Viking Posted 22 maart 2005 Report Share Posted 22 maart 2005 Zal ook mijn 2 cents bijdragen. Ik was eerst naar Engels. En als eerste by Dynamic Solution binnen. Dat legt inderdaad de lat hoog voor de anderen. Het werd nu ook met een SA11 gewerkt, en het klonk goed. De DT combinatie was wel mooi, maar IMHO iets te ingetogen. Audio Analogue is altijd goed, nu ook. De Zingali's waren inderdaad heel mooi, maar ik dacht iets van kleuring (resonantie?) te horen vooral bij mannenstemmen. Van Medevoort hadden een prachtig multichannel demo, eerste keer dat ik daar echt muziek mee heb kunnen genieten. Maar ze hadden ook de opnames zelf gedaan, en natuurlijk de opstelling daaraan geoptimaliseerd; De jongens van Andromeda hebben wel ietse belovend, de pyramide was zeker niet slecht, maar ik denk dat ze een betere bron/aansturing waard zijn. De Doelen: Eurogram met zijn gigaopstelling speelde wel mooi; Xanadu heb ik niet beluisterd deze keer, wel iets gemist lijkt het; Dynaudio zaal was ook vol, maar ik vind meestal niet zo veel van hun demos, de speakers zijn meestal goed, daaar ligt het niet aan; Bij Ayon moet ik zeggen dat de grootste speakers wel heel erg goed waren, maar dat mag dan ook voor de prijs. Spraak eventjes met de ontwerper, hij stond de meeste van de tijd heel bescheiden achter in een hoek. Aardige kerel; By Joenit hadden zij een nieuwe merk, Einstein, in de sortiment. Duitse makelijk, leek solide, degelijke spul, en de kleine tijd dat ik ze hoorde, klonk het ook goed. Wel waard om verder uit te checken. Maar wel duur spul; Bij Mafico stonden de Final 1.4s te spelen. Het kost wat (15k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts