WanFie Posted 22 januari 2003 Report Share Posted 22 januari 2003 Als antwoord een wedervraag. Noem eens de partijen die ons sociaal stelsel hebben afgebroken ?? Was links hierbij ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 22 januari 2003 Report Share Posted 22 januari 2003 Mag ik nog een keer?? 't was zo lang stil na mijn serenade Ik heb toch gestemd. Nee ik heb geen voorkeur en zou 't lieste niet stemmen. Maar ik wil niet nog een keer cda en vvd, of laat ik eens genuanceerder brengen. Balkenelende en zalm zijn net twee jongentjes die in het zelfde softbalteam willen. "Juf, mogen wij weer bij elkaar". Ze mogen van mij geen tweede kans. "Puinhopen 8 jaar paars" zijn in 87 dagen overtroffen door de huidige regering. Jitze ik ben 't helemaal met je eens. Ik wil 't nog wel stelliger brengen. Stel dat er geen gekozen volkvertegenwoordiging zou zijn maar dat er alleen opgeleide mensen via solicitatie in de regering mochten komen.... Zelfs dan kan 't moeilijk anders lopen dan dat 't loopt. Echter geen geld verspilling door wisselende beleiden, stemmen en nog belangrijker; Geen valse beloftes om zieltjes te winnen. Als ze 16 miljoen mensen kunnen peilen met 2000 metingen dan zullen de 225 mensen die in een regering zitten automatisch OOK een afspiegeling zijn van de wil van een volk. Groetjes simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 22 januari 2003 Report Share Posted 22 januari 2003 Ome Henk, ben je nou voor links of voor rechts, zo wordt dat mij niet duidelijk ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 22 januari 2003 Report Share Posted 22 januari 2003 Er zijn enorm weinig mensen die in het midden zitten. Hebben we gelukkig in elk geval een mening Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 22 januari 2003 Report Share Posted 22 januari 2003 Tja, ik rijd in de files van Paars, betaal hiervoor al 2 kwartjes van Kok en straks kun je op de A16 6 breed stil staan Inmiddels is dit beperkt tot versmald 2 breed, allemaal tbv een snel en een traag treintje, beide gedoemd om te verworden tot de grootste financi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 22 januari 2003 Report Share Posted 22 januari 2003 Geplaatst door Ome Henk: Zelfs zo goed dat het land bijna failliet was geweest... (en dat onze WAO internationaal als een grote grap wordt beschouwd) De rest heeft alleen maar opgelapt wat er nog van te maken viel. Goh........ als ik me het nog goed herinner heeft het bedrijfsleven in de jaren 80- de WAO gebruikt om in het afslankproces vele duizenden werknemers te dumpen, hieraan hebben politiek - links en rechts - alsmede werkgevers- en werknemersorganisaties enthousiast meegewerkt. Kan dus niet zeggen dat links hier uit de bocht is gegaan. Alle kabinetten hebben later - ongeacht de signatuur - welke overigens voortdurend nogal kleurloos midden bleek te zijn - hier hun vingers niet aan durven branden. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 23 januari 2003 Report Share Posted 23 januari 2003 LINKS HEEFT GEWONNEN !!!!!!!!!!!! En ik weet nog steeds niet of ome Henk links of rechts is ??? Ook niet op de eerste pagina waar alleen een opmerking " vroeger waren ze wat rechtser ?? " gemaakt wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 januari 2003 Report Share Posted 23 januari 2003 Er zit een link onder die 'smiley'. Ik denk dat Ome Henk daarop heeft gestemd... helaas... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 23 januari 2003 Report Share Posted 23 januari 2003 Erg he, dat je met zulke mensen het forum moet delen. Het is maar goed dat dit het enige topic over politiek is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 januari 2003 Report Share Posted 23 januari 2003 Ach ik kom wel op ergere forums wat dat betreft. Mensen die serieus op de LPF stemmen of de vorige keer dat hebben gedaan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 23 januari 2003 Report Share Posted 23 januari 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Als antwoord een wedervraag. Noem eens de partijen die ons sociaal stelsel hebben afgebroken ?? Was links hierbij ??? Das nog geen antwoord op mijn vraag.je zou in de 2e kamer moeten gaan zitten Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 23 januari 2003 Report Share Posted 23 januari 2003 Deze vraag beantwoorde jouw vraag. Als je even nadenkt tenminste. Dat is nou politiek. LINKS HEEFT GEWONNEN !!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 23 januari 2003 Author Report Share Posted 23 januari 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Dat is nou politiek. LINKS HEEFT GEWONNEN !!!!!!!!!!!!! Ik kreeg al stellig de indruk dat deze topic over politiek begon te gaan. Links heeft natuurlijk gewonnen t.o.v. de vorige verkiezingen. Het is echter rechts dat aan de macht blijft. CDA-VVD-LPF is wel de meerderheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 januari 2003 Report Share Posted 23 januari 2003 Geplaatst door Puur: Ik kreeg al stellig de indruk dat deze topic over politiek begon te gaan. Links heeft natuurlijk gewonnen t.o.v. de vorige verkiezingen. Het is echter rechts dat aan de macht blijft. CDA-VVD-LPF is wel de meerderheid. Als die weer gaan regeren, zijn het definitief eikels... Dan hadden ze ook wel kunnen blijven doorregeren. Hadden we ook niet naar de stembus gehoeven... