Blue-Eyes Posted 9 oktober 2003 Author Report Share Posted 9 oktober 2003 Gelezen Ik vind het niet zo een probleem, ik moet vanavond toch leren voor zo'n verplichte MCSE examen morgen. Over DNS icm ADS,. etc. interesseert me geen hol, maar ja, de baas wil dat iedereen van loopjongen tot projectleider MCSE is wordt......... GPO is wel leuk trouwens, maar weer on-topic . Ik kan ze uberhaupt niet eerder aansluiten dan morgenmiddag. Maar als je erop gerekend had, ik kan me wel iets voorstellen bij je gevoelens. Iig belde Wim gewoon keurig op (2 maal), met een plausibele reden. Ik heb denk een half uurtje met hem gepraat. Met name over Vincent. De vrachtauto raast nu over de autobahn naar lelystad moet je maar denken. Je kan iig het weekend er van genieten! Wim had nog wel een leuk weetje. Hij hoopt straks ook alle Vincents in de winkel te hebben voor demo's en testen! Over 3-4 weken hoopte hij, maar dat hing van veel zaken af. Ik ben erg, erg benieuwd naar de PRE/PRO van Vincent, gebalanceerd uit/in.......... Dan krijgt die Rotel RSP1066 een schop! Tenminste als ze een leuke inruil geven voor mijn 1 jaar oude Rotel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky l Posted 9 oktober 2003 Report Share Posted 9 oktober 2003 Geplaatst door Blue-Eyes:Gelezen Ik vind het niet zo een probleem, ik moet vanavond toch leren. Ik kan ze uberhaupt niet eerder aansluiten dan morgenmiddag. Maar als je erop gerekend had, ik kan me wel iets voorstellen bij je gevoelens. Iig belde Wim gewoon keurig op, met een plausibele reden. Ik heb denk een half uurtje met hem gepraat. Met name over Vincent. De vrachtauto raast nu over de autobahn naar lelystad moet je maar denken. Je kan iig het weekend er van genieten! Wim had nog wel een leuk weetje. Hij hoopt straks ook alle Vincents in de winkel te hebben voor demo's en testen! Ik ben erg, erg benieuwd naar de PRE/PRO van Vincent, gebalanceerd uit/in.......... Dan krijgt die Rotel RSP1066 een schop! We wachten het gewoon weer af!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 10 oktober 2003 Author Report Share Posted 10 oktober 2003 En Lucky I? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky l Posted 10 oktober 2003 Report Share Posted 10 oktober 2003 Geplaatst door Blue-Eyes:En Lucky I? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 10 oktober 2003 Author Report Share Posted 10 oktober 2003 Wacht de avond nog maar even af zou ik zeggen. Er is iig iets onderweg, nu maar afwachten of daar de Vincents bij zitten Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky l Posted 10 oktober 2003 Report Share Posted 10 oktober 2003 Geplaatst door Blue-Eyes:Wacht de avond nog maar even af zou ik zeggen. Er is iig iets onderweg, nu maar afwachten of daar de Vincents bij zitten Ik had hem vanmiddag al gesproken!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 10 oktober 2003 Author Report Share Posted 10 oktober 2003 Wat zei hij? Ik had Rob gesproken, niet Wim zelf. Rob vertelde dat hij onderweg was naar Dld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky l Posted 10 oktober 2003 Report Share Posted 10 oktober 2003 Geplaatst door Blue-Eyes:Wat zei hij? Ik had Rob gesproken, niet Wim zelf. Rob vertelde dat hij onderweg was naar Dld. Nou het was WEER allemaal mislukt!!Maar ik krijg morgen een ruil versterker!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 10 oktober 2003 Author Report Share Posted 10 oktober 2003 Hmz. Dan haal ik morgen die twee van medevoorts 444 maar op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky l Posted 11 oktober 2003 Report Share Posted 11 oktober 2003 Geplaatst door Blue-Eyes:Hmz. Dan haal ik morgen die twee van medevoorts 444 maar op. Ik heb een ruil versterker gehad,een vincent 231 2x25 watt klasse A[2x 200 rms 4ohm]Wat heb dat al een power zeg !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 11 oktober 2003 Report Share Posted 11 oktober 2003 Geplaatst door lucky l:Ik heb een ruil versterker gehad,een vincent 231 2x25 watt klasse A[2x 200 rms 4ohm]Wat heb dat al een power zeg !! Ja, die SV-231 doet het wel goed h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 11 oktober 2003 Report Share Posted 11 oktober 2003 Geplaatst door lucky l:Ik heb een ruil versterker gehad,een vincent 231 2x25 watt klasse A[2x 200 rms 4ohm]Wat heb dat al een power zeg !! Beste, Power genoeg, maar controle??........ Geintje . Edwin . In vrijwel alle nieuwe Vincent versterkers gebruiken ze nu de Sanken Emitter torren i.p.v. de toshiba's. Dit zijn momenteel de snelste en beste torren, en is dus zeker geen bezuiniging van ze, maar een vooruitgang. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky l Posted 11 oktober 2003 Report Share Posted 11 oktober 2003 Geplaatst door Edwin Snoek: Ja, die SV-231 doet het wel goed h Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky l Posted 11 oktober 2003 Report Share Posted 11 oktober 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries: Beste, Power genoeg, maar controle??........ Geintje . Edwin . In vrijwel alle nieuwe Vincent versterkers gebruiken ze nu de Sanken Emitter torren i.p.v. de toshiba's. Dit zijn momenteel de snelste en beste torren, en is dus zeker geen bezuiniging van ze, maar een vooruitgang. Groeten, Bas Hoe de controlle is??Zover ik dat kan beoordelen is dat goed!!Het belangrijkste vind ik dat ik een enorme vooruitgang geboekt heb!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 11 oktober 2003 Report Share Posted 11 oktober 2003 Het is zeker ongelooflijk mooi,mijn bas komt er veel strakker uit!!Ik ben dadelijk benieuwd met mijn mono blokken!! Die doen het nog een stuk beter dan de SV-231. En dan met name de controle in het laag gaat erop vooruit. En klankmatig zijn de monoblokken iets "opener" van klank. De SV-231 heeft iets de neiging om naar de warme kant te klinken. En de Monoblokken klinken iets meer upfront in het midden, waaroor het geluidsbeeld wat meer "open klinkt. In ieder geval heel veel plezier ermee. Maar dat zal wel lukken. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 11 oktober 2003 Report Share Posted 11 oktober 2003 Geplaatst door Edwin Snoek: Die doen het nog een stuk beter dan de SV-231. En dan met name de controle in het laag gaat erop vooruit. En klankmatig zijn de monoblokken iets "opener" van klank. De SV-231 kan heeft de neiging om naar de warme kant te klinken. En de Monoblokken klinken iets meer upfront in het midden, waaroor het geluidsbeeld wat meer "open klinkt. In ieder geval heel veel plezier ermee. Maar dat zal wel lukken. Edwin Beste Vincent fanaten , Vergeet vooral niet ook serieus aandacht te schenken aan de nieuwe SP100 monoblokken. Daar was ik eigenlijk nog het meest van onder de indruk, en ik neig te denken dat deze beter zijn dan de SP991's. Ze zijn ontzettend betaalbaar. Verdubbellen hun vermogen bij 4 Ohm. Zijn ontzettend goed gebouwde mooie diepe smalle kasten. Ze zijn heel erg natuurgetrouw en vanzelfsprekend, en ik denk toch dat ik het laag van de SP100t mooier vond dan dat van de SP991. De recentelijke test van de SP100t mono's in stereoplay was dan ook zeer lovend, en ze vonden de blokken in alle opzichten ontzettend goed. En dat zijn ze ook! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 11 oktober 2003 Report Share Posted 11 oktober 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries: Beste, Power genoeg, maar controle??........ Geintje Edwin . Ooh ooh, wat een lef toch weer. . Ik kraak Crown toch ook niet af met dat mechanische hoog en midden van een middengolf Transistor-radio. Geintje In vrijwel alle nieuwe Vincent versterkers gebruiken ze nu de Sanken Emitter torren i.p.v. de toshiba's. Dit zijn momenteel de snelste en beste torren, en is dus zeker geen bezuiniging van ze, maar een vooruitgang. Ik kon de Sanken torren helaas niet ontdekken in de SV-233. Maar het zou best kunnen dat ze wel in de Monoblokken zitten zoals bijv de SP-991. Maar het ging mij even om de geintegreerde versterkers die ik beiden opengewerkt thuis had liggen. daar kon ik helaas geen Sanken ontdekken. Maarja, de SV233 is ook al weer een paar jaar oud. ondertussen zal Vincent ook wel het Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 11 oktober 2003 Author Report Share Posted 11 oktober 2003 In de mono's zitten Toshiba's torren. Sebastiaan, waar jij het over hebt, dat zijn toch die Buizen EV's? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 11 oktober 2003 Report Share Posted 11 oktober 2003 Beste, Edwin: Jij kan Crown ook niet afkraken, want jij hebt nog nooit een K2 gehoord. Ik heb wel bijna alles van Vincent gehoord . Ik weet dat de Sanken's in de grootste Vincent geintergreerde bak zitten (die met dat Display, kan effe niet op het type komen) en in de SP993 stereo eindbak. De 991plus heeft nog steeds dezelfde toshiba torren. Helaas omdat het een brugschakeling is en de toshiba's geen beisterlage inwendige weerstand hebben is de dempignsfactor wat aan de magere kant. Blue eyes, Normaliter ben ik helemaal geen buizen fan. In tegendeel zelfs. Bij de Vincent SP100T's worden alleen buizen gebruikt voor de spannings versterker. De stroomversterker is transistor opgebouwd. En dat hebben ze dus heel erg goed gedaan. Het heeft totaal niet het futloze bruine laag van s'ommige buizenversterkers. Ze zijn snel, los ens trak. en met name "vanzelfprekend". De muziek vloeid en is heel ruim van klank. Het zijn echt ontzettend mooie mono's die SP-100's. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 11 oktober 2003 Report Share Posted 11 oktober 2003 Geplaatst door Sherwin:Je vriendin in gesprek met een andere vriendin: "Ja! Mijn man heeft het helemaal gevonden met Vincent, hij kan er niet vanaf blijven!" Gadverfdffggg Mvgr ontkenningsfase, sher Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 11 oktober 2003 Report Share Posted 11 oktober 2003 Geplaatst door JSA: ontkenningsfase, sher Goh wat leuk, een virtuele vriendin Een soort NEV eigenlijk Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 11 oktober 2003 Report Share Posted 11 oktober 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 11 oktober 2003 Report Share Posted 11 oktober 2003 Geplaatst door JSA: echt op de hoogte ben je ook niet he, maakt niet uit. als je je onzin maar voor je houdt als je de juiste kennis niet hebt. Als een chat-sessie bij jou al verkering betekent.... Voor hetzelfde geld zit er een pedo* aan de andere kant Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 11 oktober 2003 Report Share Posted 11 oktober 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 11 oktober 2003 Report Share Posted 11 oktober 2003 Geplaatst door Sherwin: Met z'nne dikke sjakert een dikke steen boven op zn sjakert ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts