This Game Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Ben op zoek naar een paar B&W Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 staat niet in de folder van correct. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hisat Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Ik weet niet of je het al weet , maar heel veel dingen zijn duurder geworden zelfs een nieuwe fiets. Hisat Link to comment Share on other sites More sharing options...
@ Posted 9 januari 2003 Report Share Posted 9 januari 2003 Voor zover ik weet leveren Hifi-corner, Soundgallery en Eringa B&W in Groningen. Volgens mij is hierbij Hifi Corner de goedkoopste (nieuwe Ebbingestraat). Link to comment Share on other sites More sharing options...
This Game Posted 9 januari 2003 Author Report Share Posted 9 januari 2003 Geplaatst door hisat:Ik weet niet of je het al weet , maar heel veel dingen zijn duurder geworden zelfs een nieuwe fiets. Klopt, maar deze prijzen komen direct van de website. Lijkt wel een kartel-afspraak, want meestal zit er wel enig verschil tussen een adviesprijs en de werkelijke winkelprijs. En normaal gesproken wordt oude electronica alleen maar goedkoper, nu zit er in de iets betere speakers wel minder verloop qua modellen, maar toch... Ik weet (bijna) wat ik wil, dus het mag ook gerust een dozenschuiver zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 9 januari 2003 Report Share Posted 9 januari 2003 Geplaatst door This Game: Ik weet (bijna) wat ik wil, dus het mag ook gerust een dozenschuiver zijn Weet jij ook dankzij die dozenschuiver precies wat jij wilt. De ruimte die hifizaken je bieden om in alle rust je keuze te maken is een service die ook betaald moet worden. Tijdens mijn laatste aanschaf heb ik twee maanden elke zaterdag bij een andere zaak naar andere produkten geluisterd, uiteindelijk wist ik wat ik wilde. Ik heb zelfs niet afgedongen, das heel speciaal voor mij en ik heb het produkt niet ergens anders goedkoper gekocht, wat ook zeer goed mogelijk was. Ik vond dat ik geen andere keuze meer had na zo goed behandeld te zijn. Overigens zijn jouw B&W's met 3% in prijs gestegen. Dit lijkt mij behoorlijk te verantwoorden. Om nog even op jouw vraag in te gaan, ik weet (gelukkig) geen dozenschuiver in de regio Groningen. Wel hele goede hifizaken. Succes ermee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hero Elzinga Posted 9 januari 2003 Report Share Posted 9 januari 2003 Geplaatst door @:Voor zover ik weet leveren Hifi-corner, Soundgallery en Eringa B&W in Groningen. Volgens mij is hierbij Hifi Corner de goedkoopste (nieuwe Boteringestraat). KLEINE CORRECTIE Link to comment Share on other sites More sharing options...
This Game Posted 9 januari 2003 Author Report Share Posted 9 januari 2003 Geplaatst door Puur: Weet jij ook dankzij die dozenschuiver precies wat jij wilt. De ruimte die hifizaken je bieden om in alle rust je keuze te maken is een service die ook betaald moet worden. Neu, naar dozenschuivers verkooppraatjes luisteren doe je hoogstens voor de lol. Bij de aankoop van de vorige speakers ben ik alleen in wat zaken wezen kijken en bij een groot warenhuis wat geluisterd en B&W beviel gewoon. Uiteindelijk gekocht bij een betere zaak, die ook nog net iets goedkoper was toen (Versloot HIFI in Arnhem). Daar gaat mijn voorkeur ook naar uit bij gelijke prijs. Heb vroeger de 603s2 gehoord naast een 305 en ga nu ook niet uitgebreid luisteren (want dan moet je altijd een afspraak maken, gewoon casual luisteren is vaak te lastig, zeker als je in de speelgoed prijsklasse shopt bij de "high-end" zaken). Als je goed gelezen had stond er bij dat het "ook" een dozenschuiver mocht zijn, niet dat ik het een normale zaak die toch scherpe prijzen hanteerd het niet zou gunnen. Afdingen in winkels, dat is iets wat ik nou nooit zou doen, laagste prijs op het etiket is voldoende. Ga dus zeker bij Hificorner langs, maar geen uitgebreid gebruik maken van de faciliteiten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts