Jump to content

PLAATJES van je set hier :p

Gitaarwerk
 Share

Recommended Posts

Hahaha, een wekkerradio... :D:D

Nee, ik heb gewoon een standaard ongetweakte SCD-555ES, behalve dan dat er een voedingskabeltje van Henno aan hangt. Zou hem wel graag willen laten modificeren, echter ontbreekt mij de technische gekluns-vaardigheden en weet ik nog niet helemaal hoe ik het verder moet aanpakken. Misschien maar eens gaan denken aan een losse DAC ofzo, maar daar moet ik mezelf eerst maar eens voor (laten) overtuigen.

Geplaatst door Arjen de Goeij:

Hahaha, een wekkerradio...    :D     :D

Nee, ik heb gewoon een standaard ongetweakte SCD-555ES, behalve dan dat er een voedingskabeltje van Henno aan hangt. Zou hem wel graag willen laten modificeren, echter ontbreekt mij de technische gekluns-vaardigheden en weet ik nog niet helemaal hoe ik het verder moet aanpakken. Misschien maar eens gaan denken aan een losse DAC ofzo, maar daar moet ik mezelf eerst maar eens voor (laten) overtuigen.

Ik wil me wellicht nog wel eens laten overtuigen voor een Vacuumstate mod (uit te voeren door Artspeak). Kost wel een hoop centen (>800 euro), dus wil wel eerst horen of het loont (Void van Audio-cube gaat zijn 555 hiermee upgraden, dus daar kan ik wellicht eens gaan luisteren).

Een andere optie is een Zapfilter van LCaudio. Elimineer je ook de opamps in je outputstage (en is een stuk betaalbaarder, 300 euro).

Geplaatst door Ome Henk:

Dscn0079.jpg

Het beertje staat er voor de show hoor ;)

daar geloof ik nou helemaal niks van ;) ik ben wel eens van die mooie blokken tegen gekomen in de hifi winkel dit zijn van die blokken die je kabels van de grond moeten afhouden en tegen een behoorlijk bedrag te koop.

maar het kan ook zijn dat je een beetje lui bent, kun je zelf je brood niet smeren

:D

Hmm, gezien je set in 'profiel' ben ik wel nieuwsgierig naar je set, mr Dynaco!

Ben wel benieuwd hoe die zelfbouw clone van zo'n Creaktiv rack eruit ziet.

ps: als je foto's op zo'n gratis website staat die met een wachtwoord beveiligd is, (bijv: via 'Angelfire') dan kun je 't schudden, die zijn helaas niet te plaatsen in een forum.

We wachten rustig af... :)