Jump to content

Sphinx failliet...en mijn garantie dan?

target
 Share

Recommended Posts

Ik heb vernomen dat Audioscript b.v. te Soest onlangs failliet is gegaan, hun site www.sphinxlab.nl is dan ook niet meer te bereiken. Het punt is dat de winkel waar ik mijn Sphinx-set heb gekocht in Deventer er mee gestopt is, dus daar kan ik niet meer voor garantie terecht en nu dus ook niet meer bij Sphinx zelf.................HELP! Het probleem wat ik heb is dat de nul-stroom van mijn versteker te hoog staat waardoor er een te hoge stroom door de eindtransistoren loopt en die daardoor gloeiend heet worden (je kan de koelrib niet meer beetpakken naa een uurtje...), weet iemand misschien waar ik anders een schema kan krijgen met meetwaarden?

Sphinx is niet failliet, maar Audioscript toch wel al enkele jaren. RAF heeft de hele Sphinx-zwik van Audioscript opgekocht. Sphinx produceerd nog steeds, maar niet meer voor de Nederlandse markt.

Zolang die winkel nog bestaat moet hij ook nog steeds de garantie verzorgen. Als die winkel ook dicht is, kan iedere zich zelf respecterende audiodealer je wel helpen.

(Tip: let erop dat die dealer Monitor Audio in het pakket heeft, dan kan het bijna niet meer mis gaan ;) )