Hi-Fifi Posted 30 mei 2003 Report Share Posted 30 mei 2003 Wederom een zeer mooi product uit China. Opera Audio Consonance Reference 2.2. Hier volgt het eindoordeel uit de Stereo (D) van juni 2003. De beeldschone Consonance is een echte hit in deze prijsklasse. Hij klinkt als het neusje van de zalm,met enorme kracht en bezit een levenslustig ritme en vloeibaarheid. Dit vooral over de cinch-buis uitgang. Hier klopt simpelweg alles. Auteur:Tom Franzen De prijs ligt in Duitsland op E.1800 Het spijt me als de vertaling niet geheel exact is,maar ik ben dan ook geen tolk. Het klankniveau wordt overigens gewaardeerd op 83% en de prijs/kwaliteitverhouding krijgt 4 van de 5 sterren toebedeeld. Het is iets om in de gaten te houden denk ik! IKKE So be aware of it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 30 mei 2003 Report Share Posted 30 mei 2003 Nou die recentie klinkt ook alsof er een 200 PK motor inzit. Hier de site van Opera: http://www.operaudio.com/ Met nog veel meer recenties. Ziet er inderdaad fraai uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts