Pjotr Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Op deze leerzame site m.b.t. audio vond ik dit aardige artikeltje over onze audiohobby. Op die site nog veel meer goede achtergrondinformatie over alles wat met onze hobby te maken heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 "Read the reviewer", een hele sterke Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Hoe vaak je het ook zegt,hele volkstammen leren het nooit Vandaar dat ik even geknipt en geplakt heb voor wie het nog niet begrijpt [lees even dit] finding the best sound are located on the left and right side of your head. And they often work best with your eyes closed. [/lees even dit] En dat is alles! -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Eigenlijk zijn we hartstiike stom om hieraan aandacht te besteden, laat lekker gaan, komt er ook veel goed spul op de 2ehands markt, doen we hier fijn ons voordeel mee.............. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 28 mei 2003 Author Report Share Posted 28 mei 2003 Geplaatst door Jitze:Eigenlijk zijn we hartstiike stom om hieraan aandacht te besteden, laat lekker gaan, komt er ook veel goed spul op de 2ehands markt, doen we hier fijn ons voordeel mee.............. Groet Jitze En hier spreekt de vos die de passie preekt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Geplaatst door Pjotr:En hier spreekt de vos die de passie preekt? Toch is het bijzonder dat er inderdaad met regelmaat droef dure combinaties, van slechts maanden, soms weken oud, weer gedumpt worden............... Stel je eens voor wat daar allemaal misgegaan is en welk een kapitaal er vernietigd wordt.............. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Geplaatst door Jitze: Toch is het bijzonder dat er inderdaad met regelmaat droef dure combinaties, van slechts maanden, soms weken oud, weer gedumpt worden............... Stel je eens voor wat daar allemaal misgegaan is en welk een kapitaal er vernietigd wordt.............. Groet Jitze En dan hoeft de set op zich niet eens de voornaamste oorzaak te zijn, scheiding, baan kwijt, naar de beurs geweest, het zo gebeurd allemaal Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 29 mei 2003 Report Share Posted 29 mei 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 30 mei 2003 Report Share Posted 30 mei 2003 slechte drank, aan de vrouwen.... Ik weet er alles van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 30 mei 2003 Report Share Posted 30 mei 2003 Geplaatst door Michel:slechte drank, aan de vrouwen.... Ik weet er alles van Ah, 't was dus geen toeval dat ik je op die hifi-show bezopen aan de bar tussen twee vrouwen zag hangen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 30 mei 2003 Report Share Posted 30 mei 2003 Zeker niet, met dien verstande dat die vrouwen aan mij hingen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts