Jump to content

Wat doe je als een winkel zijn afspraken niet nakomt


Rogier
 Share

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

 

Ik heb in october 2002 een tweedehands apparaat gekocht in een winkel. Bij aflevering zat er geen handleiding bij. Er werd me toegezegd dat de handleiding nog bij de technische dienst lag, en dat die nagestuurd zou worden. Na aandringen van mijn kant is dit ook op de koopbon gezet. Nu heb ik al vele malen een mail gestuurd, en een keer een reactie op gekregen, de handleiding was kwijt en hij zou bij de importeur een nieuwe handleiding aanvragen. Nu is dat inmiddels ook alweer iets van 5 maanden geleden, en enkele mails daarna werden niet beantwoordt. Wat doe je hieraan? ik kan me voorstellen dat het apparaat minder waard is omdat er geen handleiding bij zit, is een schadevergoeding op zijn plaats? of zijn er andere mogelijkheden? Het gaat hier om een Wadia da converter.

 

alles suggesties zijn welkom!

 

gr. Rogier

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...