Jump to content

Wat-eet/drink-je-nu-topic

JSA
 Share

Recommended Posts

Twee boterhammen met kaas, een cracker en twee kopjes thee.

Ja,ja een goed, stevig ontbijt is de prelude tot een geslaagde dag en bovendien de basis voor een gezond leven :):):)

Met gezonde groet,

Ik heb net 4 boterhammen{volkoren}met ham en kaas +2 gebakken eieren op weggespoelt met nutricia chocomel :)

En dat is een goede vvoedingsbodem voor als je bier gaat drinken ,maar zo eerst ff een paar bakken koffie :D

Hans, wees nou maar blij dat Van Nistelrooij en Van Bommel mee waren, want de rest bakte er helemaal niks van :) Waterreus heb ik niet echt gezien. Had weinig te doen en die tegengoal kon ie niks aan doen. De rest was klote. Ik ga me morgen opgeven in Zeist voor Oranje. Vind dat ik ook wel goed genoeg ben...

Geplaatst door Hans:

Van Nistelrooij komt uit Den Bosch en heeft nu een baan in Manchester.

:D

Ja en Van Bommel komt uit Sittard (iig uit Limburg)... Maar waar het om gaat is dat ze het beide bij PSV gemaakt hebben. Van Bommel heeft alleen de 'pech' dat nu net de transfermarkt is ingestort. En dat is dan weer mazzel voor PSV...

Trouwens, Van Nistelrooij heeft gezegd dat (indien mogelijk) hij z'n carriere wil gaan afmaken bij PSV, omdat hij zich daar het meest thuis voelt...

Geplaatst door Henrie:

Trouwens, Van Nistelrooij heeft gezegd dat (indien mogelijk) hij z'n carriere wil gaan afmaken bij PSV...

Hallo zeg, hoe oud is ie nou helemaal?

eek.gif

En 'indien mogelijk'? Waar een wil is, is een weg!

Wat heeft dat ermee te maken? Hij weet gewoon nu al dat ie daar z'n carriere wil afmaken. Dat ie eerst nog een tijd bij Manchester (of een andere topper) zal blijven spelen, doet er niet toe. Van Nistelrooij will come back! ;):D

Ps. Met 'indien mogelijk' bedoelde ik niet zo zeer dat PSV hem eventueel niet terug wil, dat willen ze toch wel. Maar ik bedoelde dat ie niet door een of andere gek verlamd geschopt moet worden. Gelukkig is Roy Keane een medespeler, dus dat is een gevaar minder...

Voetbal RULES!!! En F1 ook trouwens... ;):)

Ben nou eenmaal een sportfreak. Om naar te kijken tenminste, want ik heb er een hekel aan elke week verplicht naar een sportvereniging te moeten. Gewoon op z'n tijd ff voetballen of een avondje karten vind ik daarentegen prima...