Paul Jenner Posted 31 januari 2003 Report Share Posted 31 januari 2003 Geplaatst door seoman: Cubase e.d. zijn monster programmas, kun je alles mee behalve geluid maken Geluiden maken doe je dan ook met synthesizers Maar toegegeven, Rebirth is een hele knappe kloon, alleen die aansturen en het opnemen in een midi setup he ... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 31 januari 2003 Report Share Posted 31 januari 2003 Geplaatst door seoman: Er zitten doorlus uitgangen op de Xcans!! Dus dat is geen probleem. Die PSU mogen ze in hun ... stoppen. Koop gewoon een 30VA of meer ringkern trafo van 12V. Snoertjes er aan en klaar. kijk maar. Let op de trekontlasting!! Groetjes Simon 1. Makkelijker gezegd dan gedaan 2. Het ziet er niet uit 3. Volgens mij is het levens gevaarlijk zo'n ding op mijn kast dus... geef mij maar een x-psu En wat die doorlus mogelijkheid, dat wist ik (heb eens een x-cansv2 geleend van een audioboer maar nu zit er tussen de cd speler al een x10-d en om er nu nog een apparaat tussen te knallen... groeten nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 31 januari 2003 Author Report Share Posted 31 januari 2003 Geplaatst door Paul Jenner: Geluiden maken doe je dan ook met synthesizers Maar toegegeven, Rebirth is een hele knappe kloon, alleen die aansturen en het opnemen in een midi setup he ... Paul. zo is het..net dus die waldorf microwave 1 gekocht.. ik ben nu bezig met een piano stuk (tje..reason heeft wat piano samples dus daarmaar in gemaakt ) http://www.jordyhoutman.nl/piano.mp3 is een stukje van een liedje uit final fantasy 10.. pittig stuk vind ik zelf.. zeker als je een tijdje niets meer met bladmuziek en echt wat intensiever piano/keyboard spelen hebt gedaan.. Tevens is dit niet bewerkt.. ik heb em recht op dat tempo ingespeeld zonder ingrepen van de midi mogelijkheden.. dus je hoort de fouten.. verder is het idd wat dofferig en klippig.. weinig power.. soms lukt dat wel.. het liefst werk ik wel met een remote controller.. kost wat, maar dan kan je ook lekker werken Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 31 januari 2003 Report Share Posted 31 januari 2003 Geplaatst door nando: 1. Makkelijker gezegd dan gedaan 2. Het ziet er niet uit 3. Volgens mij is het levens gevaarlijk zo'n ding op mijn kast dus... geef mij maar een x-psu En wat die doorlus mogelijkheid, dat wist ik (heb eens een x-cansv2 geleend van een audioboer maar nu zit er tussen de cd speler al een x10-d en om er nu nog een apparaat tussen te knallen... groeten nando 1: dit was 20 minuten werk. Met een mooi kastje heel wat meer. 2: Een kastje doet wonderen. 3: Het enige wat fout kan gaan is de trafo in water dompelen of met iets scherps de isolatie doorboren. Die trafo kun je aan zijn snoer rondslingeren. Dus wat hier nu onveilig aan is? die psu word toch niet meer gemaakt? Heeft de xpre geen tape out? Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 31 januari 2003 Report Share Posted 31 januari 2003 Geplaatst door Gitaarwerk: het liefst werk ik wel met een remote controller.. kost wat, maar dan kan je ook lekker werken Welke heb je? Ik heb zelf een MCR8. Simpel en veel knoppen. Koste Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 31 januari 2003 Report Share Posted 31 januari 2003 En misschien nu weer plaatjes van sets Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 31 januari 2003 Report Share Posted 31 januari 2003 Geplaatst door Ruud:En misschien nu weer plaatjes van sets Hoe zo gaat dit niet ook over muziek en audio? Of is zelfmade niet high-end genoeg? Van rebirth zijn er 3859 en van Reason 1545 songs op de officiele website. Dat is meer dan wat er op dvd verschenen is. Deze vorm van muziek weergave mag toch ook wel eens aan orde komen? Groetjes Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 31 januari 2003 Report Share Posted 31 januari 2003 Zo Ome Henk, Jij hebt serieus diep in de buidel getast Ziet er pico-bello uit, ik ben jaloers op de afwerking Ik weet niet wat het met die HP fotosite is, maar doorlinken van plaatjes valt niet mee. Heeft hier iemand ervaring mee??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 31 januari 2003 Report Share Posted 31 januari 2003 Geplaatst door seoman: Hoe zo gaat dit niet ook over muziek en audio? Of is zelfmade niet high-end genoeg? Van rebirth zijn er 3859 en van Reason 1545 songs op de officiele website. Dat is meer dan wat er op dvd verschenen is. Deze vorm van muziek weergave mag toch ook wel eens aan orde komen? Groetjes Simon Beste Simon, De topic gaat over plaatjes/foto Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 1 februari 2003 Report Share Posted 1 februari 2003 Geplaatst door Ruud: Beste Simon, De topic gaat over plaatjes/foto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 1 februari 2003 Author Report Share Posted 1 februari 2003 die mc08, is degene eigenlijk betaalbare controller.. ik wer met geen om eerlijk tezijn..ja met de muis, maar een hardware controller ala Logic Control zou ik wel zo heerlijk vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Posted 4 februari 2003 Report Share Posted 4 februari 2003 Mijn tweede setje met Revox, JMlab en Quad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Posted 4 februari 2003 Report Share Posted 4 februari 2003 Dat is dus een beetje flauw, dat dit niet werkt. Ik heb de foto's echt ergens op een site staan. Dan maar gewoon het adres: http://nl.msnusers.com/GEITsite jullie zullen moeten knippen en plakken. Groeten, Ruben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 februari 2003 Report Share Posted 4 februari 2003 Hoi Ruben. Het probleem met MSN is al langer bekend. Het komt omdat de url te lang is. Hear ondersteund dergelijke lange urls helaas niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 16 februari 2003 Report Share Posted 16 februari 2003 de versterker en cd-speler en nog een keer voorkant speaker en de complete speaker de versterker is een NAD C 730 versterker/tuner, maar die is inmiddels omgeruilt voor een NAD C 350 versterker vanwege te weinig vermogen voor de speakers, bij een lekker luister volume stond de versterker bijna voluit te draaien, nu is het gelukkig een stuk beter. de cd-speler is een NAD C 541. en de luidsprekers zijn de 908 van Mordaunt-Short Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 17 februari 2003 Author Report Share Posted 17 februari 2003 Geplaatst door Ome Henk: De lengte valt wel mee hoor Roger. 'T is juist het protectionisme van msn en sommige andere sites, die het niet toestaan dat een plaatje direct elders getoond wordt. idd die sites hebben het nodig waarom ? hebben jullie jullie fair user policy gelezen van jullie kabel/adsl exploitant? kan je nagaan wat die websites te voorduren hebben meestal heb je een 30Gb (grotere site) datalimiet per maand. Daar zit je sneller aan dan je denkt zet je al die plaatjes van een drukke site op een druk forum.. bandbreedte snoepen!! gelukkig maak ik me daarom geen zorgen.. heb 3 accounts met unlimited bandwitdh (en dit is echt unlimited ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 februari 2003 Report Share Posted 17 februari 2003 Geplaatst door Gitaarwerk: idd die sites hebben het nodig waarom ? hebben jullie jullie fair user policy gelezen van jullie kabel/adsl exploitant? kan je nagaan wat die websites te voorduren hebben meestal heb je een 30Gb (grotere site) datalimiet per maand. Daar zit je sneller aan dan je denkt zet je al die plaatjes van een drukke site op een druk forum.. bandbreedte snoepen!! gelukkig maak ik me daarom geen zorgen.. heb 3 accounts met unlimited bandwitdh (en dit is echt unlimited ) Hier gaat het ook niet langzaam 100mbit/sec. En met de datalimiet is ook niks mis. Intern mag je maar liefst 150GB dataverkeer (upload + download) per 7 dagen hebben. Extern is dat geloof ik 15GB per 7 dagen. Overigens wordt er op dit moment bij ons niks gecontroleerd (en daar maken sommige mensen grof gebruik van ) door de brand hier op het universiteitsterrein van een tijdje geleden. Ik heb over de laatste 7 dagen een totaal van 11352MB dataverkeer 'getrokken', waarvan 7558MB aan download (daarvan is een groot gedeelte het gewoon online zijn op icq en internetpagina's) en 3794MB aan upload (daarvan is het grootste gedeelte bij mij gedownloade mp3's ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 18 februari 2003 Author Report Share Posted 18 februari 2003 et gaat harder dan je denkt idd binnenkort zal ik ook wel veel gaan gebruiken hier thuis.. kga een eigen vpn servertje maken. .en klaarmaken voor webhosting, aangezien het kanzijn dat ik binnenkort geen hosting meer heb omdat ik ga stoppen bij dat bedrijf "werken" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 18 februari 2003 Report Share Posted 18 februari 2003 Nou, ik zal ook maar eens mijn bijdrage leveren met wat plaatjes van mijn set, ben er rondertussen trots genoeg op om ze te kunnen showen Bijgaand de linker helft van mijn Krell FPB-250M monoblok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 18 februari 2003 Report Share Posted 18 februari 2003 Bijgaand de linker helft van mijn Krell FPB-250M monoblok. We want more, we want more! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 18 februari 2003 Report Share Posted 18 februari 2003 En daar hoort natuurlijk ook een achterkant bij. De grijs met witte kabel is een Synergistic Research - Resolution Reference (XLR) kabel, de zwarte is de voedingskabel (Henno, al een mooie stekker kunnen vinden voor die Krell's? ) en de luidspreker kabel die eraan hangt is een MIT MH-750 Shotgun (bi-wired). Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 18 februari 2003 Report Share Posted 18 februari 2003 Iets zwarts met metalen frutsels Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 18 februari 2003 Report Share Posted 18 februari 2003 En dan maar gelijk een van mijn speakertjes erbij, een Infinity Renaissance 90, blonde oak versie :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 19 februari 2003 Report Share Posted 19 februari 2003 niet slecht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 19 februari 2003 Report Share Posted 19 februari 2003 Geplaatst door Ome Henk: maar hoe klinkt dit nu Nu nog niet zoals Arjen het graag wil Ik wil graag helpen met plaatsen, op de plaatjes zie ik zo ff snel een erg harde kamer, als dat maar goed komt..... Lijkt wel wat op een Kermit situatie A.s. zaterdagavond zou ik evt. kunnen Arjen .....maarrrrr ik heb wel storingsdienst en ben oproepbaar. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts