Jump to content

Goud van Denon

PD
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door PD:

Laatst was ik op een show en kwam ik een set van Denon tegen waar ik ademloos naar bleef staren.. Gelukkig had ik een digicam bij me en kon ik enkele foto's schieten! Is er iemand op het forum die het al eens heeft mogen beluisteren? Of wisten jullie van het bestaan van deze High-End set? Hier de foto's:

Denonmonoref.jpg  

denoncdvoorref.jpg  

eek.gif    eek.gif    eek.gif  Mooi h

PD zegt:

"De DVD-2900 klinkt bijvoorbeeld helemaal niet "Denon-achtig"!

Die speler lijkt me ook aantrekkelijk. Hoe zijn de ervaringen ermee qua beeld en geluid? Hij hoeft niet mijn CD-speler (Meridian 508.24) te vervangen, eventueel wel mijn Philips DVD963SA.

Geplaatst door Theo:

PD zegt:

"De DVD-2900 klinkt bijvoorbeeld helemaal niet "Denon-achtig"!

Die speler lijkt me ook aantrekkelijk. Hoe zijn de ervaringen ermee qua beeld en geluid? Hij hoeft niet mijn CD-speler (Meridian 508.24) te vervangen, eventueel wel mijn Philips DVD963SA.

Dat was mijn vraag niet confused.gif:D !!

Ha Theo,

Ik heb echt goede ervaringen met de Denon DVD-2900 dit is 1 van de mooiere alleseters die ik heb gehoord. Ook het CD gedeelte presteert echt goed! Het is een speler die mij vertrouwen heeft gegeven dat het wel goed kan met zo'n alleseter. Eerdere ervaringen met andere alleseters presteerden onder de maat op audio gedeelte! Denon vindt ik persoonlijk altijd kenmerken door een hard, upfront, direct en helder geluid. Deze speler klinkt een stuk makkelijker, rustiger en is in staat veel dynamiek, detail en diepte te laten horen. Ook het video gedeelte is dik in orde! Het is een speler die zijn prijs dik waard is.. :D

Theo,

Ik heb de Philips die je hebt al eens kunnen vergelijken met deze Denon. En no-offense tegen philips (van Medevoort modificatie maakt hem echt een stuk beter) maar hij presteert gewoon naar zijn prijs en niet daarboven. De Denon geeft je een stuk meer kwaliteit voor het geld! Daar ben ik zeker van.. :D

PD,

Dank voor je recensie. Ik zal eens kijken of ik mijn nog relatief jonge Philips 963SA een beetje gunstig kan inruilen tegen een goede DVD-speler als de Denon 2900. Zijn er nog andere machines die nog interessanter zijn? Bv een Musical Fidelity Tri-Vista of Meridian 598 of zo? Prijzen spelen niet zo'n hele grote rol.