Jump to content

Pukecini in de Sin-Bin geflikkerd

SoundForge
 Share

Recommended Posts

Als je twee keer een waarschuwing hebt gehad van een Agent, en de derde keer pakt ie je weer, dan krijg je toch ook een bon ?

Dan had je na de eerste keer al beter moeten opletten.

Bij de tweede keer heb je al geluk dat je nog niet "gepakt" bent.

De derde keer is funest.

Sorry hoor , eigen schuld !

Op hifi.nl heeft men een aantal richtlijnen die je behoord te "handhaven" en ze zijn redelijk tolerant.

Dat wij misschien niet eens zijn met hun spelregels is niet hun zorg.

Toch geef ik ze wel gelijk, ondanks dat ik het niet gepast vind die "ban" melding.

Zo zul je toch merken dat als ze je waarschuwen er bij de derde keer ook echt gebruik gemaakt word van de Sinbin.

Dit zet je toch een beetje aan het denken.

Nogmaals, knap lullig voor Punotti, maar eigen schuld.

Een ezel stoot zich geen ........

Geplaatst door richard 1:

Ach, roddelen doe je altijd bij de buren, bij hifi.nl werd vroeger nog wel eens stevig geroddeld over Hear. Ook is discussie in de vorm van roddelen op hifi.nl nauwelijks mogelijk. Zodra je daar enige vorm van kritiek uit wordt de kritische topic al snel voorzien van een slotje    f_closed.gif  .

Op zich vind ik het wel een beetje kinderachtig, de postings van Mr. Puccini waren dan wel ongenuanceerd, maar om iemand daarvoor publiekelijk aan de schandpaal te nagelen vind ik van een middeleeuwse mentaliteit getuigen.

Richard

vind ik ook ,ze zouden hem een 541i in zijn strot moeten douwen

:D

Geplaatst door Turbomarco:

dan moet je ff wachten totdat hij hem er uit heeft gescheten

:P

Ik weet niet of ik 'm dan nog wil hebben... :rolleyes:

Die maagzuren zijn vast niet bevorderlijk voor de elektronica. En ook niet voor het plastic omhulzel van zo'n NAD :)

Geplaatst door Pjotr:

Vind het nou niet zo'n compliment voor JP dat daar hear over geroddeld wordt ipv op hifi.nl zelf.

:rolleyes:

dat hoop ik bij mijn posts niet te suggeren.. als ik iemand niet mag... of welke andere reden dan ook.. ga ik niet achter iemands rug om lopen te lullen..

dat van SF / JP was gewoon puur een grapje.. niet kwetsend bedoeld..dat wil ik even heel duidelijk maken

Geplaatst door Gitaarwerk:

dat hoop ik bij mijn posts niet te suggeren.. als ik iemand niet mag... of welke andere reden dan ook.. ga ik niet achter iemands rug om lopen te lullen..

dat van SF / JP was gewoon puur een grapje.. niet kwetsend bedoeld..dat wil ik even heel duidelijk maken

En dat wil ik hierbij bevestigen! ;)

Overigens vindt ik dat je deze topic en de hierop volgende posts niet moet zien als roddel maar als standpunt/mening van degene die reageert. De realiteit is dat mr. P. in de ban is gestopt en niet zomaar naar wat ik lees in de post/mededeling van JP. Als ik deze topic zou starten op HIFI.nl dan zou er binnen enkele minuten, zo niet seconden een groot slot op gaan. Hier kan iedereen die dat wenst zijn reactie plaatsen op de (tijdelijke) verbanning van mr. P. of je het er mee eens bent of niet en daar moeten we elkaar dan in respecteren. En je leert ook gelijk zijn (eventuele) vrienden kennen.

:);)

Geplaatst door SoundForge:

En dat wil ik hierbij bevestigen!        ;)

Overigens vindt ik dat je deze topic en de hierop volgende posts niet moet zien als roddel maar als standpunt/mening van degene die reageert. De realiteit is dat mr. P. in de ban is gestopt en niet zomaar naar wat ik lees in de post/mededeling van JP. Als ik deze topic zou starten op HIFI.nl dan zou er binnen enkele minuten, zo niet seconden een groot slot op gaan. Hier kan iedereen die dat wenst zijn reactie plaatsen op de (tijdelijke) verbanning van mr. P. of je het er mee eens bent of niet en daar moeten we elkaar dan in respecteren. En je leert ook gelijk zijn (eventuele) vrienden kennen.

:)     ;)

Haha, of je het gelooft of niet, zolang het onderwerp "on topic" blijft en niet ontspoort in een flame, zal hifi.nl er geen slot op doen, wel wordt een discussie m.i. te snel gesloten als er een onzin antwoord komt en daarna even niets.

Toch is dit wel een erg gevoelig onderwerp, want bij de aankondiging van de sinbin viel iedereen massaal over Bouke cq hifi.nl heen.

Waarom ik dit hier schrijf?

Ik weet dat men bij hifi.nl dit ook leest (of een hint krijgt om dat te doen) en dat het "slap" van ons is, want ze kunnen hier niet op antwoorden.

Maar omdat ik toch ergens m'n ei kwijt wil doe ik het maar hear, bij hifi.nl heb ik het wel gezien, de informatie, de lol en de vrijheid van spreken zijn daar naar mijn gevoel voorgoed weg, ondanks de zwaar beperkte off-topic rubriek.

De sinbin vind ik een gruwelijk idee, iemand openbaar te kijk zetten is niet de juiste manier om met mensen om te gaan.

Wat mij betreft mag de sinbin ook achter de schermen verdwijnen, zoals het off-topic forum, dat je alleen ingelogd kunt lezen.

Liever zou ik hem helemaal schrappen, maar daar ga ik niet over :D

Greetinx

Andr

Geplaatst door PD:

Mr. Puccini is bij deze gelijk ook gestopt met zijn hobby... waarschijnlijk werd het hem wat te veel     confused.gif

http://markt.hifi.nl/cgi-bin/suite/classifieds/classifieds.cgi?request=detail&ad_id=28742&category_id=117&sub_id=1091&variable_file=default.variables&page=&set=1&position=3&t otal_c://http://markt.hifi.nl/cgi-bin/suite/...tion=3&t otal_c  ount=283&website=default&prev_action=display_sub_list&session=3e27c9e1693e5099

WHAHAHAHA :D

die is wel hilarisch :)

• 2 weeks later...