Jump to content

Links, rechts of in het midden?

Puur
 Share

Recommended Posts

Ik stem 't liefste niet, het gaat echt nergens meer over tegenwoordig.

Geef 't volk minder geld dan heb je meer politie nodig. confused.gif

Geen "nee!" zeggen tegen een oorlog eek.gif

Door de regering tot paria uitgeroepen worden om dat je legale drugs consumeerd. Maar niets doen tegen de dealers!!

En dit gaat ellendig lang door. Nu moet ik hier achter gaan staan door te gaan stemmen!!! Omdat ik anders veraad pleeg tegen de democratie!!! Waar niet eens een referendum gehouden mag worden.

potjandriedubbeltjes it!

Ach weet je misschien stem ik wel op sp dan worden ze misschien zo groot dat ze mogen (mee)regeren. Dan kunnen zij ook eens op hun bek gaan.

Veel plezier met de media verkiezings kampioenschappen.

En dat de grootste leugenaar mag winnen.

Zo dat lucht op :)

Geplaatst door seoman:

Nu moet ik hier achter gaan staan door te gaan stemmen!!! Omdat ik anders veraad pleeg tegen de democratie!!! Waar niet eens een referendum gehouden mag worden.

:)

Niet gaan stemmen is een stem uitbrengen, wel gaan stemmen en het biljet ongeldig maken telt echt niet mee !

Stemmen is een democratisch recht, zou weer verplicht moeten worden....................

Groet en linksaf ;) Jitze :)

Geplaatst door Jitze:

Niet gaan stemmen is een stem uitbrengen, wel gaan stemmen en het biljet ongeldig maken  telt echt niet mee !

Stemmen is een democratisch recht, zou weer verplicht moeten worden....................

Groet en linksaf   ;) Jitze   :)

Prima! maar dan moeten ze ook een limiet stellen aan het aantal patijen die er mogen bestaan. Dat lukt ze bij de publieke omroep ook. Waarom niet bij de verkiezingen.

groeten Simon

Geplaatst door Turbomarco:

Politiek is zeer slaap verwekkend{dank}het is dus een oplossing voor mensen met ernstige slaap problemen   :P Om toch wakker te blijven moet je eens naar Ratelband luisteren   :)

Ik ga voor de TJAKKA man   :D

Dan neem ik je vanaf nu nooit meer serieus...

Nee ik doe ff normaal :)

Ik neig eerder naar rechts af te slaan,want als het aan de linkse hoek ligt dan kan ik mijn hele leven werken voor de mensen in ons land die daar geen zin in hebben,en die het gemakkelijker vinden om de hand op te houden.

en ons land is niet vol ,maar overvol :o

Eigenlijk is er in ons land geen sprake van linkse of rechtse regeringen, alles hangt ergens in het midden.

Als het CDA met VVD en LPF weer aan de bak gaat, heeft men rekening te houden met de linkervleugel van het CDA, PVDA en CDA hebben rechtervleugels die ook gewicht hebben.

Overigens maakt het in wezen ook niet zo heel erg veel uit, politici zijn 4 jaar aan een stuk bezig met het op orde houden van s'lands financien, er is niet zo heel veel ruimte om hierin te dollen.

Nuttig zou zijn dat uitgaven ook eens gecontroleerd zouden worden, zie de bouwfraude em het ontbreken van enige vorm van controle en coordinatie bij het verstrekken van subsidies.

Dit alles heeft met zich meegebracht dat er droevig veel gesjoemeld wordt.

Bij een gemeentelijke dienst mogen meemaken dat er vermogens worden bespaard als de uitvoerende diensten de facturen binnen krijgen en dezen controleren, in plaats van controle door een medewerker die nooit buiten komt en echt niet weet wat er is gedaan.

Opvallend is overigens wel dat rechts vooral gericht is op de financien, en hierdoor erg weinig aan de toekomst denkt......

Investeren in onderwijs, onderzoek en ook zorg lijkt me een belangrijker dan op een negatieve wijze - repressief - optreden tegen alles wat afwijkt van hetgeen men gewenst acht.

Laten we bidden dat er een parlement wordt gekozen met oog voor de problemen in onze maatschappij en een open mind voor verandering - vooruitgang - , de wereld is heel erg klein geworden ook Nederland ontkomt daar niet aan.

Groet Jitze

Audiofielen zitten in het midden. Tenminste als ze luisteren.

Kijk gewoon eens wat er de laatste 20 jaar of zo bereikt is door de betreffende partijen.

Al dat geblaas van de laatste dagen. Daar klopt toch h e l e m a a l niks van.

Oplichters zijn 't, de LPF voorop de rest van rechts er achteraan.

Doe mij maar links, die hebben voorlopig nog het meest zinnige werk gedaan betreffende sociale voorzieningen e.d.

De rest heeft alleen maar afgebroken.

Geplaatst door Hans van Liempd:

Audiofielen zitten in het midden. Tenminste als ze luisteren.

Kijk gewoon eens wat er de laatste 20 jaar of zo bereikt is door de betreffende partijen.

Al dat geblaas van de laatste dagen. Daar klopt toch h e l e m a a l niks van.

Oplichters zijn 't, de LPF voorop de rest van rechts er achteraan.

Doe mij maar links, die hebben voorlopig nog het meest zinnige werk gedaan betreffende sociale voorzieningen e.d.

De rest heeft alleen maar afgebroken.

wat heeft links dan voor een zinnig werk geleverd?en over welke sociale voorzieningen heb je het?

confused.gif:P:P