target Posted 14 januari 2003 Report Share Posted 14 januari 2003 Ik heb vernomen dat Audioscript b.v. te Soest onlangs failliet is gegaan, hun site www.sphinxlab.nl is dan ook niet meer te bereiken. Het punt is dat de winkel waar ik mijn Sphinx-set heb gekocht in Deventer er mee gestopt is, dus daar kan ik niet meer voor garantie terecht en nu dus ook niet meer bij Sphinx zelf.................HELP! Het probleem wat ik heb is dat de nul-stroom van mijn versteker te hoog staat waardoor er een te hoge stroom door de eindtransistoren loopt en die daardoor gloeiend heet worden (je kan de koelrib niet meer beetpakken naa een uurtje...), weet iemand misschien waar ik anders een schema kan krijgen met meetwaarden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tover Posted 14 januari 2003 Report Share Posted 14 januari 2003 De site is gewoon bereikbaar,en de distributeur is gevestigd in Amsterdam. Spinxlab Prinsengracht 530 1017 KJ Amsterdam tel 020 6206760 fax 020 6245210 Link to comment Share on other sites More sharing options...
target Posted 14 januari 2003 Author Report Share Posted 14 januari 2003 Helaas is dat alleen de distributeur en niet de fabrikant, dus geen garantie op een versterker van twee maand oud... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 14 januari 2003 Report Share Posted 14 januari 2003 Sphinx is niet failliet, maar Audioscript toch wel al enkele jaren. RAF heeft de hele Sphinx-zwik van Audioscript opgekocht. Sphinx produceerd nog steeds, maar niet meer voor de Nederlandse markt. Zolang die winkel nog bestaat moet hij ook nog steeds de garantie verzorgen. Als die winkel ook dicht is, kan iedere zich zelf respecterende audiodealer je wel helpen. (Tip: let erop dat die dealer Monitor Audio in het pakket heeft, dan kan het bijna niet meer mis gaan ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel Posted 14 januari 2003 Report Share Posted 14 januari 2003 Hallo, Als je e.e.a toch gemaakt wilt hebben, neem dan eens contact op men audioservice in Elst (gld) Deze jongens hebben ook veel gedaan voor sphinx. Misschien dat zij jou aan een schema kunnen helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tover Posted 14 januari 2003 Report Share Posted 14 januari 2003 en volgens mij moet de distribiteur je toch verder helpen in geval van garantie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts