Jump to content

PLAATJES van je set hier :p

Gitaarwerk
 Share

Recommended Posts

Ha die tover Duck,

Jawel het rek is zelfmade maar heeft nogal wat voeten in de aarde gehad,degene die zijn apperatuur ter beschikking stelde had wat anders in gedachte maarja met zagen en lijmen mee stond dit rek met twee en een half uur.

Mr.Dynaco :D:D

Na veel (thuis) geluisterd te hebben mbt nieuwe eindbakken ben ik op deze beauty qua klank en uiterlijk (moet je van houden echter) uitgekomen.

Vraag me alleen af hoe dit zich gaat ontwikkelen in de zomer (50 watt klasse a is niet niks). Maar zien we dan wel weer. ;)

Hear_resized.jpg

Owja, Het is een krell ksa 50 mk2

(edit: plaatje iets kleiner gemaakt)

Geplaatst door Skiffer:

Na veel (thuis) geluisterd te hebben mbt nieuwe eindbakken ben ik op deze beauty qua klank en uiterlijk (moet je van houden echter) uitgekomen.

Vraag me alleen af hoe dit zich gaat ontwikkelen in de zomer (50 watt klasse a is niet niks). Maar zien we dan wel weer.      ;)

[edit]plaatje weg[/edit]

Owja, Het is een krell ksa 50 mk2

(edit: plaatje iets kleiner gemaakt)

Tjonge, dus jij speelt ook met een AR pre, de LS1 zo te zien confused.gif

Zo gek is het dus nog niet om die 2 te combineren :rolleyes:

Andr

Andre,

Precies een ls1, en het is echt een gelukkig huwelijk, enorme drive in het laag, je kan er uren naar luisteren, dat miste ik wel in andere pre's, na een tijd kreeg je toch last van "luistermoeheid". En ik luister meestal enkele uren op een dag, in het weekend meer.

Het enige nadeel van de krell is dat hij nogal wat stroom lust, voor de rest is het genieten, veel muzikaler dan ik dacht, ik verwachtte een bruut die enkel kon beuken in het laag, maar het is een versterker die muziek maakt maar dan met een heerlijke drive in het laag. Ook klassiek is genieten geblazen (op het moment de 60ste van Haydn op).

Van de serie eindbakken die ik geluisterd heb won deze het naar mijn smaak :)

• 2 weeks later...

Zoals beloofd (in een ander topic) hier nu (eindelijk ;)) wat plaatjes van mijn bescheiden setje:

Dit is de gehele set, met van boven naar onder de Akai CTV CT-14W9 tv, de Akai AC-MX66 midiset, de Denon DCD635 cd-speler en de Marantz PM7000 versterker:

audio001.jpg

Hier wat 'close-ups':

audio003.jpg

audio004.jpg

audio008.jpg

En hier de JBL TLX-10's met frontje:

audio011.jpg

En hier zonder frontje:

audio013.jpg

En dit zijn de speakers die origineel bij de midiset horen en nu een 'rustplaats' hebben gekregen op de kast:

audio005.jpg

Zoals jullie zien, is mijn opstelling niet ideaal (om het voorzichtig uit te drukken). Maar ja, wat wil je met een kamertje van ongeveer 2,95m x 4,65m waar een bed, 2 bureautjes, een kast, een koelkast, een audiomeubel en 2 'zetels' in staan. Ik ben nog aan het uitvogelen of het beter kan (en waarschijnlijk kan dat), maar voorlopig moet ik het hier nog ff mee doen...

Geplaatst door Ome Henk:

...ff de nummering aanpassen Henrie    :D

..Da's een gevolg van te veel on-line zijn    :rolleyes: Sorry voor het gezever Henrie    :D

...Mooie plaatsing van je luisterstoel Henrie  :D

Haha :D

Ik ben nog aan het uitvogelen of het beter kan (en waarschijnlijk kan dat), maar voorlopig moet ik het hier nog ff mee doen...

Een huisgenoot van mij, die vaak met elektronica en software zit te pielen, heeft een soort van tv-out gemaakt voor niet-tv-out videokaarten. Hij 'schopt de videokaart software matig zo' (zo omschrijft hij het ;)) dat hij een 'bijna-PAL-signaal uitspuugt'. Daarna verandert hij er hardwarematig nog wat aan zodat het een volwaardig PAL-signaal wordt en vervolgens heb je nog een omzetter nodig, om een gewone monitorkabel op de scart-ingang van de tv aan te sluiten (die heeft hij ook zelf bedacht). Verder heeft hij nog een cd'tje met een (linux)programma gemaakt (waar die 'softwarematige schoppen' op staan) die je moet 'booten'. Dan kun je in dat programma op je harde schijf de gewenste film opzoeken en vervolgens kun je op tv een film kijken.

En laat ik nou ook zo'n cd'tje + snoer + adapter krijgen (nou ja, kopen). Dan kan ik dus m'n kamer anders gaan inrichten! Whoehoe!!! ;):P

Binnenkort dus wellicht nog wat meer (andere) foto's van de nieuwe (betere) opstelling. Niet van een andere set, want veel zal er voorlopig niet meer veranderen.

• 2 weeks later...

Zo,einnndelijk was vandaag 't door mij bestelde Quadraspire rack binnengekomen en bezorgd. Het in elkaar zetten was in no-time gebeurd. Alles paste als Lego.

(is bij andere merken weleens anders geweest)

Kortom, tijd voor wat nieuwe 'system pics'

Frontview%20-%20My%20Naim%20system%20on%20Q4.JPG

left%20view%20-%20My%20Naim%20system%20on%20Q4.JPG

Left%20topview%20My%20system%20on%20Q4.JPG

De kwaliteit van de foto's laat te wensen over, maar na wat licht-bewerkingen in Photoshop was dit 't beste wat ik er nog van maken kon... (waardeloze Trust digicam)

Groeten,

Alco :)

Geplaatst door Alco:

De kwaliteit van de foto's laat te wensen over, maar na wat licht-bewerkingen in Photoshop was dit 't beste wat ik er nog van maken kon...  (waardeloze Naim set)

Groeten,

Alco       :)

Ach Alco..zo slecht zijn ze toch niet ;)