Lars Posted 19 oktober 2002 Report Share Posted 19 oktober 2002 Hallo, Ik heb laatst nieuwe foto's gemaakt van mijn set en dacht misschien ook wel leuk om 't op een hifi forum te zetten. Ze zijn verkleint en als je ze aanklikt kan je de grote versie zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 20 oktober 2002 Report Share Posted 20 oktober 2002 Hai Lars, Ziet er goed uit, maar wat is de functie van die middenluidspreker in het geheel of is die alleen aangesloten op de wekkerradio? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 20 oktober 2002 Report Share Posted 20 oktober 2002 Belangrijker nog...... WAT ZIT ER IN DIE PRIVE LADE ??????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 20 oktober 2002 Report Share Posted 20 oktober 2002 Geplaatst door Lars:Hallo, Ik heb laatst nieuwe foto's gemaakt van mijn set en dacht misschien ook wel leuk om 't op een hifi forum te zetten. Als je ze te groot vind, zorg ik ervoor dat ze als link worden weergegeven, aangezien dit forum geen handmatig invoeren van plaatjes ondersteund. Lekker slim Lars, eerst plaatsen en daarna vragen of ze niet te groot zijn Kun je zelf niet iets verkleinen(b.v. met paint)en op je server zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 20 oktober 2002 Report Share Posted 20 oktober 2002 Die rode radiator,hoe kun je daar nou de hele dag tegenaan kijken? Het plankje zit ook een klein beetje veel scheef(kun je zien aan de dichtgeplamuurde gate eronder). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 20 oktober 2002 Report Share Posted 20 oktober 2002 Geplaatst door Gerrit Harteveld:Die rode radiator,hoe kun je daar nou de hele dag tegenaan kijken? Het plankje zit ook een klein beetje veel scheef(kun je zien aan de dichtgeplamuurde gate eronder). Volgens mij kijk jij scheef. Mooi rood is toch niet lelijk ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 oktober 2002 Report Share Posted 20 oktober 2002 Gaan we nou ook al zeuren over het uiterlijk? Wordt al genoeg gediscussieerd over de klank en de kwaliteit lijkt me... Vind persoonlijk uiterlijk van een speaker niet zo belangrijk. Die van mij zijn hartstikke hoekig en pikzwart. Maar als ze ronde hoeken hadden gehad en als ze deze kleur rood waren dan vond ik het ook wel best... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 20 oktober 2002 Author Report Share Posted 20 oktober 2002 Die zogenaamde centerspeaker hoort bij de wekkerradio. Geen 1 plankje is scheef bij mij. De foto's zou wel kleiner kunnen, maar dan wordt het denk ik niet mooier. Wel kan ik links plaatsen, inplaats van het posten van de foto's. De privela is prive. En het rood is wel iets overheersend, maar dat is puur toeval. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 20 oktober 2002 Report Share Posted 20 oktober 2002 Geplaatst door Lars: De foto's zou wel kleiner kunnen, maar dan wordt het denk ik niet mooier. Wel kan ik links plaatsen, inplaats van het posten van de foto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 20 oktober 2002 Author Report Share Posted 20 oktober 2002 Geplaatst door Ruud: Dat is natuurlijk onzin. Je kunt ze gewoon verkleinen en op je server plaatsen Maar als ze zonodig verkleint moeten worden, dan moet dat maar. Binnen een paar dagen staan ze hier in een kleinere formaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 20 oktober 2002 Report Share Posted 20 oktober 2002 Geplaatst door Lars: Maar als ze zonodig verkleint moeten worden, dan moet dat maar. Binnen een paar dagen staan ze hier in een kleinere formaat. Ik zeg het overigens niet voor mezelf(ASDL) maar voor de modemgebruikers onder ons, bijna 1Mb aan foto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 oktober 2002 Report Share Posted 20 oktober 2002 Van mij hoeven ze ook niet kleiner. Ik zit op een LAN-verbinding van 100MBit/s dus 1 MB is makkelijk te doen. Maar voor mensen met een telefoonverbinding bijvoorbeeld is het wel een beetje naar idd... Heb ik ook, als ik bij mijn ouders ben... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dewa Posted 21 oktober 2002 Report Share Posted 21 oktober 2002 Van welk materiaal zijn de handoeken gemaakt... en geeft het een grote verbetering als je twee verschillende gebruikt...?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 21 oktober 2002 Report Share Posted 21 oktober 2002 Geplaatst door dewa:Van welk materiaal zijn de handoeken gemaakt... en geeft het een grote verbetering als je twee verschillende gebruikt...?? ZUCHT... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 21 oktober 2002 Report Share Posted 21 oktober 2002 Geplaatst door Lars: Maar als ze zonodig verkleint moeten worden, dan moet dat maar. Binnen een paar dagen staan ze hier in een kleinere formaat. Hallo zeg, een assistent-systeem beheerder die daar een paar dagen over doet, 1 a 2 minuten, hooguit. Trouwens het zou voor velen wel even lekker zijn als je in de tussentijd alleen de bovenste foto laat staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 21 oktober 2002 Author Report Share Posted 21 oktober 2002 Geplaatst door Ruud: Hallo zeg, een assistent-systeem beheerder die daar een paar dagen over doet, 1 a 2 minuten, hooguit. Trouwens het zou voor velen wel even lekker zijn als je alleen in de tussentijd de bovenste foto laat staan. Klaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 21 oktober 2002 Author Report Share Posted 21 oktober 2002 Geplaatst door dewa:Van welk materiaal zijn de handoeken gemaakt... en geeft het een grote verbetering als je twee verschillende gebruikt...?? Dit is altijd beter dan een speaker direct op de vloer, want het dempt wel iets. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 22 oktober 2002 Report Share Posted 22 oktober 2002 Geplaatst door Lars: Dit is altijd beter dan een speaker direct op de vloer, want het dempt wel iets. En geen krassen op de vloer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 22 oktober 2002 Report Share Posted 22 oktober 2002 Geplaatst door Lars: Klaar. Lijkt Overtoom wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Pelt Posted 22 oktober 2002 Report Share Posted 22 oktober 2002 Geplaatst door Henrie:Van mij hoeven ze ook niet kleiner. Ik zit op een LAN-verbinding van 100MBit/s dus 1 MB is makkelijk te doen. Maar voor mensen met een telefoonverbinding bijvoorbeeld is het wel een beetje naar idd... Heb ik ook, als ik bij mijn ouders ben... Je kan ook een kleiner beeldscherm nemen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 oktober 2002 Report Share Posted 22 oktober 2002 Geplaatst door Ron de Graaff: Je kan ook een kleiner beeldscherm nemen!! Gaat daar het downloaden bij jou sneller van? Link to comment Share on other sites More sharing options...
donalddick666 Posted 20 november 2002 Report Share Posted 20 november 2002 Geplaatst door Gerrit Harteveld:Die rode radiator,hoe kun je daar nou de hele dag tegenaan kijken? Het plankje zit ook een klein beetje veel scheef(kun je zien aan de dichtgeplamuurde gate eronder). Dat lijkt maar zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
dewa Posted 24 november 2002 Report Share Posted 24 november 2002 Ziet er leuk uit, maar dit vind ik nu een goed voorbeeld van dat er vaak te weinig aandacht wordt besteed aan plaatsing en ontkoppeling van komponenten. Met enkele kleine ingrepen presteerd deze set naar mijn inziens veeel beter... Wat vinden jullie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 24 november 2002 Report Share Posted 24 november 2002 Dat je eerst moet luisteren voordat je hierover kunt oordelen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dewa Posted 24 november 2002 Report Share Posted 24 november 2002 Nou Michel, ik vind het vanzelfsprekend bij de aanschaf van een audioset om ook aandacht te besteden aan de plaatsing ervan, en dat je hier veel mee kunt verbeteren weet iedereen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts