Kermit Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Wat een activiteit vanavond. Net nog even op hifi.nl gekeken en daar waren het laatste half uur 32 gebruikers actief geweest. Hier waren het er 48... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 het zal ongetwijfeld door de nieuwe audiokeuze van audiopaul komen..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Geplaatst door Arnie:het zal ongetwijfeld door de nieuwe audiokeuze van audiopaul komen..... ook binnenkort de mijne, mijn vrouw vind ze ook ontzettend schattig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Geplaatst door John: ook binnenkort de mijne, mijn vrouw vind ze ook ontzettend schattig rot voor je schattige luidsprekers blijkbaar een gat in de markt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Geplaatst door Arnie: rot voor je schattige luidsprekers blijkbaar een gat in de markt... schijnbaar wel, normaal valt ze op alles wat groot is ??? vrouwen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Dat is dan hun eigen gore rotschuld ! Lekker gedaan jongens, eerst 5000 leden en nu rap richting een bestaan in de marge. De heren van Hear zulen ons wel dankbaar zijn ... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Het is een beetje hetzelfde als met die Euro-naaipartijen: De enige macht die de consument heeft is spreken met zijn portemonnee ... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Beste, Niets ten afbreuk van het chique forum van hifi.nl, maar het begint hier echt gezellig te worden. De hifi.nl lange en gezellige avonden beginnen hier weer terug te keren. Wie weet, wie weet, zien we de heren. Vette Kees, Willem de Patser (prachtvent ) en de heren NBS-Ayre ook ooit weer terug. Stook stook stook............ :) Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 acfief is het zeker, maar dat gelul over speakerboer en kornuiten hangt me echt de strot uit, ongelooglijk wat een gelul in mijn de 3 esl's topic.. Maar ook goeie dingen hoor! zoals audiopaul die eindelijk tot inzicht komt, maar waarschijnlijk morgen heimwee krijgt en zn thiels terughaalt. kermit, heb je mn laatste pb wel gehad? geen reactie namelijk... game Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 oh nu het hier toch over hifi.nl gaat, ... wat is daar gebeurt in het verleden? is het opgerolt ofzo? en waardoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Tja wat is daar gebeurd? das moeilijk uit te leggen. Vergelijk het met de ontruiming van perron 0 in r,dam :) Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Kort: op hifi.nl meende men censuur te moeten gaan toepassen. We vermoeden nadat een van de adverteerders had geklaagd nadat zijn handel teveel werd bekritiseerd. Dat is vele forummers in het verkeerde keelgat geschoten. Velen zijn verkast naar Hear. Ik dus ook. Ik was overigens al eerder lid van hear dan van hifi Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 2 april 2003 Report Share Posted 2 april 2003 Waren hier echt meer gebruikers aktief vanavond? wat gebruikten zij dan???? Ik een paar liters bier greetz marco Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 2 april 2003 Report Share Posted 2 april 2003 paar liter appelsap, zie wat eet/drink je nu topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 2 april 2003 Report Share Posted 2 april 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries:Tja wat is daar gebeurd? das moeilijk uit te leggen. Vergelijk het met de ontruiming van perron 0 in r,dam Groeten, Bas Mooie vergelijking Bas, als je het zo stelt dan heeft hifi.nl destijds gelijk maar een bunkerbuster op hun forum gegooid en daarbij hoofdzakelijk burgers geraakt. Op de puinhopen zijn een paar glimmend prefab keetjes neergezet en een bezettingsmacht houdt de wacht om iedere vermeende forum terrorrist gelijk het zwijgen op te leggen. Ze schieten op alles wat beweegt, blijft oppassen. Maar toegegeven, die bezettingsmacht begint slijtage te vertonen. Wie weet trekt het met de volgende generatie wel weer bij. Net als in de echte wereld. Zo'n 150 jaar geleden hebben de Fransen en Nederlanders het slimmer aangepakt. Die hebben die querulanten in het toenmalige grensgebied hun eigen stuk grond gegeven. Dit is niet negatief bedoeld. Mag die Belgen graag, zijn gezellige lui met flair. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 2 april 2003 Report Share Posted 2 april 2003 interesante beschrijvingen hier. wie zei dat het hier saai was? nog iedere dag leer ik weer wat -- Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 2 april 2003 Report Share Posted 2 april 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:interesante beschrijvingen hier. wie zei dat het hier saai was? nog iedere dag leer ik weer wat -- Hans. We blijven allemaal leren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts