Audiopaul Posted 12 januari 2003 Report Share Posted 12 januari 2003 We hebben een jarige in ons midden!!!! Ron, jongen, van harte!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 12 januari 2003 Report Share Posted 12 januari 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 12 januari 2003 Report Share Posted 12 januari 2003 t kan nog net. Analoge felicitaties Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 12 januari 2003 Report Share Posted 12 januari 2003 Hallo Callas, Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag ! MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 12 januari 2003 Report Share Posted 12 januari 2003 Goh Audiopaul, je houdt wel echt alles bij heh. Maar Callas, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En hoe oud? Of jong Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 januari 2003 Report Share Posted 12 januari 2003 Geplaatst door Lars:Goh Audiopaul, je houdt wel echt alles bij heh. Nou dat valt wel mee geloof ik. Toen ik jarig was, hoorde ik er hier niemand over Maar ehhh... Ron, van harte... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 12 januari 2003 Report Share Posted 12 januari 2003 Geplaatst door Henrie: Nou dat valt wel mee geloof ik. Toen ik jarig was, hoorde ik er hier niemand over Nou, bijna alles dan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 Beter laat dan nooit! Gefeliciteerd! groeten, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 Om 't uniform te houden: Baeter laat den noojt Van herte gefeliciteerd mit diene verj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 Geplaatst door Sodejuu: Van herte gefeliciteerd mit diene verj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 13 januari 2003 Author Report Share Posted 13 januari 2003 Geplaatst door Michel: Toch wel, Roger, Ik zal eens een poging doen: "Ik heb eindelijk mijn audio-apparatuur ingeruild voor een Sony-set..." Geloof ik tenminste, mijn taalknobbel is aan een grote beurt toe. Bijna goed, moet zijn "Zonie-set"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 Geplaatst door Audiopaul: Bijna goed, moet zijn "Zonie-set"! Zonie? Maar hoe wel dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 Gefeliciteerd Ron! Maar uhhh, waar is Ron eigenlijk. Heb hem al een poosje niet meer in forumland gezien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
callas Posted 17 januari 2003 Report Share Posted 17 januari 2003 Hee das leuk ! gaaf hee ! bedankt voor de felicitaties. 42 geworden pfff naar>> de vieftig mien jong de zondag geheel in stijl doorgebracht : De naald de hele dag in de groef.. Mijn vrouw heeft mij een heel mooi kado gedaan waar ik al heeeeel lang van droomde, een Cello AudioSuite voorversterker. De Encore was al zo mooi, maar je-zus wat is de Suite goed ! In audiofiele termen was dit mijn mooiste verjaardag ooit. ik ben volkomen gelukkig. wanneer is audiopaultje eigenlijk jarig ? keep the vinyl spinning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 17 januari 2003 Report Share Posted 17 januari 2003 Geplaatst door Henrie: Nou dat valt wel mee geloof ik. Toen ik jarig was, hoorde ik er hier niemand over Maar ehhh... Ron, van harte... uuuh,inderdaad! de mijne heeft ie al reeds 2X overgeslagen,en 1X heb ik zelf maar aan de bel getrokken maaruuh,kan 't nog? tot de volgende keer dan maar weer,Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 januari 2003 Report Share Posted 17 januari 2003 Geplaatst door The Koosjer connection: uuuh,inderdaad! de mijne heeft ie al reeds 2X overgeslagen,en 1X heb ik zelf maar aan de bel getrokken maaruuh,kan 't nog? tot de volgende keer dan maar weer,Hans. The Koosjer connection: Geregistreerd: okt 2002 En dan al 2 keer je verjaardag overgeslagen? Dan wordt jij wel snel oud zeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 17 januari 2003 Report Share Posted 17 januari 2003 Geplaatst door callas:Hee das leuk ! gaaf hee ! bedankt voor de felicitaties. 42 geworden pfff naar>> de vieftig mien jong de zondag geheel in stijl doorgebracht : De naald de hele dag in de groef.. Mijn vrouw heeft mij een heel mooi kado gedaan waar ik al heeeeel lang van droomde, een Cello AudioSuite voorversterker. De Encore was al zo mooi, maar je-zus wat is de Suite goed ! In audiofiele termen was dit mijn mooiste verjaardag ooit. ik ben volkomen gelukkig. wanneer is audiopaultje eigenlijk jarig ? keep the vinyl spinning. He callas, als ik straks jarig ben, kan ik je vrouw dan voor een dag lenen? Ik moest mijn pre amp zelf kopen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 17 januari 2003 Report Share Posted 17 januari 2003 Geplaatst door Henrie: The Koosjer connection: Geregistreerd: okt 2002 En dan al 2 keer je verjaardag overgeslagen? Dan wordt jij wel snel oud zeg maaruuh,even voor de wijsneuzen onder ons: ik ken Paul reeds al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel errug lang. laten we zeggen,van ver voor de ommezwaai op HI-FI nl. en dus.....? affijn,-- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts