fenton Posted 7 augustus 2003 Report Share Posted 7 augustus 2003 nee, hier in belgie, in oost-vlaanderen, i'm not kidding Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 7 augustus 2003 Report Share Posted 7 augustus 2003 Vanmorgen heeft het hier ook geregend. Echter de grond werd niet nat. Die was nog zo warm dat de druppels op 10cm van de grond spontaan in stoom veranderden En nu op mijn werk is het ook alweer 29,6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank de Bruijn Posted 7 augustus 2003 Report Share Posted 7 augustus 2003 En nu op mijn werk is het ook alweer 29,6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 7 augustus 2003 Report Share Posted 7 augustus 2003 Geplaatst door Frank de Bruijn: Zo zie je wat de warmte met de intelligentie van de mens doet Hier in Brabant heet en kurkdroog. Is weer een keer wat anders, zo'n hete zomer De boeren hier zijn er hier intussen al aan het denken of ze de koeien niet beter kunnen inruilen voor kamelen. Goh, er komt hier net een boot voorbij gestoven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 7 augustus 2003 Report Share Posted 7 augustus 2003 Goh, er komt hier net een boot voorbij gestoven En hier zojuist de vuilnisauto... Jemig, die mensen benijd ik nu ook niet echt. Dat gesjouw met die containers in de brandende zon. Dan heb ik 't nu nog niet zo slecht achter m'n PCtje, met de ventilator op turbo-boost, likkend en knabbelend aan m'n waterijsie Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 7 augustus 2003 Report Share Posted 7 augustus 2003 Bij ons op het balkon, in de schaduw (!) is het dus 37 of nog iets meer... binnen is het wat minder warm een 25 tot 28 graden afhankelijk waar je in huis bent. We hebben een huis op het zuiden met grote ramen partij en plat dak (appartement) nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 7 augustus 2003 Report Share Posted 7 augustus 2003 We hebben een huis op het zuiden met grote ramen partij en plat dak (appartement) Oef... da's wel het allerergste met deze temperaturen. Ik woon ook in een appartement, met grote ramen partij, maar gelukkig niet bovenin onder een plat dak. Als ik ooit nog weer ga verhuizen is dat een absolute eis, dat 't huis niet onder een plat dak moet zitten en geen al te grote ramen. Toen ik m'n huidige flat kocht had ik ook niet verwacht dat 't hier zomers nog zo bloodyhot zou worden. Ik krijg alleen s'avonds tussen 17:00 en 20:30 uur even de zon op de ramen, maar dan wordt 't toch nog in record tempo tropisch. Ik heb al een meer dan een maand de rolgordijnen + overgordijnen dicht, dag en nacht. M'n thermostaat staat nu op 27.4 graden. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 7 augustus 2003 Author Report Share Posted 7 augustus 2003 Ik denk dat ik maar op zoek ga naar een ruime dijkwoning of een pand dat omringd is met bomen..... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 7 augustus 2003 Report Share Posted 7 augustus 2003 een 2e airco is goedkoper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 7 augustus 2003 Report Share Posted 7 augustus 2003 Geplaatst door JSA:een 2e airco is goedkoper Misschien is het wel om een grotere kamer te doen, van wat ik heb gehoord heeft Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sherwin Posted 7 augustus 2003 Report Share Posted 7 augustus 2003 k tkamertje Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 7 augustus 2003 Author Report Share Posted 7 augustus 2003 Geplaatst door Sherwin: Dat kan hear niet hoor, die $%#@ woorden Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 7 augustus 2003 Author Report Share Posted 7 augustus 2003 Geplaatst door Ome Henk:'T is vast de warmte Het schijnt, samen met het nodige bier Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 7 augustus 2003 Report Share Posted 7 augustus 2003 Geplaatst door Sherwin: Sorry...typefoutje, moet zijn luisterkamertje Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 7 augustus 2003 Author Report Share Posted 7 augustus 2003 Geplaatst door Ruud: Misschien is het wel om een grotere kamer te doen, van wat ik heb gehoord heeft Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 8 augustus 2003 Report Share Posted 8 augustus 2003 platte dak is een nadeel in de zomer in de winter een voordeel want wij hebben een redelijk lage energie rekening als de zon een beetje schijnt. Ook hebben wij een van de penthousen hier in de flat met het bijkomende mooie uitzicht. Elk voordeel heb.... nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 8 augustus 2003 Report Share Posted 8 augustus 2003 Nou, ik betaal swinters graag een beetje meer, als ik daarmee in de zomer gespaard zou worden van die ondraaglijke hitte. Bij mij op de flat staan ook 3 penthouses, maar ik zou er nu niet graag wonen! Goed, ik zal zo m'n laatste zomertour bestemming even volmaken... niet lachen.... 't is geworden... Groningen Ja, ik weet 't, het klinkt absurd als je in Assen woont en dan met Zomertour naar Groningen gaat, maar 't is dat we die kaart nu eenmaal hebben en vandaag de laatste kans is om 'm te gebruiken, en ik had geen zin om uuuren in de trein te bakken. (als 't nou een graadje of 20-22 was, dan werd 't waarschijnlijk Den Bosch, Maastricht of Valkenburg,maarja...) see y'all, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 8 augustus 2003 Report Share Posted 8 augustus 2003 We willen graag verhuizen omdat dit huis klein is en we gewoon te veel spullen hebben maar het uitzicht zou ik mee willen nemen naar een nieuw huis. We hebben ook alleen een (niet vreselijk klein) balkon en we willen graag een tuin, lijkt me heerlijk om onder een grote boom te kunnen zitten met een wit biertje, de zon onder zien gaan... aaahhh nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 8 augustus 2003 Report Share Posted 8 augustus 2003 Ik heb wel een tuin,nog even wachten over een jaartje of drie is het de bedoeling dat we gaan verhuizen (benedenwoning). IKKE Interesse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 8 augustus 2003 Report Share Posted 8 augustus 2003 Velen zijn het er over eens het is erg warm. Thuis valt het allemaal wel mee want ik heb me zelf een airco cadeau gedaan en dat was ook hard nodig daar ik op zolder slaap en een gedeelte van het dak plat is en de zon daar een groot gedeelte van de dag op staat. De airco ontvochtigd de lucht en koelt een aantal graden af maar tegen deze hitte is geen kruid gewassen en moet je dus echt een airco hebben met losse buiten unit en die heb ik niet . Deze met slang maakt herrie maar koelt gelukkig wel en met wat oordopje,s in is het uit te houden. Mijn vrouw slaapt een verdieping lager (de jongste wordt nog zeer frequent wakker en dan slaap ik niet meer) en daar is het s,avonds al een stuk koeler en bestw el uit te houden met alleen een ventilator. Op het werk is het de hell on earth . We werken daar in een grote hal met aluminimim dak en dat is wat het is er niet meer koel te krijgen al zou je 100 airco,s hebben en dan heb ik het nog niet over de hitte die van TV toestellen afkomt en het felle licht wat nodig is om secuur te kunnen repareren. Gelukkig hebben we zo,n koud water tank en daar maak ik gretig gebruik van (een keer of 10 per dag een bekertje of 3) De jongens van de camera,s zitten achetr het glas zonder airco en daar is het nog heter . Het tempo is lager en uitgeput kom ik s,avonds thuis . Het zier er naar uit dat het voorlopig warm blijft maar ik begin er nu wel aan te wennen. Het liefst zou ik echter s,nachts gaan werken en overdag in een kamer liggen met grote airco capaciteit . Ik houd van de zon maar dan liever met een grad of 20 warm zat me dunkt. Maar beklaag ook eens diegene die de gehele dag in de auto doorbrengen zonder airco dat is ook moordend hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 8 augustus 2003 Author Report Share Posted 8 augustus 2003 Geplaatst door Ome Henk: Wat zou je zeggen van straatmakers Oef! Of asfalteerders Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 8 augustus 2003 Report Share Posted 8 augustus 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 8 augustus 2003 Report Share Posted 8 augustus 2003 Dat laatste lijkt me helemaal geen verkeerd beroep momenteel ahahahahahhaaa. Naaah loop je jezelf maar op te geilen en je zal zien dat er nooit zo iets moois in de problemen komt in het water trouwens een snoek kan goed zwemmen maar ik ben niet zo,n held in het water en dan die kwallen damn wat een hekel heb ik aan die pudding beesten . En waar moet je nog heen om een beetje rust te vinden aan de kust? Alleen Katwijk vind ik de moeite waard maar om daar nu elke keer heen te rijden nou nee. Scheveningen heeft voor mij afgedaan veel bierdrinkende lolbroeken en mensen die hoe druk het ook is maar tegen een balletje blijven slaan en vliegeren nee dat schiet niet op en dan die HOUSE radio,s ze moesten het verbieden laat ze dan echte muziek opzetten en whiskey schenken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts