Jump to content

Vincent MONO blokken (vanaf pagina 7)

Blue-Eyes
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door JSA:

nogmaals, voordat je blaat is het misschien handig om je even te laten informeren. Scheelt weer een hele verantwoording achteraf.

(jezus, onder welke steen heb jij gelegen     :D)

vincent rules & JR

Goh, komt daar al dat "socializen" en "get a life" vandaan :D

Andr

Geplaatst door Sherwin:

Even tussendoor;

Waar ik mezelf wel de tyfus aan erger is dat als jij (Jasper) denkt dat als je daar hebt gestaan ook meteen verstand hebt van audio en iedereen die geen concerten geniet meteen de grond in stampt en zijn antwoorden niet serieus vat;

Beste Sherwin,

ik blijf het toch erg knap vinden van jou dat jij denkt te weten hoe ik denk :D ipv dat je het gewoon aan mij vraagt :) Je voelt je nu kennelijk op je staart getrapt, omdat je zelf ook nooit naar een concert gaat. Tja, dat moet je zelf weten.

enige wat ik wil zeggen is, d

Geplaatst door Sherwin:

Sjuust wel! Alleen kleinschaliger.. volgende week ga ik bijvoorbeeld naar de Julias SAS band (zoiets), gehoord tijdens een bluesrock festival.. Dan ga ik echt voor mijn plezier;

Nou dan, dan hoef je je toch niet aan gesproken te voelen?

Thuis is THUIS en Live is LIVE.. klaar;

Tja, dat is jouw benadering, ik heb een andere mening... klaar.

Geplaatst door Sherwin:

Mening ben ik helemaal met je eens, maar moet niet tenkoste gaan van anderen (door die leuke uitspraken van: 'jij luistert alleen maar stamp''O dit is dom, dat is k*t, allemaal boem bonk stamp'..

:)

Mvgr, Sherwin

dat zijn 2 verschillende meningen die los van elkaar staan.

Geplaatst door JSA:

juist       ;), maar get a Live kan van jou ook wel van toepassing zijn     :o

zoals in nijmegen    :)

Dat IS ook van toepassing (niet in dat saaie Nijmegen natuurlijk), maar waarom zou ik dat jou aan je kromme neus gaan hangen confused.gif

Jouw verhaal lijkt meer op een levensgroot minderwaardigheidscomplex dan op "real life" :rolleyes:

Maar ga zo door, je vermaakt iedereen er goed mee :D

Andr

Heel belangrijk, ben ik al buiten geweest vandaag    confused.gif

Ik denk dat Jasper doelt op sociale contacten enzo. :D

Die jeugd van tegenwoordig bemoeit zich overal mee. En maar klagen dat er geen sociale controle meer is onder de jongeren. Valt best mee, ik vind dat de jeugd goed bezig is op deze manier. :D

Geplaatst door Sherwin:

What the hell.. heb ik deze reactie niet eens ooit eerder gezien (bijna exact?!)   ;)???

Dat zal mijn neefje Vette Kees wel geweest zijn. :D Die is erg dol op de jeugd van tegenwoordig. Hij noemt ze altijd generatie "NIKS"

Kan niks

Doet niks

Wil niks

Hoeft niks

Leert niks

Aldus mijn dikke neef. :D

Geplaatst door Edwin Snoek:

Dat zal mijn neefje Vette Kees wel geweest zijn.  :D Die is erg dol op de jeugd van tegenwoordig. Hij noemt ze altijd generatie "NIKS"

Kan niks

Doet niks

Wil niks

Hoeft niks

Leert niks

Aldus mijn dikke neef.  :D

Ha ha ha, doe die vetklep de groeten van me! :D Ik mis z'n ongezonde voedingsadviezen best wel, was altijd "vette" pret! :D:D

Ha ha ha, doe die vetklep de groeten van me!  Ik mis z'n ongezonde voedingsadviezen best wel, was altijd "vette" pret!   :D

Ik zal hem de groeten doen Paul. :D

Hij is de laatste tijd erg druk met z'n cafetaria. Hij kan het maar niet snappen dat het zo slecht gaat met de economie. Hij zegt altijd tegen mij van. Als het zo slecht gaat Edwin, waarom spendeert de jeugd dan gemiddels zo'n 20 Euro per dag aan een Vette bek. :D

En dan heb ik het nog niet eens over het beltegoed van de jeugd wat elke dag weer opnieuw opgewaardeerd moet worden. :D

Kees vind dat het lang niet zo slecht gaat als iedereen denk. Hij merkt er helemaal niets van.

Aldus mijn Vette neef. :D

Geplaatst door Sherwin:

Als jij mij daar mee bedoeld vind ik het een flauwe opmerking    ;)

Mvgr, Sherwin

Nee, Vette Kees bedoelt jou daar niet mee. Hij kan die "Poep en Plas" humor wel waarderen. :D

En ik moet er ook wel om lachen, net zoals mijn iets gezette neef. :D

Weet je wie ik mis?

Willem de Patser die 100 Euro biljetten aan elkaar plakt en in het toilet ophangt als closet papier, om zijn visite te imponeren. :D

Die verhalen van Willem mis ik wel. :D

Begin het toch wel een leuker dan leuk topic te vinden.

Begon met een vragen over "functioneren" hear.nl, vervolgens naar Vincent versterkers, dan naar ballen, pedo's, live concerten, pillen....

What's next :D:D