Jump to content

Helaas, het is niet anders!

Audiopaul
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door LaMa:

he he ik dacht dat ik alle 1april ongein nu wel gehad heb, maar dan kom ik weer wat tegen   ;)

Dan ken jij m'n vriendin niet, dit is echt serieus hoor! :( Ik ben heel blij met deze oplossing! ;) Bovendien voelde ik me de laatste tijd net een monnik, als je begrijpt wat ik bedoel! ;):D

Geplaatst door LaMa:

he he ik dacht dat ik alle 1april ongein nu wel gehad heb, maar dan kom ik weer wat tegen   ;)

tja.......die Paul.

we hadden trouwens ook een goede 1 april grap hier op het nieuws,we zouden dan eindelijk " de slager van Bagdad " live[?] op tv krijgen confused.gif:D

bedankt Paul,dat je weer wat evenwicht bracht in deze shittijd ;)

-- Hans.

Je ziet het wel vaker wanneer iemand net een upgrade heeft. Ze willen dan ook helemaal niks kritisch meer over hun nieuwe aanwinst horen. Over een half jaar kom je er vast wel achter dat het n

Geplaatst door Audiopaul:

Dan ken jij m'n vriendin niet, dit is echt serieus hoor!   :( Ik ben heel blij met deze oplossing!   ;) Bovendien voelde ik me de laatste tijd net een monnik, als je begrijpt wat ik bedoel!   ;)   :D

Beste Paul ,

mijn vrouw kijkt vaker mee over mijn schouders hier en laat dat nu net gebeuren met jouw topic :( je raad nooit wat ze voorstelde eek.gif

Geplaatst door The Koosjer connection:

zo lees je maar weer Paul,had je poot maar stijf gehouden.......   :D

goh,wat kan het toch leuk gaan hier,wie is die ouwe zeur met " saai " hier   :D

-- Hans

Hans ......... nu is het goed geweest, er was al "te veel humor " op hear :rolleyes:

Geplaatst door John:

Hans ......... nu is het goed geweest, er was al "te veel humor " op hear     :rolleyes:

Ik weet niet wat die topicstarter wil (niet van deze topic , maar die andere 2). Eerst wordt er teveel gezwamt en dan is het ineens saai. Come on, make up your mind mad.gif:P:D;)

BTW: Paul, kan de ML333 die B

Geplaatst door Sodejuu:

Ik breng morgen de slingers en de vlag mee. Die doodskisten ben je eindelijk kwijt   :P    :D . Staat wel ruig, een ML333 met een B

Geluksvogel :D veel plezier ermee, wanneer volgt er een review :rolleyes:confused.gif

Eindelijk eens een speakersetje in verhouding tot de rest van je installatie :P , nu nog het volgende brakke onderdeel vervangen en je bent in het audio-walhalla :P;)

Geplaatst door The Koosjer connection:

oke..............

tja,ze waren ook te mooi om te laten lopen    :D

trouwens,hoeveel moest je bijlappen Paul ?

-- Hans.

Tja Hans, die lummel heeft me een flinke poot uitgedraaid! Maar ze zijn het waard hoor, voor mij niks anders meer! ;)

Arme jongen... Had je dan niet gezien dat Bose net een nieuw Acoustimas-setje heeft gelanceerd? Staat bij het nieuws. Die is NOG beter dan die jij hebt. Dus helaas, sorry dat ik je het moet zeggen, maar je bent er nog niet. Je kunt een NOG beter setje krijgen... :D:P