FrankC Posted 16 december 2002 Report Share Posted 16 december 2002 Ik ben relatief nieuw in het audio-gebeuren maar er wel door gefascineerd. Ik beschik zelf over een momenteel nog relatief bescheiden set die zowel voor DVD als hifi moet dienen. Zo beschik ik o.a. over een Technics Receiver SA DX-930 en een Kenwood DVD speler die tevens dienst doet als Audio speler. ver heb ik nog de beschikking over een Pioneer CD recorder PDR-W839. Dit alles met een paar JBL's HLS820 als frontspeakers, een centerspeaker eveneens van JBL en als rearspeakers JBL control 1 (enkel voor DVD geluid). Bijkomend een subwoofer van Audiopro. Alles aan elkaar verbonden door standaard kabels. (Zowel interlinks als luidsprekerkabel) Mijn vraag luidt nu als volgt: Heeft het zin de momenteel standaard kabels te vervangen door duurdere, betere exemplaren of is mijn huidige samenstelling daar te gewoon voor. Indien jullie denken dat dit wel degelijk zin heeft, laat me dan ook weten door welke kabeks en waar ik deze kan vinden. Ik hoop op vele reacties en alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MASUJI Posted 16 december 2002 Report Share Posted 16 december 2002 Tuurlijk heeft het zin ! Je hoeft niet perse een super high-end set te hebben om betere kabels te kunnen gaan gebruiken. Ik zou alleen niet gebruik maken van exotische kabels, dat is niet zo in verhouding met jou set. Gewoon proberen, dan heb je je bevestiging. SUC6. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 Voordeel van het kopen van goede kabels is dat je ook gewoon na eventuele upgrades van je set kan blijven gebruiken, dus het is altijd nuttig om er rekening mee te houden. Hou dan wel in het achterhoofd welke componenten je dan in de toekomst zou willen vervangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts