Jump to content

Vincent MONO blokken (vanaf pagina 7)

Blue-Eyes
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Blue-Eyes:

100 watt klasse A, dat geeft hitte, geen warmte    :D . Zal wel grote vrienden van de Essent worden: klant van de maand of klant met de grootste stijging    :D

Jij hebt toch een ML 333? Ik heb nog getwijfeld over een ML331.

Je moet eens deze blokken van binnen bekijken, super gewoon. In een review werd KRELL aangehaald, niet op kwaliteit, maar op de bouw van het apparaat.

sp991pic3.jpg

Ik heb inderdaad een ML No. 333 ;)

Op de IFA in Berlijn nam ik trouwens een leuke foto van het binnenwerk van zo'n Vincent monoblok:

vincentxxl.jpg

..ziet er best leuk uit, toch? :rolleyes:

en dat voor 1050 het stuk...........

Dan kan ML beter zijn (en Krell, Spinx etc.) maar deze prijs prestatie is super.

Dat was altijd Rotel, ik denk nu Vincent.

Hoe klinken ze: warm :) Als ze ingespeeld zijn, kan je meer vragen.

Weet je Blue Eyes,

Die mensen die niet zo gezellig zijn, die maken het juist gezellig.

Hear is het een community geen forum, ik kom er graag, hoewel ik vaak op het punt heb gestaan hier nooit weer te komen.

HEAR IS'T AAN'S, zou een Groninger zeggen....

Tja, ik kan Gronings praten, maar schrijven.....

Een aantak woorden klopt, dat weet ik zeker. Het grootste gedeelte klopt ook wel. Maar ik zal het vertalen voor je:

"Ik kan je goed verstaan, ander kunnen wij ook wel gronings gaan praten, als je dat liever hebt. Ik heb daar geen problemen mee, helemaal niet!"

p.s. Het zogenaamde gronings in de alcohol reclames op TV is bij lange na geen Gronings....

p.s. Mijn Gronings is ook niet alles meer, dat krijg als je verhuist naar de randstad ;)

Gezien een paar reacties was het voor sommigen niet helemaal duidelijk dat mijn reactie: "Onmiddellijk van het forum trappen, die zeikerd! mad.gif " ironisch was.

Natuurlijk hoeven we zeurpieten, sfeermakers, mietjes, theemutsen en kwetterkoninkjes niet van het forum te verbannen!

Waar ik wel een beetje allergisch voor ben, dat zijn mensen met een managersopleiding.

Het verbaasde me niks te lezen dat Blue-Eyes tot die groep behoort.

Zelfs al v

Geplaatst door Sherwin:

Och.. het word wel gezellig hoor, zolang Dr Phil er nog niet bij aan te pas hoeft te komen gaat alles op rolletjes   ;)  :D

Pilsie erbij, muziekje op..

Mvgr, Sherwin

zekers, heb net weer 2 kratten staan , dus gaat lukken :)

Geplaatst door Henrie:

Ik ook wel. Sommige mensen maken er af en toe een rotzooi van, maar das meestal maar kort. Voor de rest valt het wel mee met de uitwassen hier...

Lijkt mij ook wel ja.

Dat van Spido over die managers, ja...

nou je het zegt!

Dat slaat even niet op de heren hier op het forum, even off topic: ik ken er zo wel een

paar BUITEN dit forum :D

Den Haag, Binnenhof, weet iedereen genoeg :P:D

Geplaatst door spido:

Gezien een paar reacties was het voor sommigen niet helemaal duidelijk dat mijn reactie: "Onmiddellijk van het forum trappen, die zeikerd!    mad.gif " ironisch was.

Natuurlijk hoeven we zeurpieten, sfeermakers, mietjes, theemutsen en kwetterkoninkjes niet van het forum te verbannen!

Waar ik wel een beetje allergisch voor ben, dat zijn mensen met een managersopleiding.

Het verbaasde me niks te lezen dat Blue-Eyes tot die groep behoort.

Zelfs al v