Jump to content

Robert Palmer

The Koosjer connection
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Ome Henk:

Luister dan eens naar een The Best of, want daar staat namelijk meer bekend spul op dan je in eerste instantie zou denken    eek.gif

Ok, maar hij staat niet op campusnet. Alleen een nummer 'Best of Both Worlds' (en nog wel meer, maar geen best of-album)...

[edit] Er staat alleen een album, genaamd Drive en Clues (maar die is offline) [/edit]

Wel jong om te sterven, maar velen zijn hem al voor gegaan. Ik zal hem niet direct missen, hij heeft de laatste jaren niet zo veel platen meer gemaakt. Ik zit nu naar "addictions" (best of te luisteren en ga zo meteen ook nog ff Power Station (LP) draaien. Goeie plaat, lekker gitaarwerk van Andy Taylor.

B000006N4K.01._PE8_SCMZZZZZZZ_.jpg

Geplaatst door Audiopaul:

...can we still be friends?...

Robert Palmer - Secrets (1978)

Robert Palmer? Dit nummer is geschreven door Todd Rundgren en naast vele anderen (w.o. Mathilde Santing) ook door Robert Palmer gecoverd. De uitvoering van Rundgren zelf blijf ik echter de mooiste vinden. Maar daar hadden we het nu niet over...

Leuk plaatje RonL..... Robert Palmer heeft zich dus wel laten kisten .....

Ik hoorde het vanochtend. Hij heeft best wat goede platen gemaakt en in de tijd dat ik nog jeugdig was. Toch effe schrikken als zo iemand dan (zo jong) dood gaat.

Geplaatst door Karma:

Leuk plaatje RonL..... Robert Palmer heeft zich dus wel laten kisten .....

Ik hoorde het vanochtend. Hij heeft best wat goede platen gemaakt en in de tijd dat ik nog jeugdig was. Toch effe schrikken als zo iemand dan (zo jong) dood gaat.

De dood van Robert Palmer en het plaatje in mijn sig is toeval hoor. Ik heb er zelf niet eens bij stilgestaan...

Geplaatst door Karma:

Mijn opmerking was in ieder geval niet kwaad bedoeld.   ;)

Leuk Karma,die locatie van jou,

ik ben er geboren.......eens,lang geleden :D

Enuuh,

maak je geen zorgen,het zijn hier geen tere zieltjes.

We hebben wel zwaardere kluiven te verwerken gehad op dit forum ;)

--Hans.

Tja.... wie kent niet.....

Emmerson....... lake..... and..... PALMER.

Maar ja om 11:00 's-morgens al aan de wisky is volgens mij ook niet lang vol te houden.

Ik denk dat veel popartiesten (en andere artiesten ook) zichzelf overschatten, en denken dat hun, als idool, niks kan overkomen.

Toch zijn het ook gewoon mensen......

confused.gif

Geplaatst door Hans van Liempd:

Tja.... wie kent niet.....

Emmerson....... lake..... and..... PALMER.

Maar ja om 11:00 's-morgens al aan de wisky is volgens mij ook niet lang vol te houden.

Jij hebt zeker ook iets te drinken genomen Hans? Robert Palmer is niet de Palmer van Emerson, Lake and ... ;)

Geplaatst door RonL:

Jij hebt zeker ook iets te drinken genomen Hans? Robert Palmer is niet de Palmer van Emerson, Lake and ...    ;)

Niks gedronken, en toch altijd gedacht dat het dezelfde was....

Maar ik hoorde wel dat Robert Palmer tijdens z'n laatste interview (afgelopen vrijdag uitgezonden) al om 11:00 aan de Wisky zat.

;)