Jump to content

Vreemd?

Ruud
 Share

Recommended Posts

Kreeg vorige week de HomeStudio door de bus geschoven met een artikel over kerstcadeautjes, beetje vroeg dacht ik het is tenslotte net kerst geweest ;)

Daarin schreef Dhr.Jo Mullers een artikel over de jumpers van Siltech, hier een klein stukje daaruit:

Theoretisch een absolute must voor iedereen die werkt met dure kabels en bi-wire pluggen achterop de speaker doorverbindt met een ordinair plaatje.Helemaal fout. Ik kan nu wel een lang verhaal houden over overgangsweerstanden etc. maar als U er maar voor zorgt dat U bij het aansluiten eerst de pluggen flink aandraait en dan de banaanstekkers erin stopt dan wordt dit een mooi verhaal want dan is er optimaal contact.

Zo gezegd zo gedaan, op mijn Voce Divina

Geplaatst door Ruud:

... Daarin schreef Dhr.Jo Mullers een artikel over de jumpers van Siltech, hier een klein stukje daaruit:

... Theoretisch een absolute must voor iedereen die werkt met dure kabels en bi-wire pluggen achterop de speaker doorverbindt met een ordinair plaatje. Helemaal fout.

... Ik kan nu wel een lang verhaal houden over overgangsweerstanden etc.

... maar als U er maar voor zorgt dat U bij het aansluiten eerst de pluggen flink aandraait en dan de banaanstekkers erin stopt

------------

... zijn wij nu gek, iedereen is daar toch allang van overtuigd, en nu komt een recencent er pas mee op de proppen

...    confused.gif

... Commercieel gebrabbel        :rolleyes:         confused.gif

Beste Ruud, Ja wat je zegt. Jij bent confused en je hebt rolleyes.

Nou ik heb een nog groter probleem door het plaatsen van dit artikel. Ik moet nu nieuwe schoenen kopen. De tenen zijn zo krom geworden dat ze voorlopig niet meer terug kunnen.

Wat een stuitend dilettantisch gebrabbel. Maar goed, toch wel