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 23 januari 2003 Author Report Share Posted 23 januari 2003 Nou, ik zou bijna zeggen: "Mark my words!!!" De kloof tussen LPF en CDA is aanzienlijk kleiner als die tussen PvdA en CDA. Bovendien heeft Balkenende vandaag al te kennen gegeven dat hij het liefst rechtsom gaat met drie partijen. Liberaal progressief D'66 valt af, wat blijft er over? Dat kon ie natuurlijk niet tijdens de debatten vertellen want dan had ie nooit zoveel zetels gekregen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 januari 2003 Report Share Posted 23 januari 2003 Geplaatst door Puur:Nou, ik zou bijna zeggen: "Mark my words!!!" De kloof tussen LPF en CDA is aanzienlijk kleiner als die tussen PvdA en CDA. Bovendien heeft Balkenende vandaag al te kennen gegeven dat hij het liefst rechtsom gaat met drie partijen. Liberaal progressief D'66 valt af, wat blijft er over? Dat kon ie natuurlijk niet tijdens de debatten vertellen want dan had ie nooit zoveel zetels gekregen. Vind ik echt slecht als ie dat zou doen. Hij moet gewoon toegeven dat de PvdA de eerste kandidaat is om met hem en het CDA in de regering te gaan. Rechtsom met D66 kan idd niet, want dat wil D66 niet. Met LPF is erg ongeloofwaardig (vond ie zelf voor de verkiezingen ook nog). Dus dan moet het wel met de PvdA. Als ie dat niet doet, vind ik dat hij de kiezer niet serieus neemt. De kiezer vind namelijk dat de PvdA in de regering moet (gezien de verkiezingsoverwinning). Van mij hoeft het CDA trouwens niet in de regering, maar goed, das mijn mening, en het is waarschijnlijk onmogelijk een andere regering (dus zonder CDA) te vormen. Dat zou ook 'de kiezer niet serieus nemen' zijn trouwens... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 januari 2003 Report Share Posted 24 januari 2003 Ome Henk hep gelijk. (ook al istie rechts) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 24 januari 2003 Report Share Posted 24 januari 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Deze vraag beantwoorde jouw vraag. Als je even nadenkt tenminste. Dat is nou politiek. LINKS HEEFT GEWONNEN !!!!!!!!!!!!! Over welke sociale voorzieningen heb je het nou ???????????????het is mij echt niet duidelijk wat je daar mee bedoeld ,en ik denk nu nog na Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 januari 2003 Report Share Posted 24 januari 2003 Jij zit zeker niet in het ziekenfonds ?? ook van de WAO heb je nooit gehoord. De ziektewet wordt ook al grotendeels door de werkgever betaald. Zo is dit genoeg ?? En ik vindt de PVDA maar heel matig links. Blijkbaar denkt iedereen rechts, dus gaan jongens, voor het kapitaal. En vooral jan modaal uitkleden. Daar heb je er tenslotte lekker veel van. Nu is Nederland al een van de landen met de minste voorzieningen. Met al die stemmen op rechts zal het nog wel slechter worden. Maar ja wat klaag ik, IK heb het toch goed !!!! En trouwens wat heeft dit met audio te maken. Ik stop hiermee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 Sommigen zeggen dat je je versterker(s) en de rest beter links of rechts van de speakers kunt zetten dan er tussenin. Zou het waar zijn? groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 Geplaatst door Hans:Sommigen zeggen dat je je versterker(s) en de rest beter links of rechts van de speakers kunt zetten dan er tussenin. Zou het waar zijn? groet Ik vind het wel prettig als de speakers ruimte om zich heen hebben en dat er niet een audioset tussen "gevangen" staat Ik heb mijn rack rechts staan en alleen de eindbak staat naast de speaker op de grond (geen kast houdt 90kg btw). De benodigde kabellengte zit in de gebalanceerde interlinks tussen voor en eind, zodat de speakerkabels vrij kort blijven. Het idee hier achter is dat de set minder onder invloed staat van de trillingen van de speakers, maar je moet wel ruimte hebben voor deze opstelling natuurlijk Wat mij betreft heeft deze opstelling hoorbare voordelen, terwijl het oog minder wordt afgeleid bij het luisteren, ofwel het geeft meer (gemoeds)rust Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 Hallo SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 Geplaatst door Hans:Hallo SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 Wat bedoel je precies met het afstralingsveld, en hoe bepaal je waar dat zich bevindt? groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 Speedy, (he he, eindelijk gaat 't over audio) dus de luidsprekers naar voren!! Voor de rest, Als je rack goed stevig en gedempt is (loodbitumen) heb je weinig last van trillingen. Ik kan me wel voorstellen dat glazen en natuursteen racks hier last mee hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts