Jump to content

algemene onderwerpen?...

Michel
 Share

Recommended Posts

Beste medeforummers,

Steeds vaker lees ik in de "algemene onderwerpen" rubriek topics die helemaal niets met audio en/of video te maken hebben.

Op zich geen probleem (wat mij betreft), er staan zeer regelmatig amusante of interessante berichten tussen.

Echter:

Geplaatst door HEAR

Geachte forumleden,

Het is helaas weer eens tijd om de forumregels naar voren te halen...

...Het Hear.nl forum gaat over alles wat met Audio en Video te maken heeft en dat zijn ook de onderwerpen waarover gediscussieerd kan worden...

Nogmaals, niet dat het mij persoonlijk wat uitmaakt, maar dit is de tweede keer dat er een dergelijke reminder door HEAR geplaats is, met kort daarop volgend nog een derde (zie "andere zaken" onder Hear).

Per slot van rekening:

Geplaats door HEAR:

Leden die 'verkeerde' plaatjes of teksten plaatsen zullen worden afgesloten van het forum.

En dat zou weleens gemeend kunnen zijn...

Michel

P.S. Ik besef dat dit topic ook niets met audio of video te maken heeft. :rolleyes:eek.gif:P

Ik ben 't er persoonlijk wel mee eens dat dit toch eigenlijk wel een HiFi/video forum moet blijven.

Er zullen ongetwijfeld voldoende andere forums zijn op heel andere vlakken.

Bijvoorbeeld: "Wat vind je een goede auto ?"

Ok, 't sloeg wel aan, want 't duurde maar even of 't leek wel of men alleen daar nog maar op reageerde voor een poosje, maar toch... 't heeft nix met HiFi/video te maken.

Anders ben ik bang dat je 't zelfde krijgt als met 't HiFi-magazine Homestudio.

Dat was tot voor een paar jaar geleden ook een puur HiFi-blad. (gaat weer ietsie de goede kant op) maar geleidelijk aan stond er van alles in: testen over HiFi, maar ook TV's, DVD-spelers, MP3-spul,surround-sets,etc...

Zo blijft er voor de muziek/HiFi-liefhebber 'pur-sang' niet veel meer over.

Daarom hoop ik dat hear.nl een forum blijft waar 't voor bedoeld is, over audio & video gerelatteerde zaken.

Groeten,

Alco

Geplaatst door Ome Henk:

Zo'n waarschuwing is er m.i. bij het authentieke hifipuntenel niet geweest  icon4.gif

En dat is precies de reden dat ik het berichtje heb geplaatst. Ik vrees nl. dat men er geen acht op slaat of te weinig waarde aan hecht, en misschien wat te makkelijk voorbij gaat aan het feit dat het wel eens consequenties zou kunnen hebben als er niet een voorzichtige "mentaliteitsverandering" bij een aantal leden zou plaatsvinden.

Ik merk namelijk sinds de waarschuwingen (want dat zijn het in feite) van HEAR totaal geen reactie in de zin van opvolging van de regels.

Overigens ben ik het voor een groot gedeelte met Henk en Alco eens: Hear is een audio-video forum. Dan moet je het niet over totaal irrelevante zaken gaan hebben. Hoewel een beetje off-topic praat in mijn ogen best moet kunnen.

Michel