[[Game]] Posted 22 maart 2003 Report Share Posted 22 maart 2003 hallo! ik weet niet of dit de bedoeling is van hear. (eigenlijk weet ik dat wel...) maar wie weet hier waar ik aan een partijtje oude industrielampen kan komen. op marktplaat staan ze wel maar voor 35 euro ofzo. ze hoefen niet in goede staat te zijn als het maar van die oude fabriekslampe zijn... je kent ze wel ga ze gebruiken voor het ontwerp van een cdhoesje dus is het toch nog een beetje hear-related.... alle reactie welkom Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 22 maart 2003 Report Share Posted 22 maart 2003 TL-bakken? Kijk eens bij de kringloop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 23 maart 2003 Author Report Share Posted 23 maart 2003 nee, van die ronde kappen met eeen peertje erin... de kringloop!? een tweedehands winkel bedoel je? dankje voor je reactie trouwens game Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 23 maart 2003 Report Share Posted 23 maart 2003 O, die dingen, ik weet niet of je daar wel zo makkelijk aan kan komen, ze worden soms voor veel geld verkocht in winkels van brokantiek (namaak-antiek). Met de kringloop bedoel ik inderdaad zo'n tweedehandswinkel met bruikbare spullen die anders bij de kant van de weg worden gezet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 24 maart 2003 Author Report Share Posted 24 maart 2003 tja, ik kan er wel aankomen ,maar dan kpost het 30 euro per lamp dat is 300 als je er 10 wilt beetje veel...niet waar. maar als iemand een ladingkje heeft liggen.... ik ben je koper Link to comment Share on other sites More sharing options...
heefiguur Posted 29 maart 2003 Report Share Posted 29 maart 2003 Verleden week al gezien bij eigen huis en tuin: van die rvs gootsteenbakken. Ere wie ere toekomt: Niko. Hij had ze ook als reflector gebruikt. Wat die bakkies kosten weet ik niet. Arie Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 29 maart 2003 Author Report Share Posted 29 maart 2003 hee figuur, hardstikke leuk die eigenhuis en tuin dingen - wel bedankt dat je eraan dacht, maar dat is niet echt mijn stijl. Ze moeten minstens 20jaar oud zijn. van die hippe new age gammashit moet ik kotsen...weet ook niet waarom... wel bedankt game Link to comment Share on other sites More sharing options...
heefiguur Posted 30 maart 2003 Report Share Posted 30 maart 2003 enne game... wat dacht je hiervan: je gaat naar een scheepswerf, vraagt of je foto's mag nemen van de gebouwen (waarvan het deel wat jij zocht). Thuis gekomen kan je er een compositie van maken. Arie Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 30 maart 2003 Author Report Share Posted 30 maart 2003 enne game... wat dacht je hiervan:je gaat naar een scheepswerf, vraagt of je foto's mag nemen van de gebouwen (waarvan het deel wat jij zocht). Thuis gekomen kan je er een compositie van maken. Arie -------------------- eh arie, ik wil niet veel zeggen maar ik had het toch over lampen. Of ben je mee een keer tegen gekomen in een scheefs erf terwijl ik foto's ,maakte van de architectuur voor een project? game Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 2 april 2003 Author Report Share Posted 2 april 2003 kom op! wat bedoel je?? game Link to comment Share on other sites More sharing options...
heefiguur Posted 6 april 2003 Report Share Posted 6 april 2003 hallo game, sorry dat ik zo laat reageer. Opa spreekt: vroeger toen ik jong was en in de scheepsbouw als onderhoudsmonteur op een werf rondliep, hingen van die enorme lampekappen in de diverse hallen. Die waren wel 40 tot 50 cm in diameter. Ja, jongen dat waren nog eens tijden :-) Zodoende kwam ik op dat idee. Arie Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 8 april 2003 Author Report Share Posted 8 april 2003 okee, als je zo'n werf weet. reageer maar.... dankje opa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts