Rogier Posted 3 juni 2003 Report Share Posted 3 juni 2003 Hallo Allemaal, Ik heb in october 2002 een tweedehands apparaat gekocht in een winkel. Bij aflevering zat er geen handleiding bij. Er werd me toegezegd dat de handleiding nog bij de technische dienst lag, en dat die nagestuurd zou worden. Na aandringen van mijn kant is dit ook op de koopbon gezet. Nu heb ik al vele malen een mail gestuurd, en een keer een reactie op gekregen, de handleiding was kwijt en hij zou bij de importeur een nieuwe handleiding aanvragen. Nu is dat inmiddels ook alweer iets van 5 maanden geleden, en enkele mails daarna werden niet beantwoordt. Wat doe je hieraan? ik kan me voorstellen dat het apparaat minder waard is omdat er geen handleiding bij zit, is een schadevergoeding op zijn plaats? of zijn er andere mogelijkheden? Het gaat hier om een Wadia da converter. alles suggesties zijn welkom! gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 3 juni 2003 Author Report Share Posted 3 juni 2003 en dan staat er ook nog zoiets op de site: Bij verkoop van hoge kwaliteits audio behoort het kunnen leveren van service van het zelfde niveau. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 juni 2003 Report Share Posted 3 juni 2003 Ik zou zelf de importeur (al hebben) benader(d)/(en). Die doen meestal niet zo lastig over een manual. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 3 juni 2003 Author Report Share Posted 3 juni 2003 thnx, ga ik zo proberen! gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts