Jump to content

Vincent MONO blokken (vanaf pagina 7)

Blue-Eyes
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door cgm:

Een ECHTE vent kijkt eerst Studio Sport af..   :D

Tja. Ik heb net spygame gekeken, vond ik stukken leuker dan het potje voetbal van vanavond.

p.s. Ik ben wel gek van voetbal, maar niet zo van het Nl. voetbal. Hadden ze maar de mentaliteit van de duitsers, waren we in 1990 wereldkampioen geweest.......

Ik ga morgen wel even herhalingen snorren op eurosport oid.

p.s. Weet je wat echt slecht is van studio sport? Hun verslag van een F1 Grand Prix wedstrijd. Jemig wat een fantasie heeft die man altijd die de samenvatting vollult.

Geplaatst door Sherwin:

Oke,

Een Echte vent laat zicht TREKKEN, Kijkt dan studiosport af, Trekt zichzelf als een echte vent nogeen keer af!, en gaat daarna naar bed   :D

Mvgr, Sherwin

en daarna zegt ie tegen z'n vrouw dat ze er niks van kan..

Geplaatst door JSA:

ja, sorry.. hij was misschien iets te diepzinnig. kzal je voortaan iets gemakkelijker voor je maken   ;)

Het was meer diep-onzinnig :D

Ach ja, alles beter dan bushokjes slopen he :P

Andr

Geplaatst door Blue-Eyes:

Tja. Ik heb net spygame gekeken, vond ik stukken leuker dan het potje voetbal van vanavond.

p.s. Weet je wat echt slecht is van studio sport? Hun verslag van een F1 Grand Prix wedstrijd. Jemig wat een fantasie heeft die man altijd die de samenvatting vollult.

Spygame? Is dat die film met Robert Redfort, waarbij hij zichzelf in de jaren 60 moet spelen zonder extra schmink, zodat je een bejaarde in jeans ziet? :rolleyes:

Het ergste van Stdio Sport is de zomer, speciaal met Mart Smeets, die dan Baskethell mag tonen.. mad.gif

Geplaatst door Sherwin:

Oeee Jasper, pas maar op.. andre zweept jou nog een keer helemaal lens!    :D

mvgr, Sherwin     :rolleyes:     :P

Haha nee hoor, ik doe geen enkele lichamelijke inspanning voor Jasper :D

Hij doet zelf al genoeg moeite om voor gek te staan, daar heeft hij geen blauwe ogen of een bloedneus voor nodig :P

Jasper vertelt zelfs niet in dit topic wat er zo goed is aan Vincent, how low can you go :)

Andr

Geplaatst door cgm:

Het zal wel aan mij liggen, maar ik word dat beledigende gedoe een beetje zat. Of is dit een vorm van humor die ik niet snap?   confused.gif

Het circeltje is weer rond. Het topic begon daar mee :D:D

Geplaatst door JSA:

Jasper heeft er een paar pagina's terug al wat over gezegd, bovendien, waarom moet ik vertellen wat er zo goed is? Laat die mensen het zelf maar beluisteren, in tegenstelling tot het schrijven van domme blabla reviews met xtc sluikreclame.

Ik quote de rest van Jasper's onzin maar niet, waarom moet iedereen dat nog eens lezen confused.gif

Ik schrijf tenminste nog reviews en neem de moeite om bij anderen langs te gaan, met of zonder xtc.

Bovendien stond ik mede aan de basis van die kabels, dus mag ik ze hier en daar (altijd op verzoek!) testen?

Slaap maar lekker verder Jasper.

Je bent en blijft en lege dop met een hoop bla bla .....

Andr

Als het een grap van je is, heb ik niets gezegt ;) .

Dit is originele naam van Vincent. Voor betere verkopen, marketing, etc. (chinese naam staat niet zo goed blijkbaar) worden deze apparaten hier onder de naam van Vincent verkocht!

Geplaatst door siep:

Kent iemand eigenlijk het Merk Shengya?

Het deed me ergens aan denken.

t100.jpg  

Zag dit setje aangeboden voor US$8**,-

Sheng Ya is Vincent. :)

Sheng Ya Audio wordt op de Europese markt Vincent genoemd omdat deze naam in Europa lekkerder in het gehoor klinkt. In China heet het merk gewoon nog steeds Sheng Ya. :)

Edwin