The Koosjer connection Posted 31 mei 2003 Report Share Posted 31 mei 2003 Deze mooie warme dagen? En hoe lang blijft 't zo genieten? Mooi is het wel weer al dat schaars gekleed vrouwelijk schoon,dat is in de winter wel wat anders -- Hans hier op het ogenblik +/- zo'n 35 graden,en s'nachts koelt het niet noemenswaardig af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 31 mei 2003 Report Share Posted 31 mei 2003 Voornamelijk wijven kijken :Ddus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 31 mei 2003 Report Share Posted 31 mei 2003 Deze mooie warme dagen?En hoe lang blijft 't zo genieten? Mooi is het wel weer al dat schaars gekleed vrouwelijk schoon,dat is in de winter wel wat anders Genieten ?!?! Pfff, ik geniet er allesbehalve van, en zit zoveel mogelijk binnen. In Nederland betekent 'mooi', 'zonnig' weer vaak drukkend, plakkerig weer, met bijbehorende irritante muggen,wespen,neefjes, hooikoorts, en slapeloze nachten. Ja,... heeerlijk. Het enige echt mooie is ook naar mijn mening, al dat fraaie vrouwelijk schoon, wat opeens met duizenden tegelijk, uit een soort winterslaap lijkt te zijn gekomen. Relaxed op een terrasje, genietend van 'n ijskoude ice-tea,o.i.d. Dat vind ik wel de prettige kanten van de komende periode. maarja,... da's helaas alleen in de avond uurtjes. Overdag moet er weer gewerkt, en gezweet worden En muziek luisteren kan me nu ook niet zo boeien, met dit weer. (en de ventilator zoefend op de achtergrond werkt daar ook niet echt aan mee) Een graadje of 20 vind ik perfect. 25 graden kan ik nog verdragen en is wel lekker als je verder nix hoeft te doen. echter, wanneer 't kwik oploopt tot tegen of over de 30 graden, dan wordt ik langzamerhand wat chagrijnig Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 31 mei 2003 Author Report Share Posted 31 mei 2003 Geplaatst door JSA:Voornamelijk wijven kijken :Ddus zeg Jasper,had je dat niet wat minder op zo'n Neanderthaler stijl kunnen neer kalken kijk eens naar de volgende post hoe het wel kan,komt op het zelfde neer,maar staat wat meer......meer....tja Lekkere kouwe rakker? welk gerste-natje smaakt onder zulke temp. het best? -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 31 mei 2003 Report Share Posted 31 mei 2003 Ik moet ook binnen blijven Heb een virus infectie aan mijn oog. (sinds maart !!!) Ik kan helemaal niet tegen licht. En ik hou nog wel zo van zonnen! Zucht. Die mooie vrouwen kan ik niet eens zien. De tranen staan me meteen in de ogen als ik buiten rondloop. Mijn beeld scherm doet ook al weer pijn aan mijn ogen. Maar ik zit nog net niet met de zonnebril op achter de pc. (heb ik wel gehad) = Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 31 mei 2003 Author Report Share Posted 31 mei 2003 Nou Simon,das wel flippe zeg! Wacht je de hele lange winter,zie je niks F*ck the PC,maar al dat vrouwelijk schoon in alle variatie's missen is balen! dat het snel over gaat.. --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 31 mei 2003 Report Share Posted 31 mei 2003 Warme dagen zijn bij voorbaat zeer geschikt voor een koud bietje ...Alleen als ie ijs, en ijskoud is Ome Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 31 mei 2003 Report Share Posted 31 mei 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:Nou Simon,das wel flippe zeg! Wacht je de hele lange winter,zie je niks F*ck the PC,maar al dat vrouwelijk schoon in alle variatie's missen is balen! dat het snel over gaat.. --Hans Dank je. en Ja! dat hoop ik ook, maar het had al over moeten zijn. En zo leek 't ook tot afgelopen donderdag. Ach mijn hormoon levels zijn toch al veel te hoog. Dus is 't maar goed dat ik niet naar al die schaars geklede dames kijk. Het enige waar ik echt bang voor ben is dat het virus weer echt aktief wordt en mijn hoornvlies nog verder beschadigd. Als het virus zo doorgaat zie ik door mijn linker oog geen potjandriedubbeltjes meer. Het litteken zit precies voor mijn iris. Dus..... dan maar vrouwen voelen, als ik ze niet meer kan zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 31 mei 2003 Report Share Posted 31 mei 2003 Geplaatst door The Koosjer connection: kijk eens naar de volgende post hoe het wel kan,komt op het zelfde neer,maar staat wat meer......meer....tja Lekkere kouwe rakker? welk gerste-natje smaakt onder zulke temp. het best? -- Hans Is dat nou Isra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 31 mei 2003 Report Share Posted 31 mei 2003 Geplaatst door Alco: Genieten ?!?! Pfff, ik geniet er allesbehalve van, en zit zoveel mogelijk binnen. In Nederland betekent 'mooi', 'zonnig' weer vaak drukkend, plakkerig weer, met bijbehorende irritante muggen,wespen,neefjes, hooikoorts, en slapeloze nachten. Ja,... heeerlijk. Het enige echt mooie is ook naar mijn mening, al dat fraaie vrouwelijk schoon, wat opeens met duizenden tegelijk, uit een soort winterslaap lijkt te zijn gekomen. Relaxed op een terrasje, genietend van 'n ijskoude ice-tea,o.i.d. Dat vind ik wel de prettige kanten van de komende periode. maarja,... da's helaas alleen in de avond uurtjes. Overdag moet er weer gewerkt, en gezweet worden En muziek luisteren kan me nu ook niet zo boeien, met dit weer. (en de ventilator zoefend op de achtergrond werkt daar ook niet echt aan mee) Een graadje of 20 vind ik perfect. 25 graden kan ik nog verdragen en is wel lekker als je verder nix hoeft te doen. echter, wanneer 't kwik oploopt tot tegen of over de 30 graden, dan wordt ik langzamerhand wat chagrijnig Groeten, Alco Helemaal mee eens, Alco! Biertjes zijn nu wel lekkerder (mits koud natuurlijk). Vooral Hoegaarden gaat er nu goed in... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 31 mei 2003 Author Report Share Posted 31 mei 2003 Geplaatst door JSA: Is dat nou Isra Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 31 mei 2003 Author Report Share Posted 31 mei 2003 Geplaatst door seoman: Dus..... dan maar vrouwen voelen, als ik ze niet meer kan zien. ja,das ook niet verkeerd,maaruuh toch maar liever ook wat zien..... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts