Jump to content

PLAATJES van je set hier :p

Gitaarwerk
 Share

Recommended Posts

Rest mij om Roger (en z'n ouders) te bedanken voor de uitzonderlijk gastvrije limburgse ontvangst, met alles er op en er aan, en een gezellige dag!

Ik zag bovenstaande 'quote' staan in de review van Audiopaul. Kan ik hieruit concluderen dat jij (nog) bij je ouders woont? Ja, niet dat daar wat mis mee is, maar als ik mijn muziek wil draaien (bij mijn ouders dus) dan zeuren ze altijd meteen dat het klereherrie is en het volume moet altijd erg laag. Hebben jouw ouders daar geen problemen mee? Zo niet, das dan wel ideaal :) Is bij mijn ouders wel anders... ;)

Geplaatst door Henrie:

Ik zag bovenstaande 'quote' staan in de review van Audiopaul. Kan ik hieruit concluderen dat jij (nog) bij je ouders woont? Ja, niet dat daar wat mis mee is, maar als ik mijn muziek wil draaien (bij mijn ouders dus) dan zeuren ze altijd meteen dat het klereherrie is en het volume moet altijd erg laag. Hebben jouw ouders daar geen problemen mee? Zo niet, das dan wel ideaal     :) Is bij mijn ouders wel anders...     ;)

Ff omdraaien. Mijn ouders wonen bij mij en dat is ook niet erg. Ik kan op 2 plekken van muziek genieten, beneden en op mijn slaapkamer. En als ik perse beneden wil luisteren gaan mijn ouders naar boven ;)

Het huis is groot genoeg voor ons allemaal en wil je 't zien, kijk dan in de topic waar Paul zijn GTV geeft geplaats. Die staan nl langs mijn huis :D

En nou ga ik naar bed, want ik heb de griep :(

Geplaatst door Sodejuu:

Ff omdraaien. Mijn ouders wonen bij mij en dat is ook niet erg. Ik kan op 2 plekken van muziek genieten, beneden en op mijn slaapkamer. En als ik perse beneden wil luisteren gaan mijn ouders naar boven      ;)

Het huis is groot genoeg voor ons allemaal en wil je 't zien, kijk dan in de topic waar Paul zijn GTV geeft geplaats. Die staan nl langs mijn huis     :D

En nou ga ik naar bed, want ik heb de griep    :(

Aha... ja dat kan natuurlijk ook, dat je ouders bij jouw wonen...

Zal eens kijken wat voor huis het is ;)

Oh ja, beterschap...

Hai allemaal,

Het zou toch wel leuk zijn om echte plaatjes van de set of de componenten te plaatsen zonder allerlei teksten en discussies er door.

Groet,

Welke foto's?

Ja, precies... Ik zie hier veel text, maar weinig foto's. (oeps, nu doe ik er zelf aan mee :D;) )

Als 't een beetje meezit kan ik over ongeveer een week een fatsoenlijke foto maken van mijn set + nieuwe Diapason speakers.

Groeten,

Alco

Geplaatst door Alco:

Ja, precies...  Ik zie hier veel text, maar weinig foto's. (oeps, nu doe ik er zelf aan mee   :D    ;) )

Als 't een beetje meezit kan ik over ongeveer een week een fatsoenlijke foto maken van mijn set + nieuwe Diapason speakers.

Groeten,

Alco

Hoi Alco,

Heb ik effe wat gemist, die had je toch weer weggedaan? confused.gif Of ben ik in de war met andere speakers die je hebt gehad? :rolleyes::)

Heb ik effe wat gemist, die had je toch weer weggedaan?  Of ben ik in de war met andere speakers die je hebt gehad?

Ha die AudioPaul!

Yep, dan heb je zeer zeker wat gemist.

Je bent zeker nog in de war met die Sonus Faber 'Concertino's ?

De Diapason's klinken (bij mij) beduidend beter!

(zie mijn posting over de Diapason Micra(mkIII) en de Unison Research 'Unico'.)

Ik kon namelijk vorig weekend een setje Diapason Micra-III uitproberen thuis.

...the rest they say,...is history :)

Helaas is de Micra-III nog zo nieuw dat er totaal geen info/foto's van zijn op internet.

Groeten,

Alco

Even een plaatje van de set op de studeerkamer.

set_view_front.jpg

Met m'n nieuwe draaitafel, een Thorens TD160VB mk2 met SME 3009/3 en Klipsch (jawel) MC element. En het geheel is weer super afgeregeld door Haudio. Het was een van m'n betere goede voornemens begin dit jaar :D .

td160sme_view.jpg

Ik heb er direkt >>hier<< maar wat over opgeschreven en wat foto's bij geplakt.

Meer over deze set lezen of foto's kijken op >>deze pagina<<

gr,

Maarten

Geplaatst door PD:

hier een linkje naar mijn setje...        :)

Hee een echte pic van de van Medevoort speakers. Is die draaitafel een Dual?

Edit. Okay, staat al in je profiel :)

Edit2

Strak design die vM. Zit er in de voet ook nog een speakerunit, of is het alleen een (hopelijk niet holle) stand?

Zie ik daar ELO (heb ik ook nog liggen) :)

trak design die vM. Zit er in de voet ook nog een speakerunit, of is het alleen een (hopelijk niet holle) stand?

Zie ik daar ELO (heb ik ook nog liggen)  

Deze vM maken gebruik van het Compound system. Er is binnen in nog een unit verticaal naar onderen geplaats (bij ongeveer die rode lijn). Die bij lagere frequenties dan 100 hz pas mee gaat spelen.

En ja, het is inderdaad ELO wat je daar ziet staan. En vergeef mij voor die Dual.. zie er liever ook wat anders staan :D maar mijn portomonnee vindt 't waarschijnlijk zo eerst wel genoeg ;)

Nou heb zelf ook een Dualtje (maar wordt niet echt meer gebruikt)

Hier mijn huidige stereotorentje (geflankeerd met wat oude stuff). Uiteraard is het nooit klaar (komt nog een Aleph en crossover. Ultracurve is nog niet aangesloten. Draadrek moet nog een beetje worden afgewerkt, zal het wel nooit van komen :) ).

En mij oude diy Focals (wie wil ze kopen ;) )

O ja, nog een apart HT gebeuren.

Geplaatst door Gitaarwerk:

ik zie weer een stel xtc kabels   ;)

btw duck, heb jij een magnetron naast je installatie staan??   :D waar is dat het koffiezet apparaat ??   :)

Jazeker, je moet je kabels toch altijd eerst instralen :D