tover Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 2 jaar geleden kocht ik voor mijn slaapkamer setje een nieuwe Technics cd speler type sl-pg590. Nu verdomt ie het om nog een cdtje te lezen,zijn kap eraf gehaald lens schoongemaakt met alcohol maar zonder resultaat. Wat zou er aan de hand kunnen zijn of is ie rijp voor de sloop?toch zonde was een spelertje van fl 400.- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 Geplaatst door tover:2 jaar geleden kocht ik voor mijn slaapkamer setje een nieuwe Technics cd speler type sl-pg590. Nu verdomt ie het om nog een cdtje te lezen,zijn kap eraf gehaald lens schoongemaakt met alcohol maar zonder resultaat. Wat zou er aan de hand kunnen zijn of is ie rijp voor de sloop?toch zonde was een spelertje van fl 400.- Kun je achterhalen welke laserunit er in hoort (zie sticker op de laserunit). Grote kans dat is van ZoNie komt. Zo ja => Nadeel: is gelijk defect, voordeel: is makkelijk en goedkoop te vervangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 14 januari 2003 Report Share Posted 14 januari 2003 Ga er mee naar Hans Anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
tover Posted 14 januari 2003 Author Report Share Posted 14 januari 2003 hoezo?is het een prijsvechter geworden dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts