Jump to content

Robert Palmer

The Koosjer connection
 Share

Recommended Posts

Een apparte verschijning destijds zeker met de power station dat was gewoon leuk.

De paar hits die hij daarna nog maakte waren ook leuk maar de figuur R Palmer kon me niet echt boeien een beetje een saai mannetje met een niet echt overtuigende stem.

Ik heb hem destijds nog live gezien in Los Angelas ook wel leuk maar niet iemand van wie je nu zij van JAA dat is een enertainer(althans dit gold voor mij)

Desalniettemin veel te vroeg gestorven en dat is jammer

Geplaatst door Hans van Liempd:

Tja.... wie kent niet.....

Emmerson....... lake..... and..... PALMER.

Maar ja om 11:00 's-morgens al aan de wisky is volgens mij ook niet lang vol te houden.

Ik denk dat veel popartiesten (en andere artiesten ook) zichzelf overschatten, en denken dat hun, als idool, niks kan overkomen.

Toch zijn het ook gewoon mensen......

confused.gif

Een andere Palmer inderdaad waar ze destijds een vervanger voor zochten leuk bandje was dat trouwens ook wel want wie herrinnerd zich niet het peter gun theme.

Of de ongezonde levensstijl nu zijn doodsoorzaak is geworden kan je niet zo maar zeggen er zijn er immers zat die gewoon doorgaan en nog steeds leven.

Een echtte killer is daarin natuurlijk Jerry Lee Lewis wat is die taai leefde en leeft denk ik nog op drank en op een soortgelijk pillen regime als elvis (zelfde dokter) maar die man blijft maar doorgaan.

Zo zijn er wel wat meer op te noemen die nog steeds doorgaan.

Wie zal de volgende worden die zich laat kisten?

Ik schat M Jackson althans die staat hoog genoteerd bij mij.

Ik wil hiermee niet morbide over komen hoor.