SoundForge Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 JP heeft hem eindelijk te grazen genomen. Mr. Puccini alais Pukecini is op het HIFI.nl forum in de Sin-Bin geflikkerd. Dat hij voor eeuwig verbannen mag blijven! Of vinden jullie van niet?? >>>Het BAN-bericht<<< SoundForge Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Nou, dat heeft nog lang geduurd zeg Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 hahaah ik moet oppassen geloof ik.. zometeen moet ik er ook in.. en waarom Waarschuwing15 Jan 2003, 17:43 auteur : ***** (deze laat ik even leeg) Beste Gitaarwerk, een aantal van jouw posts vinden we als mod. team van een bedenkelijk niveau. Ik zou je daarom heel vriendelijk willen vragen jouw posts zorgvuldig te schrijven. Het Forum kent een aantal richtlijnen en die overtreed je regelmatig. Ik zou je daarom tevens willen vragen deze nogmaals goed door te lezen. Mocht je willen reageren, dan graag naar forum@hifi.nl. Vriendelijke groet, ***** Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoundForge Posted 15 januari 2003 Author Report Share Posted 15 januari 2003 Geplaatst door Gitaarwerk:hahaah ik moet oppassen geloof ik.. zometeen moet ik er ook in.. en waarom Dan blijf je toch lekker hier(zo) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 hehe idd tijdje geleden trouwends SoundForge (ik heb nog steeds dat enen brandprogramma niet.. (mar goed..ik moet ook nog een brander kopen )) Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 De daad bij het woord voegen duurt bij JP en zijn "vriendjes" nu eenmaal langer dan bij de meesten van ons. Volgens mij mogen die moderaters zichzelf ook wel eens een weekje of 4 opsluiten Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoundForge Posted 15 januari 2003 Author Report Share Posted 15 januari 2003 Geplaatst door Gitaarwerk: hehe idd tijdje geleden trouwends SoundForge (ik heb nog steeds dat enen brandprogramma niet.. (mar goed..ik moet ook nog een brander kopen )) Inderdaad, je weet me te vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 eigenlijk niet SF ( ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Geplaatst door paul demo:De daad bij het woord voegen duurt bij JP en zijn "vriendjes" nu eenmaal langer dan bij de meesten van ons. Volgens mij mogen die moderaters zichzelf ook wel eens een weekje of 4 opsluiten Hmm, Het is ook niet eenvoudig. Misschien deden de importeurs van Siltech (London), Audio Analogue (Puccini) en NAD (541) een goed woordje voor Pukecini. Ik wil JP graag 5 sterren geven *****. Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoundForge Posted 15 januari 2003 Author Report Share Posted 15 januari 2003 Geplaatst door Gitaarwerk:eigenlijk niet SF (<-- zo gaat et net als JP lijken ) Wil je die naam fff niet noemen, jaaa . Om me te vinden kan je me altijd fff mailen voor de gegevens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Geplaatst door SoundForge: Wil je die naam fff niet noemen, jaaa . Om me te vinden kan je me altijd fff mailen voor de gegevens. hahaha sorry ik heb je telefoonnummer/mailadres Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hero Elzinga Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Geplaatst door SoundForge:Mr. Puccini alais Pukecini is op het HIFI.nl forum in de Sin-Bin geflikkerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Vind het nou niet zo'n compliment voor JP dat daar hear over geroddeld wordt ipv op hifi.nl zelf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keessie Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 hoezo blij?? ik vind mijn technics az7 nog steeds top da's trouwens lang geleden dat ik hier was Greetz, Keessie Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Geplaatst door Pjotr:Vind het nou niet zo'n compliment voor JP dat daar hear over geroddeld wordt ipv op hifi.nl zelf. Ach, roddelen doe je altijd bij de buren, bij hifi.nl werd vroeger nog wel eens stevig geroddeld over Hear. Ook is discussie in de vorm van roddelen op hifi.nl nauwelijks mogelijk. Zodra je daar enige vorm van kritiek uit wordt de kritische topic al snel voorzien van een slotje . Op zich vind ik het wel een beetje kinderachtig, de postings van Mr. Puccini waren dan wel ongenuanceerd, maar om iemand daarvoor publiekelijk aan de schandpaal te nagelen vind ik van een middeleeuwse mentaliteit getuigen. Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Peter, Ik wilde wel in die thread reageren maar die zat op slot. Da's nou jammer Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Toch vind ik het een beetje ziek zo'n sinbin. Zo'n openbare schandpaal, als je dan (je leven gebeterd hebbende) terugkeert (uit de bin), dan heb je tch wel een vervelend stempel. Maar dat zijn mijn gedachten (ben nu eenmaal veel te aardig). Dit los van Puccini's posts, voorzover ik ze gelezen heb, kan ik daar wel om lachen (hij is tenminste een tevreden met zijn apparatuur ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Geplaatst door Duck-Twacy:Dit los van Puccini's posts, voorzover ik ze gelezen hebkan ik daar wel om lachen (hij is tenminste een tevreden met zijn aparauur De humor kon ik er ook wel van inzien; je kon de reacties voorspellen zodra er weer een foto met gehaakt kleedje in beeld kwam. Naar mijn mening waren zijn bijdragen de laatste dagen toch aardig constructief? Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Eerlijk gezegd vond ik de berichtjes ook wel humoristisch van Peter Puccini. Tuurlijk haal je je een hoop ellende op de hals wanneer je eigenlijk zegt dat AA boven elk ander merk verheven is, en daarmee automatisch alle andere merken ondergeschikt maakt aan Audio Analogue. Maar ik kon zijn vasthoudendheid over AA ook wel waarderen. Hij is in ieder geval een "die hard" AA liefhebber die dat niet onder stoelen of banken steekt In ieder geval moet ik er altijd smakelijk om lachen als hij weer in conflict raakt met een paar van die Sony en Marantz liefhebbers. De reactie's van hun op de reactie's van Peter zijn vaak veel naiever, negatiever en "ruzie uitlokkend" gericht. Als iemand zich niet in de stellingen of meningen van Peter kan vinden en hem daarom niet echt serieus neemt, dan denk ik van: Reageer dan gewoon niet op zijn berichtjes. Ik hoop in ieder geval als hij weer uit de bajes komt dat hij nog steeds een "Die Hard" Audio Analogue liefhebber is. Nee, ik mis hem wel, ik mag heel graag zijn berichtjes lezen om hem vervolgens weer af en toe even de gek aan te steken. En hij heeft gelijk AA, is ook een wereld merk, net zoals Vincent. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Die berichtjes van Mr Puccini zij misschien eventjes leuk. Maar ze waren vaak kwetsend voor anderen (hij had het wel over hun 'kindjes' waar ze net als wij bijzonder trots op waren) en soms zo dom. Lees maar eens wat hij de laatste tijd weer ove Nakamichi-decks schrijft. Nee, ik ben het de laatste tijd absoluut niet met JP eens, ik vind de Sinbin helemaal niets, maar nu hij er eenmaal is, is Mr Puccini een waardige gast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Hij vind de goedkopere modellen van Nak niet zo goed als zijn top Technics deck. Afgezien of dat waar is of niet, ruik ik daar de invloed van een bepaalde importeur, of heb ik last van paranoia draadje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 16 januari 2003 Report Share Posted 16 januari 2003 De berichtjes waren soms wel kwetsend, maar op een gegeven moment moet je als forumlid toch ook wel doorhebben dat als je een reactie op het berichtje van peter plaatst, dat de situatie toch nog veel "kwetsender" word. Iedereen kent Peter en zijn soms wat ongenuanceerde reactie's over andere merken, maar op een gegeven moment moet je als forumlid toch wel doorhebben dat het geen zin meer heeft om op zulke berichtjes van Peter te reageren. dat vind ik dus heel erg naief. daarnaast denk ik ook dat veel forumleden er ook zelf veel plezier aan beleefden om de "aanval" op Peter in te zetten als hij weer eens een berichtje plaatste. Zij lachen nu in hun vuistje en Peter zit in de Sinbin. Het lijkt wel een stripverhaal het hifi.nl forum. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 16 januari 2003 Report Share Posted 16 januari 2003 Geplaatst door Edwin Snoek:De berichtjes waren soms wel kwetsend, maar op een gegeven moment moet je als forumlid toch ook wel doorhebben dat als je een reactie op het berichtje van peter plaatst, dat de situatie toch nog veel "kwetsender" word. Iedereen kent Peter en zijn soms wat ongenuanceerde reactie's over andere merken, maar op een gegeven moment moet je als forumlid toch wel doorhebben dat het geen zin meer heeft om op zulke berichtjes van Peter te reageren. dat vind ik dus heel erg naief. daarnaast denk ik ook dat veel forumleden er ook zelf veel plezier aan beleefden om de "aanval" op Peter in te zetten als hij weer eens een berichtje plaatste. Zij lachen nu in hun vuistje en Peter zit in de Sinbin. Het lijkt wel een stripverhaal het hifi.nl forum. Edwin Als het bij mij ook zover is, waarschuw me dan. for i = 1 to 100000 do begin "Had ik al eens gezegd hoe goed een Nelson Pass amps zijn, Kunnen Kr*ll of ML echt niet aan tippen.. " end Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 16 januari 2003 Report Share Posted 16 januari 2003 Geplaatst door Duck-Twacy:Hij vind de goedkopere modellen van Nak niet zo goed als zijn top Technics deck. Afgezien of dat waar is of niet, ruik ik daar de invloed van een bepaalde importeur, of heb ik last van paranoia draadje Beste Duck Het gerefereerde cassettedeck zou ik niet als 'goedkoper' model willen kwalificeren. Ik denk dat zo ongeveer iedereen in hifi-land de bijzondere kwaliteiten van Nakamichi cassetedecks kent, opgebouwd in jaren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 16 januari 2003 Report Share Posted 16 januari 2003 Nou om het weer goed te maken hier eentestje van de BX300E http://www.zen10264.zen.co.uk/equipreviews/bx300.jpeg Ze bestaan niet meer hoor. Nakamichi (alleen de naam misbruikt op minisetjes) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts