Jump to content

Vincent MONO blokken (vanaf pagina 7)

Blue-Eyes
 Share

Recommended Posts

Er schijnen op sommige exemplaren van de 991 een brom te horen te zijn. Deze brom zou verholpen zijn op de 991 plus. Daarnaast werd de 991 extreem heet, dat schijnt iets minder te zijn op de plus.

Verder weet ik het niet. Maar als ik iets koop, koop ik meestal de nwste versie. Hier even een plaatje van de binnenkant:

sp991pic3.jpg

En nog twee:

sp991pic1.jpg

sp991pic2.jpg

Gedaan. Wellicht was het beter geweest om een nw topic te openen, maar de boodschap was duidelijk, en de reacties ook.

Dus nu maar verder met ervaringen van jullie met deze of andere Vincent producten?

Geplaatst door lucky l:

Ik heb ze dus ook besteld voor de zelfde prijs als jij!!

Als het goed is krijg ik ze dinsdag avond Thuis!!

Nu maar hopen dat we dezelfde dealer hebben, dan heb ik ze dinsdag ook ;)

Ze zijn al een week uitgesteld..... Zeker de auto nog niet vol :D:D

Geplaatst door Paul Jenner:

Wat is daar plus aan  ?

Paul.

Volgens een van de techneuten van Vincent-tac duitsland die ik 2 jaar geleden sprak, was er het volgende veranderd aan de plus.

-rustroom iets lager

-stillere trafo

-iets andere interne aarding

-andere dc koppel elco's

Gezegd moet worden, de 991 plus die daar op de beurs stonden (open zonder kap) waren doodstil, dus dat bloofd veel goeds.

Groeten,

Bas

Geplaatst door Jelte:

-rustroom     eek.gif

Even in de trant van het oorspronkelijke topic:

Niet lui worden Sebastiaan!    :D

Jelte

:P:P

rustroom = ru-stroom -> internetstroom uit Rusland eek.gif

rustroom = rust-room -> Room die al een hele tijd staat en uitgezakt is (waterlaag op bodem) :rolleyes:

Dit heeft in de verste verte niks met een versterker oid te maken. hoe Vincent dat toch in hun versterkers verwerkt blijft een raadsel :D;)

ja...ja..jaaaah! :D :D

Terug naar Vincent daar maar weer. Voor de Vincent adicts :D. Ik denk dus dat de SP100's iets echt heel bijzonders zijn.

Dat klonkt zo verassend goed!. En hij verdubbeld bij halverende impedantie. Kastbouw is helemaal top!.

Ik ben van huis uit nooit een buizenliefhebber geweest, maar bij de SP-100 worden ze gebruikt voor de spanningsversterker. Een echte hybride dus met verbluffende resultaten!.

Groeten,

Bas

Doe jij er vijf kwartier over om op te zoeken hoe je dyslexie schrijft?

On topic: ik heb begrepen (wellicht verkeerd)dat Vincent een Chinees produkt is. Toch zijn de prijzen, hoewel laag, en de marketing zeer Westers. Hoe verhoudt het zich tot een merk als bijvoorbeeld Koda, wat echt niets kost maar toch iedereen blijkbaar verbaast met de kwaliteit van de gebruikte componenten en het eindresultaat. Ik heb het dan alleen over versterkers.

Let wel; ik heb noch een Koda noch een Vincent ooit gehoord en kan dus niet zelf oordelen. Mijn vraag is alleen gebaseerd op de lovende kritieken van de Koda eindbakken en de Vincent eindbakken. De de prijzen verhouden zich als ongeveer 1:10. Is Vincent 10 x zo goed? Meningen graag?

Jelte

Ben hiero hard aan t sparen voor een Vincent SV238

Ik heb ze een aantal dagen op mijn ESL's mogen proberen. echt voor dat geld ( ongeveer 2700 euro) een prima versterker.

En ze zijn inderdaad made in china... so what ?? iedere Denon komt tegenwoordig ook uit china (zie typeplaatje achterop) zolang er geen SARS in de kasten zit zal t mij een zorg zijn.

Die monoblokken twijfel ik eigenlijk ook wel over..... maar de vraag is hoever gaan we met het budget

:rolleyes:

Geplaatst door Blue-Eyes:

Nu maar hopen dat we dezelfde dealer hebben, dan heb ik ze dinsdag ook    ;)

Ze zijn al een week uitgesteld..... Zeker de auto nog niet vol    :D    :D

Bij mij dus ook twee dagen uitgesteld mad.gif!!Ik krijg ze nu donderdagavond :( !!

Dat is idd de winkel. Alhoewel ik de reactie begrijpelijk vindt van de topic starter, vind ik het niet de elegantste oplossing. Ik sluiit me aan bij de laatste posting van sebastiaan.

Ik heb al veel vaker zaken gedaan met Wim, Rob, etc. en nooit problemen gehad. Door diverse redenen kan idd een levering uitgesteld worden, dat is bij mij ook al twee maal gebeurd. Maar er werd een goede reden gegeven, vervangende app. etc.

Als er al iets negatiefs genoemd moet worden is het mischien de communicatie, die kan wat sneller. Maar ach, 9 v/d 10 maal is dat wel goed, die ene keer bel ik wel ;). Muischien wat warrig, chaotisch, maar dat is wellicht wel de charme van deze zaak. Hierdoor is het gezellig daar, etc.

De goede info, hulpvaardigheid, kennis en gezelligheid (we praten niet alleen over audio bijv.) doen mij iig besluiten daar gewoon weer te kopen. En ik woon er zo dichtbij ;) .

O ja, ze zijn bezig de winkel te verbouwen, of gaan het doen. ZO te horen wordt het mooi!

p.s. Ik heb geen aandelen in de zaak. Ik denk alleen dat alle zaken wel eens zoiets gehad hebben. En vindt dat dit TE erg wordt opgeblazen, zeker na de reactie van Organized.