijl ik foto's ,maakte van de architectuur voor een project?

game

hallo game,

sorry dat ik zo laat reageer.

Opa spreekt: vroeger toen ik jong was en in de scheepsbouw als onderhoudsmonteur op een werf rondliep, hingen van die enorme lampekappen in de diverse hallen. Die waren wel 40 tot 50 cm in diameter. Ja, jongen dat waren nog eens tijden :-)

Zodoende kwam ik op dat idee.

Arie