Jump to content

wie gaat er naar de doelen hifi show ?

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

Daarna ga ik weer lp's scoren op de Nieuwe Binnenweg!

Ik race zaterdag ook even over de show, om daarna ook platen te gaan scoren in Rotjeknor

Kunnen jullie niet gewoon beter daar blijven, en kijken of er niet nog een paar leuke lp's ergens op de Hunebedse Veemarkt te krijgen zijn in het Oosten des lands? :D

Ik krijg nu echt het gevoel dat er een paar wilden de Nieuwe Binnenweg onveilig gaan maken, en allerlei mooie dingen voor mijn Rotterdamse neus weg gaan kapen. :);)

Gewoon opzouten boys. :P:););)

Geplaatst door Henno Appel:

Kunnen jullie niet gewoon beter daar blijven, en kijken of er niet nog een paar leuke lp's ergens op de Hunebedse Veemarkt te krijgen zijn in het Oosten des lands?  

Ik krijg nu echt het gevoel dat er een paar wilden de Nieuwe Binnenweg onveilig gaan maken, en allerlei mooie dingen voor mijn Rotterdamse neus weg gaan kapen.   :)

Gewoon opzouten boys.   ;)

Bla, bla bla bla bla. Bla bla bla bla bla bla :P;)

Kom op jongens, en vooral vinyl kopen. Ook al heb je geen draaitafel :P:D;)

Ik race zaterdag ook even over de show, om daarna ook platen te gaan scoren in Rotjeknor  

Op de Meent (niet heel ver van de Doelen) is een platenzaakje gevestigd waar je leuk kan scoren. Vanmiddag heb ik de Steely Dan collectie aangevuld en een zeldzame live opname van Angelo Branduardi. De Meent begint op de kruising met de Coolsingel bij het postkantoor en de Mac. Loop je de Meent af zit het winkeltje aan de rechterkant, net voorbij de markt.

Succes en groeten,

Henk

Geplaatst door pietje bell:

Een reclame folder is goedkoper.

Betalen om naar de showroom van wat importeurs te mogen.

De High-end is al zo lekker geprijst in N.L.

Moet je ook nog gaan betalen voor,voor,voor......   mad.gif   laat maar.   :D

Ja laat maar idd ;)

Je krijgt tevens toegang tot een hele serie live optredens (jazz a like), je ontmoet mensen die je bij de importeur niet tegenkomt en er is ook nog de mogelijkheid om op je gemak te luisteren bij Engels.

Uiteraard kun je graaien in de cd/lp bakken en in R'dam zijn daar aanvullend meer dan genoeg mogelijkheden voor :)

Dus ja, je kunt je beperken tot een 'showroom' maar een beetje breedbeeldkijker heeft door wat hier

Geplaatst door pietje bell:

Een reclame folder is goedkoper.

Betalen om naar de showroom van wat importeurs te mogen.

De High-end is al zo lekker geprijst in N.L.

Moet je ook nog gaan betalen voor,voor,voor......   mad.gif   laat maar.   :D

Dan kun je zeker ook beter alle autodealers aflopen i.p.v. naar de AutoRAI te gaan of niet? Voor de AutoRAI moet je ook betalen namelijk en een bezoek aan een dealer kost niets. Maar ja, niet overal in Nederland heb je dealers die merken als Ferrari, Koenigsegg, Donkervoort, Spyker, Lotus en Lamborghini hebben. Laat staan dat ze bij de dealers prototypes in de showroom hebben staan. Beetje kort door de bocht, deze opmerking...

Trouwens, de hele fabriek van Koenigsegg in Zweden is recent afgefikt :( Nou loopt de produktie dus vertraging op. Das mooi lullig voor iemand die er al een heeft gekocht, want de jaarproduktie was voor de brand al niet meer dan 8 auto's per jaar... :rolleyes:

Zo weer terug van de Doelen. Het was gezellig met Lars en Raimond, veel gelachen en genoten van goede en minder goede geluidsweergave.

De Pluimgraaff(?) luistershow in Handelsgebouw Engels was helemaal de moeite waard vonden we alle drie. Die is wat kleiner (nog kleiner?!) maar ook realistischer met lagere plafonds in de luisterruitmtes waar bijvoorbeeld bij de demo ruimte van Xanadu en Martin Logan die erg hoor waren, wat niemand in zijn huis heeft. We hebben daar toch ook erg mooie dingen gehoord (beter dan de Doelen).

Aan het luisteren naar de live muziek zijn we niet eens toegekomen. We zijn tot aan sluiting van de Pluimgraaff luistershow geweest en daarna hebben we het lusitern voor gezien gehouden, moe als we waren al omschreef Raimond het als lui... :D

Mooie muziek heb ik gehoord bij of via: Diapason Adamantes III met Union Research voor en eind, Xanadu, Musical Fidelity (hoe kan het ook anders) met Acoustic Energy en Mark Levinson met Thiel.

Zo werd ook op deze beurs toch mij mening over subwoofers bevestigd... dat klinkt voor geen meter! Bij Audiac (met revel, Arcam processor en mark levinson versterkers) er toch wel moeite voor gedaan maar het klonk als... een subwoofer, veel lawaai weinig muziek. Elders op de beurs was het meer van hetzelfde (bijvoorbeeld bij Martin Logan). Ik kan die laatste overigens helemaal niet goed vinden zoals ik dat daar heb beluisterd (verre van ideaal) echter klonken die luidsprekers als een electrostaat met een subwoofer en er was ook nog een losse subwoofer opgesteld, not my cup of tea.

nando

• 1 year later...