Jump to content

Hier gebeurt het

Kermit
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Arnie:

het zal ongetwijfeld door de nieuwe audiokeuze van audiopaul komen.....   :D

ook binnenkort de mijne, mijn vrouw vind ze ook ontzettend schattig :D

Geplaatst door Arnie:

rot voor je    :P    schattige luidsprekers blijkbaar een gat in de markt...   :D    :D

schijnbaar wel, normaal valt ze op alles wat groot is ??? :P vrouwen ? :(:P;)

Beste,

Niets ten afbreuk van het chique forum van hifi.nl, maar het begint hier echt gezellig te worden. De hifi.nl lange en gezellige avonden beginnen hier weer terug te keren.

Wie weet, wie weet, zien we de heren. Vette Kees, Willem de Patser (prachtvent :)) en de heren NBS-Ayre ook ooit weer terug. Stook stook stook............ :) :)

Groeten,

Bas

acfief is het zeker, maar dat gelul over speakerboer en kornuiten hangt me echt de strot uit, ongelooglijk wat een gelul in mijn de 3 esl's topic.. Maar ook goeie dingen hoor!

zoals audiopaul die eindelijk tot inzicht komt, maar waarschijnlijk morgen heimwee krijgt en zn thiels terughaalt.

kermit, heb je mn laatste pb wel gehad?

geen reactie namelijk... :(

game

Kort: op hifi.nl meende men censuur te moeten gaan toepassen. We vermoeden nadat een van de adverteerders had geklaagd nadat zijn handel teveel werd bekritiseerd.

Dat is vele forummers in het verkeerde keelgat geschoten. Velen zijn verkast naar Hear. Ik dus ook. Ik was overigens al eerder lid van hear dan van hifi

Paul.

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

Tja wat is daar gebeurd?  :) das moeilijk uit te leggen. Vergelijk het met de ontruiming van perron 0 in r,dam  :)  :)  :)

Groeten,

Bas

Mooie vergelijking Bas, als je het zo stelt dan heeft hifi.nl destijds gelijk maar een bunkerbuster op hun forum gegooid en daarbij hoofdzakelijk burgers geraakt. Op de puinhopen zijn een paar glimmend prefab keetjes neergezet en een bezettingsmacht houdt de wacht om iedere vermeende forum terrorrist gelijk het zwijgen op te leggen. Ze schieten op alles wat beweegt, blijft oppassen.

Maar toegegeven, die bezettingsmacht begint slijtage te vertonen. Wie weet trekt het met de volgende generatie wel weer bij. Net als in de echte wereld.

Zo'n 150 jaar geleden hebben de Fransen en Nederlanders het slimmer aangepakt. Die hebben die querulanten in het toenmalige grensgebied hun eigen stuk grond gegeven. Dit is niet negatief bedoeld. Mag die Belgen graag, zijn gezellige lui met flair.